Λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βαρκελώνη, στην πίστα του Castelloli, η Seat διοργάνωσε μια μοναδική εκδήλωση για την παρουσίαση του γρηγορότερου μοντέλου που κατασκευάστηκε ποτέ από τους Ισπανούς. Η ισχύς τού ανανεωμένου Leon Cupra με τον δίλιτρο κινητήρα έχει εκτοξευτεί πλέον στους 300 ίππους, προσφέροντας μοναδικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χιλιόμετρα. Σε σχέση με το απερχόμενο Cupra, η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, ενώ η ροπή κατά 30 Nm, φτάνοντας πλέον τα 380 Nm.
Πέρα όμως από τα απόλυτα νούμερα, αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το στήσιμο του νέου Cupra, ειδικά μέσα στην πίστα. Ευκολοδήγητο, με ουδέτερη συμπεριφορά, που δύσκολα θα τρομάξει ακόμα και τον μέσο οδηγό, επιτρέποντάς του να κινηθεί γρήγορα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Παράλληλα τα πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης διαμορφώνουν αρκετές παραμέτρους του αυτοκινήτου, καθιστώντας το Leon Cupra πρακτικό ακόμα και σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Comfort, Eco, Sport, Individual και Cupra, με το τελευταίο να αποτελεί την επιλογή μας για κίνηση μέσα στην πίστα.
Οι τροχοί των 19 ιντσών σε συνδυασμό με τους θηριώδεις αεριζόμενους δίσκους της Brembo εμπνέουν εμπιστοσύνη, ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Το Leon Cupra είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά αμαξώματα. Τρίπορτο (SC), πεντάπορτο και wagon (ST). Η έκδοση ST διατίθεται και με τετρακίνηση, διευρύνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την γκάμα Cupra. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και σε αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από τα puddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Το νέο Leon Cupra συνεργάζεται με την ουκρανική μάρκα Love You και χρησιμοποιεί καρό από αυτή τη μάρκα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό τοποθετείται πλέον μια οθόνη αφής οκτώ ιντσών, που βελτιώνει ακόμα περισσότερο τις λειτουργίες του συστήματος infotainment, προσφέροντας αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Τα bucket καθίσματα εξασφαλίζουν κορυφαία στήριξη για τους εμπρός επιβάτες, ενώ το συμβατικό χειρόφρενο έχει δώσει τη θέση του σε ηλεκτρονικό, το οποίο λειτουργεί με το πάτημα ενός διακόπτη.
Mε συνεχείς παρουσιάσεις νέων μοντέλων, τα τελευταία δύο χρόνια η Seat διευρύνει διαρκώς την γκάμα της, καθώς μέχρι τα τέλη του 2017 θα διαθέτει παρουσία στις περισσότερες κατηγορίες, αυξάνοντας το ποσοστό αυτό στο 72% από το 53% που βρισκόταν το 2015.