Τα στοιχεία των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων για το 9μηνο του 2025 δημοσιεύθηκαν από την ΕΛΣΤΑΤ και η Toyota έχει “κλειδώσει” την πρώτη θέση στη χώρα. Πίσω της όμως ακολουθούν δύο εταιρείες που μέχρι το τέλος του έτους θα δίνουν μάχη για την δεύτερη θέση. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά πως διαμορφώνεται το Top 10 με τις δημοφιλέστερες μάρκες στην Ελλάδα.
Δείτε επίσης: Πιο προσιτό από ποτέ το SUV της Alfa Romeo – Όφελος έως και 4.500 ευρώ
Η πρώτη θέση, λοιπόν, ανήκει στην Toyota, η οποία έχει καταφέρει να “κατακτήσει” το 15,4% της αγοράς (best seller μοντέλο της είναι το Toyota Yaris Cross). Μάλιστα, στο διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι και τον περασμένο Σεπτέμβριο είναι η μοναδική εταιρεία που ξεπέρασε τις 15.000 ταξινομήσεις. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, εντοπίζεται στη δεύτερη θέση, εκεί όπου αυτή τη στιγμή βρίσκεται η Peugeot με το μερίδιο αγοράς της να αγγίζει το 8,3% (best seller μοντέλο της είναι το Peugeot 2008).
Οριακά πίσω της, με μερίδιο αγοράς 7,2% βρίσκεται η Hyundai. Βλέπετε, λοιπόν, ότι η διαφορά δεν είναι ακόμα αρκετή για να κριθεί η δεύτερη θέση. Από εκεί και πέρα, στη τέταρτη θέση βρίσκεται η Suzuki με μερίδιο αγοράς 6,6% και το Top 5 ολοκληρώνεται με την Opel του 5,4%. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά πως διαμορφώνεται η κορυφαία δεκάδα με τις δημοφιλέστερες μάρκες της ελληνικής αγοράς.

Τα B-SUV η δημοφιλέστερη κατηγορία στην Ελλάδα
Όσον αφορά τώρα στις κατηγορίες των αυτοκινήτων βάσει του τύπου αμαξώματος, στην πρώτη θέση ανήκουν τα B-SUV με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 35%. Στη δεύτερη θέση ακολουθούν τα supermini (Toyota Yaris κτλ.). Η τριάδα ολοκληρώνεται με τα μεγαλύτερα C-SUV. Όσον αφορά τώρα στα SUV ανεξαρτήτου μεγέθους (A-SUV, B-SUV κτλ.), το ποσοστό τους είναι εντυπωσιακό στη χώρα μας και ξεπερνά το 60%.