Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, τα supermini ήταν η πιο δημοφιλής κατηγορία στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για κατηγορία στην οποία ανήκουν μοντέλα σαν το Opel Corsa και το Peugeot 208. Κάτι τέτοιο άλλαξε τα τελευταία χρόνια, όπου τα B-SUV πέρασαν στην πρώτη θέση.
Δείτε επίσης: Το “καύσιμο” που δεν έχει αντίπαλο στην Ελλάδα – Πρώτη φορά μερίδιο αγοράς άνω του 50%
Τώρα, το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς βρίσκει τα supermini στην τρίτη θέση, λόγω της σημαντικής αύξησης των C-SUV. Πάμε να δούμε, όμως, πιο αναλυτικά τα στοιχεία του διαστήματος Ιανουάριος – Φεβρουάριος όσον αφορά στις κατηγορίες των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα. Στην πρώτη θέση συναντάμε τα B-SUV, τα οποία με αύξηση κατά 4,3% έφτασαν να κατέχουν μερίδιο αγοράς 36%.
Στη δεύτερη θέση πλέον βρίσκονται τα μεγαλύτερα C-SUV με μερίδιο αγοράς ύψους 21,1%, έπειτα από αύξηση κατά 4,6% συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2024. Η τριάδα ολοκληρώθηκε με τα supermini (Β-Segment) με μερίδιο αγοράς 20,4% έπειτα από μείωση κατά 7%. Αξιοσημείωτο είναι επίσης να αναφέρουμε ότι τα SUV ανεξαρτήτου μεγέθους έχουν φτάσει στο σημείο να κατέχουν το 64,7%.
Με αρνητικό πρόσημο ξεκίνησε η χρονιά
Όσον αφορά τώρα στο σύνολο των ταξινομήσεων νέων μοντέλων στην ελληνική αγορά, το πρώτο δίμηνο κινήθηκε με αρνητικό πρόσημο. Πιο συγκεκριμένα, συγκριτικά με το δίμηνο του 2024 καταγράφηκε μία μείωση της τάξης του 14,3%. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν το δίμηνο του 2025 ανέρχονται σε 20.477 έναντι 24.203 που κυκλοφόρησαν το αντίστοιχο διάστημα του έτους 2024.