Οι εργαζόμενοι προειδοποιούσαν: “Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται”

Διαβάστε την "προφητική" ανακοίνωση των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο. Δημοσιεύθηκε περίπου ένα μήνα πριν την τραγική σύγκρουση των αμαξοστοιχιών...
σταθμάρχης εντολή

Ήταν 7 Φεβρουαρίου 2023, πριν από περίπου έναν μήνα, όταν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο “έκρουαν” τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με την ασφάλεια των μεταφορών. Τα μέλη της Δημοκρατικής Ενωτικής Συνδικαλιστικής Κίνησης Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ-Σ), με σχετική ανακοίνωσή τους, είχαν εκφράσει την αγανάκτησή τους σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην κυκλοφορία των τρένων.

Έκτακτο: Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, στους 36 οι νεκροί (+videos)

Μάλιστα, “προφητική” αποδείχθηκε η προειδοποιητική φράση: “Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται”. Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση!

“Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Άλλα δύο ατυχήματα τις προηγούμενες ημέρες προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο με τις Αμαξοστοιχίες 51 και 61 αντίστοιχα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τον συνάδελφο μηχανοδηγό, αλλά και τους επιβάτες. Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό. Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες. Όπως οι προηγούμενες Κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή, έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος. Το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας ΟΧΙ! «έχουν καιρό… κάποια στιγμή θα τελειώσουν».

Η ΡΑΣ επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο. Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει… Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς φταίει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ
Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται, για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα, κάνοντας διαπιστώσεις. Τα Σωματεία στο Σιδηρόδρομο και η Π.Ο.Σ. δεν μπορεί να ανέχονται άλλο αυτή την επικίνδυνη κατάσταση. Τι άλλο περιμένουν για να παρέμβουν; Τι άλλο πρέπει να συμβεί; Τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή. Να βρεθούν στο επίκεντρο των συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς. Οι εργαζόμενοι πρέπει να κρίνουν πολιτικά και συνδικαλιστικά όσους έχουν ευθύνη και συνεχίζουν να σφυράνε αδιάφορα εκείνους που αδιαφορούν για αυτό που συμβαίνει. Να κρίνουν εκείνους τους πολιτικούς κομισάριους και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους που υποτιμούν και αδιαφορούν για όλους εκείνους τους παράγοντες που όταν διασταυρώνονται δημιουργούν καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
Άμεση πρόσληψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες. Αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.
Προγράμματα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.
Ολοκλήρωση των έργων υποδομής και ασφαλούς λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.
Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
Συντήρησης, επισκευή και εκσυγχρονισμού όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.
Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.
Να χορηγηθούν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας.
Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.
Συναδελφικά.
ΔΕΣΚ – ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Κάθε Σάββατο η Αθήνα κινείται… όλο το 24ωρο", αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση για τα Μέσα Μεταφοράς! Δείτε τι ακριβώς θα ισχύει......
Σημαντικές εργασίες συντήρησης στο μετρό έπειτα από 25 χρόνια! Δείτε το πρώτο μεγάλο έργο αναβάθμισης από την έναρξη λειτουργίας του......
Για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, το ΜΕΤΡΟ παρέμεινε ανοιχτό όλο το βράδυ! Πόσοι επιβάτες το χρησιμοποίησαν......
To Renault Group έχει ξεκάθαρο όραμα για τις δημόσιες συγκοινωνίες του μέλλοντος και δοκιμάζει ήδη σε πολλές γωνιές της Ευρώπης τα αυτόνομα οχήματά του....
Τα νέα λεωφορεία μήκους 18 μέτρων έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις πιο απαιτητικές γραμμές του δικτύου, προσφέροντας αυξημένη χωρητικότητα......
Η ημέρα συμπλήρωσης δύο χρόνων από την τραγωδία των Τεμπών πλησιάζει! Δείτε πως θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στις 28 Φεβρουαρίου......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει