Όλες οι λεπτομέρειες για το project “ηλεκτρικό αυτοκίνητο Made in Greece”

Ένα βήμα πιο κοντά στην κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου βρίσκεται η χώρα μας. Διαβάστε τα πάντα για το συγκεκριμένο εγχείρημα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πλέον είναι επίσημο. Όπως σας ενημερώσαμε και εχθές η Next.e.GO SE η νεοσύστατη αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών μοντέλων (και θα δείτε πιο κάτω γιατί είναι νεοσύστατη) υπέγραψε την “Επιστολή Πρόθεσης Συνεργασίας” με την Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. του Υπουργείου Εξωτερικών) και αυτό είναι το πρώτο βήμα για την κατασκευή του ηλεκτρικού της αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Το project περιλαμβάνει την δημιουργία εγκατάστασης που θα παράγει 30.000-45.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο με το ύψος της επένδυσης στη πρώτη φάση να υπολογίζεται στα 100.000.000 ευρώ. Το πρώτο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας και άλλες 5.500 θέσεις σε ένα υποστηρικτικό οικοσύστημα. Το προσωπικό που θα προσληφθεί θα είναι εξειδικευμένο και θα έχει αποκτήσει πλήρη κατάρτιση στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Γερμανία.

Σημαντική παράμετρος είναι η ανάπτυξη ισχυρού τοπικού δικτύου με προμηθευτές για τις παραγωγικές ανάγκες της εργοστασιακής μονάδας (όσα χρειάζονται για την κατασκευή αυτοκινήτου δλδ. υφάσματα, αλουμίνιο, πλαστικό κλπ.)


Το μοντέλο:
Το αυτοκίνητο το οποίο θα κατασκευάζεται στην χώρα μας θα είναι το e.Go Life και θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Το e.Go Life 20 με μπαταρία 14,9 kWh και ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων. Η αυτονομία του είναι 121 χιλιόμετρα. Η τιμή του στη Γερμανία είναι 15.900 ευρώ.

Η επόμενη έκδοση είναι η e.Go Life 40 με μπαταρία 17,9 kWh και ηλεκτροκινητήρα διπλάσιας ιπποδύναμης. Η αυτονομία του είναι 142 χλμ. Η τιμή στην Γερμανία πάντα είναι στα 17.400 ευρώ.

Η τρίτη και πιο ισχυρή έκδοση είναι η e.Go Life 60 με μπαταρία 23,9 kWh, έχει ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και αυτονομία 184 χιλιομέτρων. Η τιμή της στην Γερμανία είναι στα 19.900 ευρώ.

Το χρονοδιάγραμμα και οι δηλώσεις
Η πλήρης συμφωνία θα είναι έτοιμη μέσα στους 6 μήνες με το έργο να ολοκληρώνεται μέσα σε 2 χρόνια μέχρι την πλήρη λειτουργία μιας μονάδας παραγωγής αυτοκινήτων e.Go στην Ελλάδα.

«Δεν οραματιζόμαστε την Ελλάδα απλά ως μία χώρα που είναι ανταγωνιστική σε επίπεδο υπηρεσιών. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και στον κλάδο της μεταποίησης υψηλής τεχνολογίας, και θεωρώ κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση», τόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης μεταξύ της Enterprise Greece και της εταιρείας Next.e.GΟ για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

«Το θέμα δεν είναι μόνο η κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου αλλά ένας διαφορετικός τρόπος να οραματιζόμαστε πώς θα γίνεται η παραγωγή στην εποχή του internet of things. Και επίσης μας επιτρέπει να ολοκληρώσουμε το έργο σε ένα πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα παραδοσιακά χρονοδιαγράμματα κατασκευής βιομηχανικών μονάδων παραγωγής αυτοκινήτων», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κι επεσήμανε την ανάγκη «τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα “made in Greece” να κατασκευαστούν στο πλαίσιο του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος».

Ποια είναι η εταιρεία;
Η e.GO Mobile είναι γερμανική μάρκα και έχει έδρα της το Aachen. Πριν από μερικούς μήνες είχε κάνει αίτηση πτώχευσης (τον περασμένο Απρίλιο συγκεκριμένα). Τελικά σώθηκε από τον Ολλανδό επενδυτή ND Industrial BV, ο οποίος και την εξαγόρασε τον περασμένο Σεπτέμβριο (αξίζει να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως ο όμιλος ND δραστηριοποιείται στους κλάδους ενέργειας, Real Estate, τεχνολογίας και μεταφορών και παρουσιάζει ιδιαίτερη δραστηριότητα στα Βαλκάνια).

Έτσι από e.Go έγινε Next.e.GO με διευθύνοντα σύμβουλο τον Ulrich Hermann, τον πρώην επικεφαλής Ψηφιοποίησης στην εταιρεία Heidelberger Druckmaschinen AG, leader στην παγκόσμια βιομηχανία εκτύπωσης, ενώ ο ιδρυτής της Günther Schuh παραιτήθηκε από κάθε επιχειρησιακή ευθύνη και παρέμεινε ως σύμβουλος διοίκησης.

Σήμερα, στο δυναμικό της απαριθμεί 450 άτομα και στοχεύει να αναπτυχθεί στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκίνητων σε προσιτές τιμές, τα οποία ενδείκνυνται για κίνηση μέσα στην πόλη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]