Όταν ιαπωνική μάρκα ήρθε στην Ευρώπη μέσω… Ελλάδας

Στην Ελλάδα έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση αγάπης με τις ιαπωνικές μάρκες. Κάτι όχι τυχαίο, ειδικά για τη μάρκα που έκανε ευρωπαϊκή απόβαση στην Ελλάδα!

Και η ιαπωνική μάρκα στην οποία αναφερόμαστε είναι η Suzuki. Η πασίγνωστη και στην χώρα μας ιαπωνική εταιρεία ήταν αυτή που επέλεξε την χώρα μας για να κάνεις τις εξαγωγές της για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Χρειάστηκαν περισσότερα από 100 χρόνια, ώστε να γίνει η Suzuki ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Τα σημαντικότερα στοιχεία της μάρκας είναι οι καινοτομίες που την χαρακτηρίζουν, η ποιότητα των αυτοκινήτων που φαίνεται στην καθημερινή χρήση τους, η ιδιαίτερη ταυτότητά τους αλλά και η τετρακίνησή σε αρκετές εκδόσεις των μοντέλων της.

Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο όμως είναι πως η Suzuki Motor Corporation, εγκαινίασε τις εξαγωγές της, με πρώτο προορισμό την Ελλάδα. Έτσι, η Ελλάδα έγινε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των προϊόντων Suzuki.

Αυτό έγινε όταν η Suzuki ξεκίνησε την δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 1967, όπου ο όμιλος Σφακιανάκη ανέλαβε την αποκλειστική εισαγωγή των αυτοκινήτων Suzuki.

Από τότε μέχρι σήμερα έχει περάσει κάτι περισσότερο από μισός αιώνας και η γκάμα των μοντέλων Suzuki πλέον χωρίζεται σε δύο κατηγορίες. Τα «έξυπνα» αυτοκίνητα πόλης, που τα χαρακτηρίζει η ευελιξία και οι χαμηλές καταναλώσεις καυσίμων και τα εκτός δρόμου μοντέλα. Πρωταγωνιστές για κάθε μέρα θα μπορούσαμε να πούμε εμείς.

Όσον αφορά την πορεία της ιαπωνικής μάρκας στην Ελλάδα, αυτή είναι γεμάτη επιτυχίες, σε σύγκριση με το σύνολο των Ευρωπαϊκών χωρών. Πιο συγκεκριμένα η Suzuki έχει τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια, πολύ υψηλότερο μερίδιο αγοράς από αυτό που κατέχει η μάρκα συγκριτικά με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές αγορές. Πρακτικά ο μέσος όρος μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη είναι 1,2% περίπου και στην Ελλάδα είναι γύρω στο 6%.

Επιτυχίες που προφανώς οφείλονται και στην οργάνωση αλλά και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ομίλου Σφακιανάκη και αυτό αποδείχτηκε περίτρανα το 1996, όπου η Suzuki Motor Corporation βράβευσε την Ελλάδα, σαν την καλύτερη αντιπροσωπεία Suzuki στην Ευρώπη και την ανακήρυξε πρότυπο οργάνωσης και λειτουργίας για όλες τις Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες Suzuki.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Στην πίστα καρτ SFi Karting Circuit βρέθηκαν τα μέλη της επιτροπής του "Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα", για να πάρουν μια τελευταία γεύση από...
Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε