Όταν οι πίνακες οργάνων δεν ήταν… οθόνες με γραφικά!

Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!

Πριν από μερικές δεκαετίες -μέχρι τις αρχές του 2000 θα έλεγα- οι εταιρείες αυτοκινήτων προσπαθούσαν να δημιουργήσουν μοντέλα με έντονο το στοιχείο της… διαφορετικότητας, καθώς έτσι πίστευαν και όχι άδικα, πως θα προσελκύσουν αγοραστές. Αυτή η εποχή πλέον μοιάζει μακρινή, καθώς η παραγωγή πολλών μοντέλων γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο με ανταλλακτικά από τους ίδιους προμηθευτές και η ομοιότητα είναι το ζητούμενο, καθώς αυτή συνεπάγεται μειωμένο κόστος και ευκολία παραγωγής (απλοποίηση παραγωγικής διαδικασίας).

Μάλιστα, οι οθόνες που έχουν μπει για τα καλά στην ζωή μας και σε κάθε έκφανσή της, μοιάζουν η ιδανική λύση, τόσο για τους κατασκευαστές, που τις προμηθεύονται κατά εκατοντάδες χιλιάδες και απλώς τις τοποθετούν στο ταμπλό, όσο και για την πλειονότητα των αγοραστών που τις αποζητά και κοιτά το μέγεθός τους αλλά και τις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Πείτε με γέρο… αλλά ο πίνακας οργάνων, ο ωραίος πίνακας οργάνων, είναι πραγματικά από τα πιο ωραία σημεία/στοιχεία ενός αυτοκινήτου, αλλά και από αυτά που αφήνουν το στίγμα τους. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο πίνακας οργάνων είναι κάτι που κοιτάς αρκετά συχνά, ενώ υπάρχουν αυτοκίνητα από 40 και 50 ετών που μνημονεύονται ακόμη και σήμερα εξαιτίας του πίνακα οργάνων τους!

Πιο κάτω λοιπόν παρουσιάζω σε εικόνες (τα μοντέλα αναφέρονται στην περιγραφή), τους πίνακες οργάνων (αναλογικούς ή ψηφιακούς) που λάτρεψα και συνάμα θεωρώ πως άφησαν ιστορία, είτε για τον σχεδιασμό τους, είτε για την εμφάνισή τους ή ακόμη και για την hitech τεχνολογία τους για τα δεδομένα της εκάστοτε εποχής. Πάμε να τους δούμε!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....
Εντυπωσιάζει αυτό το van το οποίο ενσωματώνει τεχνολογίες υπερταχείας, αμφίδρομης, φωτοβολταϊκής, επαγωγικής αλλά και αγώγιμης φόρτισης!...
Το Fiat Punto GT είναι "σταθμός" στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Πάμε να θυμηθούμε γιατί αγαπήθηκε τόσο πολύ από το κοινό......
Κινούμενο στην αιχμή των εξελίξεων στα φωτιστικά σώματα αυτό το γερμανικό SUV φέρει το πιο προηγμένο ψηφιακό φωτισμό στην κατηγορία του....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής