Οι μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές ιδέες έχουν σχέση με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Και, κατ’ επέκταση, υπηρεσίες που κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη. Η αρχική ιδέα λοιπόν αφορούσε το πώς ένας πελάτης μιας αντιπροσωπείας αυτοκινήτων μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά με την εξυπηρέτηση των αναγκών του, χρησιμοποιώντας απλά και μόνο μια εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο. Η υλοποίηση του project είχε φτάσει σε ένα μεγάλο ποσοστό ολοκλήρωσης όταν μεγάλη ρουμανική εταιρία, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και παράλληλα επενδύει σε startup επιχειρήσεις τεχνολογικού ενδιαφέροντος, τοποθετήθηκε στρατηγικά στην όλη προσπάθεια.
Η συνεργασία της ελληνικής ομάδας με την ρουμανική εταιρία επιτάχυνε την τελική διαμόρφωση του application και μπορούμε να μιλάμε για μια προσπάθεια, στα πρότυπα μιας startup, που είναι έτοιμη να εισάγει το προϊόν στην αγορά. Ο κ. Πάνος Ισμαήλος (φωτ.), που ήταν και η «ψυχή» της ιδέας, μοιράστηκε τις σκέψεις που οδήγησαν τον ίδιο και την παρέα του στη δημιουργία της εν λόγω εφαρμογής.
Το application που δημιουργήθηκε έχει ως σκοπό να μπορεί ένας dealer αυτοκινήτων να «επικοινωνεί» και να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες ενός πελάτη διαμέσου της εφαρμογής. Η ομάδα θέλησε με την εφαρμογή αυτή να κάνει την εμπειρία του γύρω από την εταιρεία «Ισμαήλος» ξεχωριστή, προσδίδοντας με σύγχρονο τρόπο υπεραξία στη σχέση πελάτη – αντιπροσώπου. Βέβαια σε κάθε τέτοια προσπάθεια το κλειδί βρίσκεται στη χρηστικότητα του προϊόντος που δημιουργείται και αυτό ήταν και το μεγάλο στοίχημα. Η τάση στην παγκόσμια αγορά είναι όλες οι ανάγκες να εξυπηρετούνται με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου. Ακολουθώντας την τάση, η ομάδα όρισε νέα standard εξυπηρέτησης των πελατών με τη χρήση της εφαρμογής «i–smailos connected».
Η εφαρμογή «i-smailos connected», ονομάστηκε έτσι για την περίσταση. Είναι μια ελληνική ιδέα, με Έλληνες δημιουργούς και με μία ελληνική εταιρία που θα αποτελέσει τον «πιλότο» για την είσοδο της εφαρμογής στην παγκόσμια αγορά, ενώ δεν θα έρθει ποτέ, σε καμία λειτουργία της, σε αντιπαράθεση με ό,τι θα λανσάρει το εργοστάσιο της Mercedes–Benz. Είναι βασισμένη στο Customer Relationship Management και στοχεύει να λειτουργήσει συμπληρωματικά με ό,τι θα λανσάρουν τα εργοστάσια.
Η συνεργασία της ομάδας με τη ρουμανική εταιρία έχει ως βασικό στόχο να πουληθεί η εφαρμογή και σε άλλες χώρες και να ενταχθεί στην καθημερινότητα των dealers, ανεξαρτήτου μάρκας, στις εκάστοτε τοπικές αγορές. Σε επίπεδο χρήσης, στην αρχική οθόνη της εφαρμογής υπάρχουν τέσσερις (4) επιλογές. Η πρώτη έχει να κάνει με την «Εύρεση Λύσης» στην οποία ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδρά με τα συνεργεία στέλνοντας ερωτήματα, απορίες, παρατηρήσεις είτε με τη χρήση φωτογραφιών είτε απλού κειμένου αλλά και συνδυαστικά.
Το κλειδί είναι πως 24 ώρες θα υπάρχει back office που θα απαντά στο οτιδήποτε προκύψει. Για παράδειγμα, εάν σε ένα όχημα ανάψει ένα λαμπάκι ως ένδειξη βλάβης ο χρήστης μπορεί να το στείλει μέσω της εφαρμογής με μια φωτογραφία και να λάβει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει, ή το τι ακριβώς σημαίνει αυτό που έχει παρουσιαστεί στο όχημά του. Επιπλέον θα υπάρχει ενημέρωση για τις ημερομηνίες που πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ, να κάνει service, να ανανεώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κ.α.
Η δεύτερη επιλογή είναι το «Κοντά μου» όπου χρησιμοποιώντας το όχημά του ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει το πλησιέστερο συνεργείο, ATM, βενζινάδικο, φαρμακείο, νοσοκομείο, ενοικιάσεις αυτοκίνητων, εμπορικά καταστήματα κ.ά. Η τρίτη επιλογή που λέγεται «Τοποθεσία Στάθμευσης» αποθηκεύει το σημείο που παρκάραμε ως στίγμα και μπορεί, με την χρήση του κινητού μας τηλεφώνου, να μας οδηγήσει πίσω στο όχημα μας.
Τέλος η τέταρτη επιλογή είναι το «Επείγον» όπου κάνει άμεση κλίση σε γραμμή 24ωρης κάλυψης για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστεί ένας οδηγός – πελάτης της εταιρίας.