Το υδρογονοκίνητο Hyundai Nexo αποτελεί την απτή απόδειξη της Κορεάτικης εταιρίας αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Ας μην ξεχνάμε ότι η Hyundai ήταν η πρώτη μεταξύ των κατασκευαστών που παρουσίασε υδρογονοκίνητο όχημα μαζικής παραγωγής και από τότε έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι όπως φαίνεται και με την επίδοση του Nexo.
Ειδικότερα το SUV της Hyundai κατάφερε να καλύψει μια απόσταση 778 χιλιομέτρων την μεγαλύτερη που έχει καλυφθεί ποτέ από υδρογονοκίνητο όχημα με ένα μόνο γέμισμα στο ρεζερβουάρ. Μάλιστα το κατάφερε αυτό έχοντας ακόμη 49 χλμ. αυτονομία, τα οποία λογικά κράτησε για να κατατροπώσει τον όποιο διεκδικητή του τίτλου.
Για την επίτευξη του ρεκόρ, στο τιμόνι του Nexo βρέθηκε ο Ελβετός Bertrand Piccard. Μπορεί το όνομα να μην ακούγεται και πολύ γνωστό ωστόσο ο Piccard είναι μαθημένος σε τέτοιου είδους ρεκόρ: είναι ο πρώτος άνθρωπος που έχει κάνει τον γύρο της Γης με αερόστατο και επίσης ο πρώτος που γύρισε τον πλανήτη με αεροπλάνο που κινούνταν με ηλιακή ενέργεια.
Ο Piccard ξεκίνησε από το Sarreguemines της Γαλλίας στις 25 Νοεμβρίου και έφτασε την επόμενη μέρα στο αεροπορικό και διαστημικό μουσείο στο Le Bourget. Μάλιστα, σε αυτό το ταξίδι του δεν ήταν μόνος καθώς ανά τακτά χρονικά διαστήματα είχε μαζί του διάσημους συνεπιβάτες, όπως τον πρίγκηπα του Μονακό Αλβέρτο, τον υπουργό Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire και τον μέγα δούκα του Λουξεμβούργου Ερρίκο.
“Και ενώ μερικοί αμφιβάλλουν για την σχετικότητα του υδρογόνου στα αυτοκίνητα του μέλλοντος, εμείς στην Hyundai έχουμε πιστέψει σε αυτό από το 1998 όταν ξεκινήσαμε την εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας. Χάρη σε αυτό το ρεκόρ που πέτυχε ο Bertrand Piccard γκρεμίστηκε κάθε αμφιβολία. Ταυτόχρονα με την παγκόσμια απήχησή του ο Bertrand είναι ένας χαρισματικός χαρακτήρας που ξέρει καλύτερα από τον καθένα πώς να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σε περιβαλλοντικά θέματα. Μοιραζόμαστε μαζί του την πεποίθηση ότι είναι πιθανό να αλλάξουμε την κατανάλωσή μας με έναν βιώσιμο τρόπο και να το υδρογόνο είναι μια απάντηση σε αυτό το θέμα. Βλέπουμε τον σεβασμό προς το περιβάλλον ως παράγοντα ανάπτυξης και όχι ως εμπόδιο στην καινοτομία”, δήλωσε ο διευθυντής της Hyundai Ευρώπης, Lionel French-Keogh.