Λίγο καιρό μετά την αποκάλυψη της τρίτης γενιάς BMW X1, έφτασε η ώρα να δούμε το νέο βαυαρικό crossover από κοντά σε εκδήλωση που διοργάνωσε η BMW Hellas. Μέχρι, λοιπόν, να έρθει η ώρα της αναλυτικής δοκιμής του μοντέλου πάμε να δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε στην “στατική” του παρουσίαση.
Από την εξωτερική εμφάνιση γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι μεγάλωσε, μεγάλωσε αρκετά! Ενδεικτικά, το μήκος φτάνει πλέον τα 4,5 μέτρα, ενώ διευρυμένες είναι και οι κλασσικές εμπρός γρίλιες, σήμα κατατεθέν των μοντέλων της BMW. H σχεδίαση της ολοκαίνουριας BMW X1 είναι αρκετά δυναμική, με έντονα νεύρα να διατρέχουν το καπό. Είναι όμως ταυτόχρονα και πιο αεροδυναμική, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να περιορίζεται στο 0,27 Cd. Ασχολίαστες δεν μπορούν να περάσουν και οι ζάντες αλουμινίου, το μέγεθος των οποίων φτάνει για πρώτη φορά έως τις 20 ίντσες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)
Το εσωτερικό είναι άκρως ψηφιακό και ευρύχωρο. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η οθόνη αφής για ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατικών, η οποία έχει μέγεθος 10,7 ιντσών και ενσωματώνει το σύστημα iDrive 8. Μία δεύτερη οθόνη αφής σε ρόλο πίνακα οργάνων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και έχει μέγεθος 10,25 ιντσών. Αυξημένη είναι και η διαθέσιμη χωρητικότητα για αποσκευές που φτάνει πλέον τα 540 λτ., ενώ με τις διαιρούμενες πλάτες (40:20:40), ο όγκος φτάνει τα 1.600 λτ.
Κινητήρες: Με αυτόματο κιβώτιο στον στάνταρ εξοπλισμό
Περνάμε στους κινητήρες ξεκινώντας από την επιλογή βενζίνης, ονομάζεται sDrive18i και εξοπλίζεται με τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,5 λτ. που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Ακολουθεί η ισχυρότερη xDrive23i με ήπια υβριδικό κινητήρα 2,0 λτ. ισχύος 204 ίππων και 329 Nm ροπής. Από την πλούσια γκάμα δεν απουσιάζουν και δύο diesel επιλογές, με την πρώτη να είναι η sDrive18d που φέρει 2λιτρο μοτέρ 150 ίππων και 360 Nm ροπής και η ισχυρότερη xDrive23d, επίσης με 2λιτρο κινητήρα αλλά 197 ίππους και 400 Nm ροπής. Αργότερα μέσα στο έτος θα δούμε και δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις με συνδυαστική ισχύς 245 ίππων στην έκδοση xDrive25e και 326 ίππων στην xDrive30e.
Εμπλουτισμένος ο βασικός εξοπλισμός:
▪ Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη).
▪ BMW Live Cockpit Plus με σύστημα πλοήγησης (ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25’’ με δυνατότητα παραμετροποίησης και κεντρική οθόνη ελέγχου αφής 10,7’’.
▪ Κυρτό πάνελ οθονών.
▪ Ψηφιακές υπηρεσίες Connected Professional με ασύρματη σύνδεση για Apple CarPlay – Android Auto, πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο (RTTI), Intelligent Personal Assistant με φωνητικές εντολές, απομακρυσμένες υπηρεσίες μέσω MyBMW App.
▪ Σπορ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
▪ Αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός 2 ζωνών.
▪ Active Guard (προειδοποίηση πεζών, εμπρόσθιας σύγκρουσης, εγκατάλειψης λωρίδας)
▪ Parking Assistant με αισθητήρες εμπρός – πίσω και κάμερα με υποβοήθηση οπισθοπορείας.
▪ Προβολείς LED και πίσω φώτα LED.
▪ Επενδύσεις εσωτερικού από ύφασμα.
▪ Διαιρούμενες και αναδιπλούμενες πλάτες πίσω καθισμάτων σε αναλογία 40/20/40 με ρυθμιζόμενη γωνία κλίσης (12 μοίρες).
▪ Αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών.
▪ Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ με αστεροειδείς ακτίνες.
▪ Θερμαινόμενοι καθρέφτες.
▪ Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος.
Στο ταμείο
-sDrive18i με 36.920 ευρώ, εξοπλίζεται με τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,5 λτ. που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής.
-xDrive23i με 45.000 ευρώ, εξοπλίζεται με ήπια υβριδικό κινητήρα 2,0 λτ. ισχύος 204 ίππων και 329 Nm ροπής.
-sDrive18d με 48.200 ευρώ, εξοπλίζεται με 2λιτρο μοτέρ 150 ίππων και 360 Nm ροπής
-xDrive23d με 53.650 ευρώ, εξοπλίζεται με 2λιτρο κινητήρα αλλά 197 ίππους και 400 Nm ροπής.