Παιδιά στο αυτοκίνητο = Απώλεια συγκέντρωσης γονέων

Όσοι είστε γονείς καταλαβαίνετε... Το εγχείρημα της μετακίνησης με τα παιδιά στο πίσω κάθισμα δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση και η Nissan, αποφάσισε να το διερευνήσει περαιτέρω

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Έρευνα της Nissan αποκαλύπτει πως οι περισσότεροι Ευρωπαίοι γονείς δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν στην οδήγηση όταν τα παιδιά τους βρίσκονται στο πίσω κάθισμα, με αποτέλεσμα να κάνουν περισσότερα λάθη από το αναμενόμενο.

Τα αριθμητικά δεδομένα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον:

  • Στην έρευνα συμμετείχαν 5.000 Ευρωπαίοι γονείς
  • Κάθε εβδομάδα, οι γονείς περνούν κατά μέσο όρο 2 ώρες και 54 λεπτά στο αυτοκίνητο με τα παιδιά τους
  • Το 63% (περισσότεροι από 6 στους 10) των γονέων παραδέχεται ότι δε μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως κατά την οδήγηση, όταν τα παιδιά δεν είναι ήσυχα μέσα στο αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα, το 29% των ενηλίκων (σχεδόν 1 στους 3) παραδέχεται πως τέτοιες καταστάσεις μειώνουν την ασφάλεια στο αυτοκίνητο
  • Οι γονείς ορίζουν ως απόσπαση προσοχής, το γεγονός ότι έχουν στρέψει το βλέμμα από το δρόμο και έχουν πάρει τα χέρια από το τιμόνι. Επιπλέον, έχουν παραδεχθεί παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, ή ενέργειες όπως στροφή χωρίς φλας, απότομη αλλαγή λωρίδας, ξαφνικό φρενάρισμα ή και ακινητοποίηση του οχήματος
  • Τα πιο δυσάρεστα περιστατικά που μπορούν να συμβούν από τα παιδιά κατά την οδήγηση είναι: Κλάματα ή φωνές (65%), τσακωμοί (58%), χτύπημα πλάτης καθίσματος (49%), αφαίρεση ζώνης ασφαλείας (43%), ρίψη παιχνιδιών στην καμπίνα (39%)
  • Το 20% των γονέων (1 στους 5) δηλώνει πως η συμπεριφορά των παιδιών στο αυτοκίνητο είναι χειρότερη σε σύγκριση με το ντύσιμο για το σχολείο (11%), την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ (17%) ή την ώρα του ύπνου (12%)
  • Όταν τα παιδιά είναι ανήσυχα στο πίσω κάθισμα, οι μαμάδες χάνουν τη συγκέντρωσή τους σε ποσοστό 67%, ενώ οι μπαμπάδες σε ποσοστό 57%
  • Η συμπεριφορά των παιδιών μπορεί να κάνει τις μαμάδες να ζητήσουν από κάποιον άλλο να οδηγήσει σε ποσοστό 24%, ενώ το ποσοστό των μπαμπάδων που θα κάνουν την ίδια ενέργεια είναι 12%
  • Για να μειώσουν τις πιθανότητες ατυχήματος λόγω απώλειας συγκέντρωσης με τα παιδιά στο αυτοκίνητο, οι γονείς αποφεύγουν την κίνηση σε αυτοκινητόδρομους ή άλλους πολυσύχναστους δρόμους σε ποσοστό 15%. Επιπλέον, για να εξασφαλίσουν την ηρεμία στο αυτοκίνητο απασχολούν τα παιδιά με tablets ή smartphones (37% ), παιχνίδια (41%), μουσική (53%), γλυκά (22%)
  • Πολλοί γονείς παραδέχθηκαν πως αισθάνονται άγχος και αγωνία όταν τα παιδιά τους βρίσκονται στο αυτοκίνητο, καθώς και ότι μπορεί να φτάσουν στον προορισμό τους με καθυστέρηση, ή σε κακή ψυχολογική κατάσταση εξαιτίας αυτού
  • Η προσπάθεια αποφυγής απόσπασης προσοχής είναι κύριο μέλημα για τους γονείς και παίζει ρόλο στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικά, το 34% (1 στους 3) αναζητά αυτοκίνητο με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για την επόμενη αγορά του, ώστε να εξασφαλίσει μεγαλύτερη ασφάλεια

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω δεδομένα, η Nissan εξελίσσει διαρκώς το σύστημα ProPilot, που ενσωματώνει ποικίλα τεχνολογικά συστήματα υποστήριξης οδηγού. Σε αυτά εντάσσονται τα δεδομένα από ραντάρ και κάμερα, καθώς και επιπλέον συστήματα όπως τα Cruise Control, Adaptive Cruise Control, Intelligent Emergency Braking, Intelligent Around View Monitor ή Rear Cross Traffic.


Το σύστημα ProPilot διατίθεται ήδη στο ηλεκτρικό Nissan Leaf και σύντομα θα εφοδιάζει τα δύο SUV της ιαπωνικής μάρκας, Nissan Qashqai και Nissan X-Trail.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]