Στην περισσότερες των περιπτώσεων, ένα μοντέλο με κορυφαίο κινητήρα συνοδεύεται και από άκρως ενδιαφέρουσα εμφάνιση. Αυτός είναι ο κανόνας και τα πέντε μοντέλα που θα δούμε είναι κάποιες “εξαιρέσεις” που τον επιβεβαιώνουν. Πάμε να δούμε μερικές στιγμές που η “αμφιλεγόμενη” εμφάνιση συναντήθηκε με “κοσμήματα” της μηχανολογίας.
Διαβάστε επίσης: Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που ονειρευόμαστε!
Lancia Thema 8.32
Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά αυτό το sedan της ιταλικής εταιρείας είναι το μοναδικό sedan με μοτέρ Ferrari. Μπορεί η σχεδίαση να μην ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή στην εποχή της, αλλά κάτω από το καπό κρυβόταν ο κινητήρας της 308 GTB. Έχουμε να κάνουμε, λοιπόν, με ένα προσθιοκίνητο sedan με V8 μοτέρ 3, 0 λτ., το οποίο αποδίδει 215 ίππους.
Mercedes-AMG R63
Ένα πολυμορφικό με κορυφαίες επιδόσεις! Μπορεί η σχεδίαση να μην ήταν εντυπωσιακή, αλλά κάτω από το καπό του οικογενειακού μοντέλου υπήρχε ένας κινητήρας που θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί ακόμα και σε ένα supercar. Ο λόγος για τον ατμοσφαιρικό V8 6,2 λτ. ο οποίος αποδίδει 510 ίππους. Με λίγα λόγια, ένα τετρακίνητο πολυμορφικό που επιτάχυνε στα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.
Volvo V70 R
Στις αρχές του 2000, τα μοντέλα της Volvo διατηρούσαν μία “συντηρητική” σχεδίαση, αλλά υπήρξαν και περιπτώσεις όπου ο συντηρητισμός περιορίστηκε μόνο στο “φαίνεσθαι”. Κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση του Volvo V70 R, του εικονιζόμενου station-wagon, το οποίο κινούνταν με έναν πεντακύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ., ο οποίος αποδίδει 300 ίππους. Εννοείται πως η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς.
Honda Civic VTi Wagon
Κι όμως, ένα station wagon που έκρυβε κάτω από το καπό του τον θρυλικό B18 με VTEC. Μπορεί να μην το είδαμε ποτέ σε ελληνικό έδαφος, αλλά η συγκεκριμένη γενιά προσφέρθηκε σε άλλες αγορές και σε station wagon αμάξωμα. Στην αγορά του Ην. Βασιλείου υπήρχε και αυτή η έκδοση αμαξώματος με το τετρακύλινδρο μοτέρ των 170 ίππων.
Saab 9-5 Aero Saab Performance
Οι “Aero” εκδόσεις της σουηδικής εταιρείας διακρίνονταν πάντα για τις κορυφαίες επιδόσεις, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση, η ισχύς ξέφυγε για τα καλά. Υπεύθυνη γι’ αυτό ήταν η Hirsch Performance, μία εταιρεία που συνεργαζόταν με τους Σουηδούς και κάπως έτσι προέκυψε το συγκεκριμένο μοντέλο. Ονομάζεται Saab 9-5 Aero Saab Performance και, παρά την “οικογενειακή” του φιλοσοφία φέρει 2λιτρο μοτέρ με 305 ίππους.