Page 23 - TRACTION 125
P. 23
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
AUDI RS 6 Avant AUDI S1 Group B
Κινητήρας 3.996 κ.εκ. TFSI V8 Biturbo 2.100 κ.εκ. 5κύλινδρος, εν σειρά Turbo
Διάμετρος x Διαδρομή 86.0 x 86.0 χιλιοστά 79.51 x 85.0 χιλιοστά
Ιπποδύναμη 600 ίπποι / 6000-6250 σ.α.λ. 500 ίπποι/ 5.500 σ.α.λ.
Ροπή 800 Nm / 2.050-4.500 σ.α.λ. 600 Nm /5.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση (0-100 χλμ) 3,6’’ 3,1’’
Τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα 220 χλμ./ώρα
Βάρος 2.075 κιλά 1.090 κιλά
Ζάντες 21 ή 22 ιντσών 16 ιντσών
τα 13 χρώματα με πολλές επιλογές από ματ φινιρίσματα αλλά και πολ- το μυαλό μου πήγε στις προδιαγραφές του κινητήρα που φορούσε
λά στοιχεία του αμαξώματος να δέχονται αυτές τις διαφοροποιήσεις. στα αγωνιστικά Quattro η Audi. Και μάλιστα στην τελευταία έκδοσή
τους S1 το 1985 - 1986 που έτρεχαν στην κατηγορία Γκρουπ Β, ώστε
Εσωτερικό να αποκτήσουμε μια εικόνα για το πού έχει φτάσει η τεχνολογία του
Περνώντας στο εσωτερικό του νέου RS 6 σε περιμένει εξίσου νέου RS 6.
εντυπωσιακή όσο και άκρως χρηστική πραγματικότητα με ποιοτικά Βλέπουμε ότι εκείνος ο κινητήρας με κυβισμό 2,1 λίτρων 5κύλινδρος
υλικά, καθίσματα σπορ RS με δέρμα νάπα ή αλκαντάρα με μοτίβο εν σειρά τούρμπο απέδιδε 500 ίππους και 600 Nm ροπή, ενώ θα
ρόμβου. Προαιρετικά τα σπορ καθίσματα μπορούν να καλύπτονται πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι εκείνα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα
με διάτρητο δέρμα valcona με μοτίβο κηρήθρας και ανάγλυφο το οδηγούσαν παγκόσμιοι πρωταθλητές ράλι όπως ο Hannu Mikkola,
RS. Επίσης, εκτός από θερμαινόμενα, τα καθίσματα για πρώτη φορά ο Stig Blomqvist και ο Walter Rohrl. Το RS 6 χρησιμοποιεί τετράλιτρο
μπορούν να έχουν και λειτουργία εξαερισμού. Μπροστά στον V8 κινητήρα με δυο τούρμπο, που αποδίδει επίσης 600 ίππους και
οδηγό υπάρχει το κορυφαίο Virtual Cockpit της Audi μεγέθους 200 Nm επιπλέον ροπής! Σήμερα το νέο Audi RS 6 μπορεί να το
12,6 ιντσών, με ενδείξεις όπως – μεταξύ άλλων – πίεση ελαστικών, οδηγήσει κάθε απλός οδηγός που διαθέτει την ανάλογη οικονομική
ισχύς, θερμοκρασία και πίεση τούρμπο, χρονόμετρο, γυρολόγιο ευμάρεια για την απόκτησή του.
όταν είσαι σε πίστα, αλλά και μετρητής G σε επιτάχυνση, φρενάρι- Ειλικρινά η ιπποδύναμή του, οι επιδόσεις και η εκρηκτική εκκίνησή
σμα αλλά και πλευρικά!. Στην κονσόλα η οθόνη είναι 10.1 ιντσών του με το launch control δημιουργούν πρωτόγνωρες καταστάσεις,
και μια μικρότερη 8,6 ιντσών. Φυσικά διαθέτει μεγάλες δυνατότητες που δεν ξέρω πόσο εύκολα θα μπορούσε να διαχειριστεί ένας απλός
συνδεσιμότητας καθώς και εξοπλισμό υποβοήθησης οδήγησης που οδηγός, εάν δεν υπήρχε αυτή η τεράστια ομπρέλα ηλεκτρονικών
ξεπερνούν τα 30 συστήματα, συμπεριλαμβανομένων cruise assist, συστημάτων ασφαλείας. Σίγουρα όμως πρόκειται για ένα εντυπω-
curb warning και κάμερες 360 μοιρών. σιακό μηχανολογικό δημιούργημα που θα αφήσει έντονο στίγμα
στους αδιάφορους δρόμους της αυτοκίνησης που θα βιώσουμε στο
Κινητήρας εγγύς μέλλον. Φυσικά το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο με το σύστημα
Διαβάζοντας την ιπποδύναμη του κινητήρα με την τερατώδη ροπή, Quattro στην πλέον εξελιγμένη μορφή του, με μηχανικό κεντρικό
TRACTION MAGAZINE 23