Page 27 - TRACTION 125
P. 27

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB





























              κύριο γνώμονα την εύκολη εφαρμογή, αλλαγή και χρήση τους από τον
              οδηγό, ακόμη και εν κινήσει.
              Τα τρία προγράμματα απόδοσης πρωτοτυπούν, καθώς το πιο ήπιο (C)
              αποδίδει όλη την ισχύ, αλλά με έναν ήρεμο και προοδευτικό τρόπο
              για οδήγηση στη βροχή ή στην πόλη. Σε αντίθεση με το A όπου οι αντι-
              δράσεις του κινητήρα γίνονται ακραίες και ακαριαίες. Το Β είναι η μέση
              οδός.
              Ανάλογο σχεδιασμό, δηλαδή λίγες επιλογές με εύκολη εναλλαγή, ακο-
              λουθούν και το ABS σε τρία επίπεδα, το Traction Control με δύο επίπεδα
              και απενεργοποίηση, ενώ υπάρχουν και όλες οι βοηθητικές παράμετροι.
              Από το Cruise Control, το Hill Hold Control για ευκολία εκκίνησης στις
              ανηφόρες αν είστε φορτωμένος και το σύστημα που αποτρέπει το αντί-
              θετο, την ανύψωση του πίσω τροχού από το έδαφος σε έντονο κατηφο-
              ρικό φρενάρισμα...
              Η μοτοσυκλέτα διαρκώς «ζυγίζεται» κατανέμοντας διαφορετικά την πίε-
              ση του φρένου σε κάθε τροχό, ανάλογα με το φορτίο που έχει, ώστε να
              υπάρχει ομαλό και αποτελεσματικό φρενάρισμα.
              Για να πάρει εμπρός ο κινητήρας απαιτείται απλά ένα πάτημα στο κουμπί
              της μίζας που θα συνεχίσει να περιστρέφεται μέχρι να πάρει εμπρός, χω-  Suzuki V-Strom 1050XT
              ρίς να επιμένει ο οδηγός στο πάτημα του κουμπιού. Στην εκκίνηση από   Κινητήρας: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος V-90°, 2ΕΕΚ,
              στάση, το σβήσιμο «αποκλείεται», καθώς οι στροφές ανεβαίνουν λίγο   4Β/Κ, 1.037 κ.εκ., 106 ΗΡ/8.500 rpm,10,2, kgm /6.000 rpm
              ώστε να εξασφαλίσουν μια θετική και απροβλημάτιστη ώθηση.  Μεταξόνιο (mm): 1.555
              Με ηλεκτρονικό ride by wire γκάζι και μια ηλεκτρονική μονάδα που   Ύψος σέλας (mm): 850
              λαμβάνει πληροφορίες από έξι άξονες, το παιχνίδι των ηλεκτρονικών   Ίχνος (mm) / Γωνία κάστερ :  109 / 25,3
              βοηθημάτων παίζεται δυνατά στη V-Strom 1050 XT, όσο και διακριτικά,   Βάρος γεμάτη (kg): 247
              αφήνοντας αρκετή από την αίσθηση της οδήγησης στον οδηγό.  Ρεζερβουάρ (l): 20
              Το μοντέλο ΧΤ έχει ούτε λίγο ούτε πολύ 58 αξεσουάρ επιπρόσθετα σε   Τιμή: 14.595 €
              σχέση  με  το  απλό.  Τροχοί,  προστατευτικές  μπάρες,  χούφτες  τιμονιού,
              βάσεις για βαλίτσες, ρυθμιζόμενη σέλα και ζελατίνα, ποδιά αλουμινίου,
              κεντρικό σταντ, πρίζα 12V κάτω από τη σέλα, θύρα USB στην κεντρική   Με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα αυτονο-
              κονσόλα και τεχνολογία LED σε όλα τα φωτιστικά σώματα.   μίας, όμως το μεγαλύτερο ταξίδι του νέου V-Strom 1050 παραμένει αυτό
              Οι  αναρτήσεις  διαδρομής  160  mm  της  KYB  απέκτησαν  σκληρότερα   της Ιστορίας. Βαδίζοντας στα πιο ασφαλή σήμερα σχεδιαστικά χνάρια,
              ελατήρια και μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, τα φρένα πρωτοτυπούν με   δίνει τη δική της εκτίμηση για τον βαθμό της ηλεκτρονικής παράνοιας
              ακτινικές δαγκάνες Tokico εμπρός αλλά Nissin στο πίσω μέρος, ενώ οι   που «αντέχει» μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας, ειδικά αν δεν πρόκειται να
              τροχοί επέστρεψαν στις ακτίνες αλλά φορούν ελαστικά tubeless.  πατήσει ποτέ στο χώμα.

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32