Page 26 - TRACTION 125
P. 26

Κωστας
 KEIMENO: ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΟΥΝΤΡΑΣ
 ΦΩΤΟ: WEB
 ΜΟΤΟ: SUZUKI V-STROM 1050 ΧΤ
               MOTO: SUZUKI V-STROM 1050 ΧΤ
 Αναβίωση
                                             Αναβίωση



 Suzuki V-Strom 1050 XT
 Κινητήρας: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος V-90°, 2ΕΕΚ, 4Β/Κ, 1.037 κ.εκ., 106 ΗΡ/8.500 rpm,10,2, kgm /6.000 rpm
 Μεταξόνιο (mm): 1.555  Η νέα Suzuki V-Strom 1050 XT έχει τη μεγαλύτερη ιστορία από όλες καθώς
 Ύψος σέλας (mm):  850   και τα πιο δυνατά γονίδια. Απλά γιατί ο δικός της πρόγονος ήταν ο σεισμός
 Ίχνος (mm) / Γωνία κάστερ (˚): 109 / 25,3  που προκάλεσε το τσουνάμι των mega adventures που κυριαρχούν πλέον
 Βάρος γεμάτη (kg): 247
 Ρεζερβουάρ (l): 20                           στο στερέωμα των δύο τροχών
 Τιμή: 14.595 ευρώ
              Ο πρόγονος δεν ήταν άλλος από το DR-Big 750, που παρουσιάστηκε το   θηριώδη μοτοσυκλέτα με το μακρύ, σχεδόν απειλητικό ρύγχος αλλά
              1987, στο τότε σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, και άφησε άφωνο το   και το αβέβαιο τότε (λόγω σχεδιαστικής τόλμης) μέλλον. Οι γωνίες στο
              κοινό με την τόλμη, την υπερβολή και την αύρα που ανέδιδε.   ρεζερβουάρ, το ανηφορικό τελικό της εξάτμισης και φυσικά τα χρώμα-
              Το ότι έγινε η μεγαλύτερη σε κυβισμό μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα της   τα είναι ίδια με του 1987, δρέποντας έτσι η Suzuki τους καρπούς που
              εποχής ήταν απλά μια λεπτομέρεια σε σχέση με τη βόμβα που έριξε   δικαιωματικά της ανήκουν, έστω και ύστερα από 37 χρόνια. Η ολοκλή-
              στα θεμέλια των σχεδιαστών και της εξέλιξης των δύο τροχών κατά τα   ρωση θα έρθει ίσως σε επόμενο μοντέλο, αν βαφτεί πορτοκαλί και ο
              επόμενα χρόνια.                                    κινητήρας, όπως το DR-Big...
              Αυτό που έπρεπε να χωνέψει το κοινό ήταν αυτό το παράδοξο ρύγχος   Η V-Strom 1050 έρχεται να δώσει τον ρυθμό και το μέτρο σε μια κατη-
              κάτω από τον προβολέα, που πλέον δεν τον «κουβαλούσε» το εμπρός   γορία που σφύζει από επιλογές, ρώμη και χλιδή, εξέλιξη και τεχνολογία,
              σύστημα επάνω του, αλλά ήταν σταθερός στο πλαίσιο.  σχεδιαστική φαντασία και φαντασιώσεις περιπέτειας.
              Αυτό το ρύγχος ήταν γνώριμο στη Suzuki ήδη από τα Katana, όμως στο   Θα περίμενε κανείς, το όνομα στα 1050 να συνοδεύεται από ανάλογη
              DR-Big το τράβηξε λίγο παραπάνω για να γίνει και ολίγον φτερό και   αύξηση κυβισμού που συνήθως απαιτείται ώστε να αντισταθμιστεί το
              άλλο λίγο «αεροτομή». Ακόμη κι αν το DR-Big δεν είχε την εμπορική επι-  «πνίξιμο» που υπόκεινται οι κινητήρες λόγω αυστηρότερων προδιαγρα-
              τυχία που του άξιζε, άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στις γενιές που ακο-  φών εκπομπής ρύπων. Όμως η Suzuki διασκεδάζει την τάση αυτή με
              λούθησαν. Διότι αυτό το ρύγχος έχει γίνει διάσημο μέσω της αντιγραφής   τον δικό της τρόπο.
              και έχει καταλήξει status ολόκληρης της κατηγορίας Adventure.   Η αύξηση του κυβισμού στα 1037 κ.εκ. έγινε το 2014, χωρίς να αλλάξει
              Όταν η Suzuki αποφάσισε να επιστρέψει στον χώρο που δημιούργησε,   το όνομα που παρέμεινε V-Strom 1000. Τώρα άλλαξε το όνομα από
              παρουσίασε το 2002 το V-Strom 1000. Την εκδοχή της DR-Big σε δικύ-  1000 σε 1050, χωρίς να αλλάξει τον κυβισμό. Απλά για να σηματοδο-
              λινδρο όμως σχήμα με όσα χρειαζόταν για να σταθεί εμπορικά στον   τήσει το νέο μοντέλο.
              χώρο.  Αν  και  η  μικρότερη  V-Strom  600         Η Suzuki συνεχίζει να διασκεδάζει ανακοινώνοντας την ισχύ που έχει
              και 650 έγινε best seller επί σειρά ετών,          πάει από τους 99 στους 106 ίππους χωρίς να αυξηθεί ο κυβισμός, ενώ
              η 1000 πορευόταν σταθερά χωρίς εμπο-                ταυτόχρονα έχει «υποστεί» και το πνίξιμο ώστε να προσαρμοστεί με τις
              ρικές εξάρσεις.                                      προδιαγραφές Euro 5!
              Αρχικά έγινε αντιγραφέας των αντιγραφέ-              Μετά τα επικοινωνιακά ή όχι τερτίπια έρχεται η ώρα για την ουσία
              ων της, παρουσιάζοντας ένα σχήμα που                 του θέματος. Εκεί είναι που η Suzuki δίνει ρέστα. Ενώ έχει επάρκεια
              ουδεμία σχέση ή συνειρμό δημιουργούσε                 σε ηλεκτρονικά συστήματα κάθε είδους και μορφής, τα πλασάρει με
              με την DR. Οι DL (εκ του δικύλινδρου «L»
              κινητήρα)  ήταν  μια  παχουλή  κυρία  που
              αναδείκνυε  τις  εντυπωσιακές  χάρες  της
              μόνο όταν την οδηγούσες...
              Όταν  μάζεψε  αυτοπεποίθηση,  άρχισαν
              οι αλλαγές, μέχρι που το 2013 τα
              πρώτα  δείγματα  επιστροφής  στις
              ρίζες έγιναν ορατά. Η V-Strom του
              2014  απέκτησε  αρκετό  από  το
              ρύγχος  του  «αρχηγού  της
              φυλής» DR-Big, νέο ύφος
              και δυνατότητες.
              Η  ιστορία  ολοκλη-
              ρώνεται  το  2020  με
              τη  νέα  V-Strom  1050
              που  ταυτίζεται  οπτικά
              με  την  πρώτη  εκείνη

              26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31