Peugeot 5008: Ανανέωση για το μεσαίο γαλλικό SUV

Νέο "πρόσωπο" και όχι μόνο περιλαμβάνει η ανανέωση του Peugeot 5008 με τους Γάλλους να το αναβαθμίζουν και στο τεχνολογικό κομμάτι.

Βρείτε μας στο
Ανανεωμένο Peugeot 5008 2021

To Peugeot 5008 ανανεώνεται από τη γαλλική εταιρία τρία χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση με το μεσαίο SUV να έχει κατακτήσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 300.000 οδηγούς εντός και εκτός Ευρώπης.



Κανείς δεν μπορεί να πει πως το υπάρχον 5008 δεν είναι ένα σύγχρονο στην όψη SUV. Οι Γάλλοι ωστόσο, επί τη ευκαιρία της τεχνολογικής του αναβάθμισης, θέλησαν να το εναρμονίσουν και με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα στη γκάμα τους προχώρησαν σε αλλαγές και στη σχεδίαση του, με τις περισσότερες από αυτές να επικεντρώνονται στο εμπρός μέρος.

Όλο το εμπρός μέρος παρουσιάζεται ανασχεδιασμένο και φαντάζει να είναι σμιλεμένο από ένα κομμάτι προσδίδοντας στο 50008 μια αίσθηση στιβαρότητα, χωρίς παράλληλα να χάνει σε κομψότητα. Ανασχεδιασμένος ο προφυλακτήρας, πλήρως αναθεωρημένη και η μάσκα αλλά και τα φωτιστικά σώματα, στα οποία ενσωματώνονται πλέον και οι προβολείς ομίχλης, οι οποίοι χάνουν τη φυσική τους υπόσταση και γίνονται πλέον mode των φωτιστικών σωμάτων. Ελαφρώς ανασχεδιασμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα που παραμένουν πιστά στη σχεδιαστική φιλοσοφία των προηγούμενων σε γενικές γραμμές. Διαφέρουν όμως όσο χρειάζεται και είναι πλέον full LED. Η Peugeot προσφέρει πλέον δύο νέα χρώματα, ένα μπλε και ένα μπρονζέ με την παλέτα να φτάνει τώρα συνολικά στα εννέα.

Προχωρώντας στο εσωτερικό αναβάθμιση στο Peugeot 5008 έχει δεχτεί και το γνωστό πλέον i-Cockpit. Ο οθόνη με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες που φροντίζει για την πληροφόρηση του οδηγού έχει πλέον υψηλότερη ευκρίνεια και αντίθεση και κάνει πιο εύκολη την ανάγνωση των πληροφοριών.

Υψηλής ευκρίνειας είναι και η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με τα σήμα κατατεθέν κουμπιά “piano” να διατηρούνται και να επιτρέπουν άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του κλιματισμού, του συστήματος πλοήγησης αλλά και του ραδιοφώνου, μεταξύ άλλων. Να σημειωθεί πως το σύστημα δέχεται και φωνητικές εντολές.

Στο ανανεωμένο Peugeot 5008 η γαλλική εταιρία τοποθετεί πλέον στην κεντρική του κονσόλα το χειριστήριο που επιτρέπει την επιλογή μεταξύ των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Sport, Eco) σε όλες της εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι Γάλλοι μας αναφέρουν και νέες επενδύσεις για την καμπίνα ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού για τα οποία θα σας μιλήσουμε σε δεύτερο χρόνο. Αυτό που έχει πιο ενδιαφέρον σε αυτό το σημείο είναι τα τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα τα οποία ρυθμίζονται κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ ρυθμίζουν και την κλίση της πλάτης τους. Πίσω από αυτά υπάρχει μία ακόμη σειρά αποτελούμενη από δύο αναδιπλούμενα καθίσματα αφού το Peugeot 5008 μπορεί να φιλοξενήσει 7 συνολικά επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του ανέρχεται στα 780 λίτρα με την τρίτη σειρά διπλωμένη και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.940 λίτρα, ενώ με τη αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού μπορείτε να το φορτώσετε με αντικείμενα που φτάνουν σε μήκος ακόμη και τα 3,2 μέτρα!

Στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού το ανανεωμένο Peugeot φέρει όλη τη σύγχρονη “σουίτα” της γαλλικής εταιρίας αλλά και νυχτερινή όραση που μπορεί και εντοπίζει πεζούς και ζώα σε απόσταση έως και 250 μέτρα, ακόμη και σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Στο ενεργό cruise control ενσωματώνεται τώρα και η αυτόματη επανεκκίνηση του μοτέρ στη λειτουργία Stop and Go αν η στάση είναι μικρότερη από τρία δευτερόλεπτα. Μεταξύ των συστημάτων περιλαμβάνονται επίσης το σύστημα υποβοήθησης συγκράτησης λωρίδας που συνεργάζεται με το ενεργό cruise control και το σύστημα Stop and Go αλλά και το τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης το οποίο λειτουργεί με ταχύτητες από πέντε έως και 140 χλμ./ώρα και ανιχνεύει μέρα-νύχτα πεζούς και ποδηλάτες.

Στο κομμάτι της συνδεσιμότητας, το σύστημα πολυμέσων υποστηρίζει τα πρωτόκολλα MirrorScreen, Apple CarPlay και Android Auto με το ανανεωμένο Peugeot 5008 να φέρει δύο νέες USB θύρες για τους πίσω επιβαίνοντες.

Δύο μοτέρ βενζίνης και δύο πετρελαίου σε έξι συνολικά εκδόσεις αναλαμβάνουν την κίνηση του μεσαίου SUV των Γάλλων. Στη βάση βλέπουμε τον γνωστό 3κύλινδρο PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους, με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 8άρι κιβώτιο. Αμέσως μετά ακολουθεί ο 4κύλινδρος των 1,6 λίτρων των 180 ίππων ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Στους diesel ο BluHDi των 1,5 λίτρων αποδίδει επίσης 130 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί και με τα δύο παραπάνω κιβώτια, ενώ στην κορυφή βλέπουμε το δίλιτρο μηχανικό σύνολο αυτής της σειράς με απόδοση 180 ίππους και αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Το ανανεωμένο Peugeot 5008, το οποίο κατασκευάζεται στη Γαλλία, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στο τέλους του 2020.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr