Στις μέρες μας, τις ημέρες της πανδημίας του νέου κορωνοϊού COVID-19 ακούμε διαρκώς για μετασχηματισμό εταιρειών προς μια νέα ηλεκτρονική μορφή, αλλά και για το ηλεκτρονικό εμπόριο που παίρνει τα πάνω του. Αυτό φυσικά για κάποιες εταιρείες δεν είναι κάτι νέο, καθώς εδώ και καιρό έχουν φροντίσει να παρέχουν και δυνατότητες ηλεκτρονικής αγοράς, ακόμη και αυτοκινήτου, στην χώρα μας.
Δείτε ακόμη: Που κατασκευάζονται τα Toyota που πωλούνται στην Ελλάδα
Και για να απαντήσουμε και στο ερώτημα του τίτλου, ήταν η Toyota η οποία στα τέλη του 2018 ανακοίνωσε την διάθεση του υβριδικού Toyota Yaris Hybrid στην έκδοση e-nergy σε 65 μονάδες, οι οποίες ήταν διαθέσιμες για αγορά αποκλειστικά από το internet.
Με τον τρόπο αυτό η Toyota στην χώρα μας θέλησε να φέρει τους πελάτες της αντιμέτωπους με το… μέλλον των αγορών. Κάτι που πλέον μοιάζει βασική επιλογή για την επόμενη μέρα, από τον κορωνοϊό.
Η τιμή του υβριδικού σουπερμίνι ήταν στα 18.990 ευρώ και χρειαζόταν προκαταβολή 1.000 ευρώ. Όσοι κατέθεταν την σχετική αίτηση μπορούσαν να επιλέξουν τον εξουσιοδοτημένο έμπορο της Toyota, για την παραλαβή του αυτοκινήτου, ο χρόνος παράδοσης του οποίου ήταν έως 60 ημέρες.
Μάλιστα, στην συγκεκριμένη πρωτοποριακή, ακόμη και με τα σημερινά δεδομένα για την χώρα μας, ενέργεια της Toyota Eλλάς πρωταγωνιστούσε και η κορυφαία Eλληνίδα τενίστρια και «Πρέσβειρα» της καμπάνιας τότε, Μαρία Σάκκαρη, όπως μπορείτε να δείτε και στην σχετική εικόνα πιο κάτω.