Piaggio Beverly 300 και 400 HPE 2021/S

Διανύοντας την ωριμότητά της, η σειρά Beverly έχει δρέψει καρπούς και ανανεώνεται με δύο νέες εκδόσεις, στα 300 και 400 κ.εκ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Piaggio Beverly

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη γενιά του 2001, το Piaggio Beverly ανανεώνεται χωρίς να χάσει το σπορ στυλ και τον κομψό σχεδιασμό του. Με την αφορμή της αναθεώρησης που απαιτεί για όλα τα μοντέλα μοτοσυκλέτας ο εναρμονισμός με τις προδιαγραφές Euro 5, η δημοφιλής σειρά των Beverly ανανεώθηκε συνολικά. Πλέον, το Beverly εστιάζει στα χαρακτηριστικά crossover, που συνδυάζουν την ευελιξία και τις επιδόσεις από ένα σκούτερ με μεγάλους τροχούς. Ταυτόχρονα, στόχος είναι η απόδοση να βελτιωθεί ώστε να δώσουν και χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς GT. 

Την άνεση αλλά και τη συμπεριφορά στον δρόμο επιμελήθηκε η νέα σχεδίαση του πλαισίου και η επιλογή των αναρτήσεων, ενώ η πρακτικότητα από πλευράς λειτουργικότητας και χώρων αποθήκευσης αναβαθμίστηκε. Πέρα από τις εκδόσεις 300 κ.εκ. και 400 κ.εκ., το Beverly διατίθεται και σε μια έκδοση «S», που παραπέμπει σε πιο σπορ χαρακτήρα. Ωστόσο, αυτό επιτυγχάνεται και περιορίζεται στις χρωματικές επιλογές, καθώς τα «απλά» με τις εκδόσεις S είναι συνολικά ταυτόσημα. 

Πριν από 20 χρόνια η σειρά των Beverly έφερε τους μεγάλους τροχούς στον κόσμο των scooter, και έμελλε να γίνει ένα διαχρονικό best seller για την ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή αγορά. Η δυνατότητα της αποτελεσματικής αστικής μετακίνησης, η ευελιξία και η ευκολία χειρισμού παρέμεναν πάντα οι άξονες που επεξεργαζόταν κάθε ενδιάμεσο μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και με τη νέα γενιά, του 2021.


Αστικές και υπεραστικές εξορμήσεις μέχρι και ταξίδια μεσαίων αποστάσεων, ακόμα και με συνεπιβάτη, περιλαμβάνονται στην γκάμα των δυνατοτήτων τους, στοχεύοντας στον ρόλο του «ενός οχήματος» για κάθε χρήση από το αστικό κοινό.

Για να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, θυμίζοντας αρκετά το Medley της εταιρείας. Οι πλευρικές επιφάνειες δείχνουν πιο δυναμικές ενώ το πίσω μέρος είναι πιο λεπτό, «ανηφορικό», με «κοντή» ουρά. 

Για τον ίδιο λόγο, η βάση της πινακίδας έχει αποσπαστεί από το πλαίσιο και εδράζεται στο «ψαλίδι» με ένα μπράτσο, όπως και στις σπορ μοτοσυκλέτες. Τα φωτιστικά σώματα με τον προβολέα LED στο κέντρο του νέου τιμονιού λειτουργούν στην ίδια κατεύθυνση, όπως και τα φώτα θέσης LED στα πλαϊνά της ποδιάς που δίνουν «όγκο».

Μια αλλαγή «πλεύσης» στη σειρά είναι οι διαστάσεις των τροχών, με σπορ σχεδίαση στις ζάντες επτά μπράτσων από κράμα αλουμινίου. Ο εμπρός παραμένει στις 16″, ο πίσω όμως έχει μικρύνει κατά ένα μέγεθος, από τις 15″ στις 14″. Ο σκοπός της αλλαγής ήταν να αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Για τον ίδιο σκοπό, το ρεζερβουάρ μετακινήθηκε πιο χαμηλά, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, με τάπα που το αποκαλύπτει πατώντας το σχετικό κουμπί. 

Εξωτερικά τα δύο μοντέλα δύσκολα ξεχωρίζουν μεταξύ τους, καθώς ο κυβισμός του μοντέλου αναγράφεται σε ένα αρκετά διακριτικό σήμα, στο εσωτερικό της ποδιάς. Αφήνοντας έτσι ως μόνο σαφέστερο διακριτικό το μέγεθος των ελαστικών, που στο 400 είναι πιο φαρδιά (120/70 αντί 110/70 και 150/70 αντί 140/70). 

Επίσης, στην έκδοση 400 κ.εκ. το τελικό της εξάτμισης είναι διπλό και η ζελατίνα για την προστασία από τον αέρα παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό.

Οι δύο νέοι ισχυροί κινητήρες Euro 5 ανήκουν στην οικογένεια hpe (High Performance Engine) με 300 και 400 κ.εκ. και τοποθετούνται για πρώτη φορά στα νέο Beverly, ακολουθώντας άλλα μοντέλα του ομίλου. 

Η απόδοση έχει βελτιωθεί αισθητά από τους ανάλογους προκατόχους τους, ενώ στόχος ήταν και η βελτίωση της αξιοπιστίας, σε συνδυασμό με μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των μηχανικών θορύβων. 

Ο κινητήρας 300 hpe βασίζεται στον προηγούμενο 300άρη, διατηρεί τον κυβισμό των 278 κ.εκ., όμως έχει αυξηθεί θεαματικά η ισχύς κατά 23%! Αποδίδει πλέον 25,5 ΗΡ @8.000 στροφές (από 21), ενώ και η ροπή έχει αυξηθεί κατά 15%, στα 2,7 kgm Nm @6.250 στροφές, από 2,3.

Ο κινητήρας 400 hpe στην ουσία αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα των 350, με αρκετές περισσότερες αλλαγές. Αυξήθηκε η χωρητικότητα από τα 330 στα 399 κ.εκ. αλλάζοντας τόσο τη διάμετρο όσο και τη διαδρομή του εμβόλου. Ανάλογη είναι και η αύξηση στην απόδοση του κινητήρα, με αύξηση της ισχύος που φτάνει τους 34,9 ίππους στις 7.500 στροφές και της ροπής στα 3,8 kgm στις 5.500 στροφές, 

Το περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών είναι κοινό για τα δύο μοντέλα, όπως και οι αναρτήσεις που αναβαθμίστηκαν σημαντικά, με ελαφρά αυξημένες διαδρομές. Το νέο πιρούνι με καλάμια 35 χιλ. είναι της Showa, όπως και το αμορτισέρ διπλής ενέργειας, επίσης της Showa, που δέχεται ρύθμιση προφόρτισης σε 5 θέσεις.

Τα φρένα παραμένουν ως είχαν στα προηγούμενα μοντέλα, καθώς ήταν εξαιρετικά επαρκή, απλώς η μονάδα του ABS αναβαθμίστηκε με την τοποθέτηση της τελευταίας γενιάς δικάναλου ABS, 10.0 της Bosch. Ταυτόχρονα, καθώς τα διαχειρίζεται η ίδια μονάδα, υπάρχει και το traction control, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για να διαβάσει ενδεχόμενη απώλεια πρόσφυσης και να προβεί στην ανάλογη επέμβαση.

Για το ραντεβού με τα νέα δεδομένα και τα δύο Beverly διαθέτουν σύστημα keyless, που σημαίνει ότι το κλειδί παραμένει στην τσέπη του αναβάτη. Το όχημα αναγνωρίζει την ύπαρξή του όταν βρεθούν κοντά και ενεργοποιείται ηλεκτρονικά. Νέα είναι και η ψηφιακή LCD οθόνη 5.5”, τα χειριστήρια, καθώς και το σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA που προσφέρει πολλές δυνατότητες στον χρήστη, συνδέοντάς τον με το «έξυπνο» τηλέφωνό του. 

Το Beverly συνεχίζει με αυτοπεποίθηση την πορεία του, αναβαθμισμένο συνολικά, πιο άνετο και αποδοτικό, πάντα πρακτικό και ευέλικτο. Με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν ακόμη περισσότερο στο τραχύ οδικό δίκτυο των ελληνικών πόλεων, στοχεύει στην αποδοχή και σε νέες επιτυχίες…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]