Πιο “ανθεκτικά” τα ηλεκτρικά εν μέσω πανδημίας

Μπορεί οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων να παρουσιάζουν σημαντική κάμψη ελέω κορωνοϊού, τα ηλεκτρικά ωστόσο αυξάνουν το μερίδιο τους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Tesla Model 3

Όπως αναμενόταν οι ταξινομήσεις στην Ευρώπη παρουσίασαν σημαντική κάμψη και τον Απρίλιο, ελέω πανδημίας και της οικονομικής κρίσης που έχει επιφέρει. Ωστόσο τα ηλεκτρικά έδειξαν πως αυξάνουν το μερίδιο τους στις ευρωπαϊκές αγορές “κρατώντας” καλύτερα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Ας δούμε όμως τα νούμερα πιο αναλυτικά.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που παρουσιάζει η Jato, οι ταξινομήσεις νέων μοντέλων παρουσίασαν μείωση και τον περασμένο Απρίλιο, κάτι φυσικά που ήταν αναμενόμενο. Έτσι από τα 1,34 εκατ. μονάδες που σημειώθηκαν τον Απρίλιο του 2019, φτάσαμε στα 292.000 οχήματα τον περασμένο Απρίλιο με την πτώση να ανέρχεται στο 78%.

Σύμφωνα με την Jato τα παραπάνω νούμερα αντιστοιχούν στις επιδόσεις της ευρωπαϊκής αγοράς της 10ετίας του ’70, με την Ευρώπη να σημειώνει το χειρότερο μηνιαίο αποτέλεσμα σε σχέση με τις αγορές της B.Αμερικής αλλά και εκείνη της Κίνας. Η ποσοστιαία πτώση βρίσκεται “μπροστά” μόνο σε σχέση με εκείνη της Ινδίας που κατέγραψε το απόλυτο μηδέν (-100%) σύμφωνα με την Jato.


Η εταιρία ανάλυσης της αγοράς αποδίδει την παραπάνω επίδοση στο παγκόσμιο lockdown όσο και στο γεγονός πως κανένας κατασκευαστής δεν είχε προβλέψει ένα τέτοιο σενάριο κρίσης.

Η μόνη “ηλιαχτίδα φωτός” για την αγορά αυτοκινήτου μοιάζει να έρχεται από τα ηλεκτρικά μοντέλα που δείχνουν να “κρατάνε” καλύτερα έναντι των συμβατικών. Για τον Απρίλιο οι ταξινομήσεις τους στην Ευρώπη ανήλθαν στις 49.600 μονάδες με το μερίδιο τους στην αγορά να αγγίζει το 17%. Για τον περασμένο Απρίλιο η πτώση που σημειώθηκε έφτασε στο 46% έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019.

Πιο αναλυτικά τα υβριδικά κατέγραψαν πτώση 66% στις 18.900 μονάδες, ενώ στα ηλεκτρικά η πτώση ήταν ακόμη μικρότερη στο 29% και τις 16.700 μονάδες, τη στιγμή που τα plg-in υβριδικά σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις τους (!) κατά 7% στις 14.000 μονάδες.

Η Jato αναφέρει ότι οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων των Volkswagen, Volvo, Audi και Ford κατέγραψαν διψήφιο ποσοστό ανόδου, ενώ σημαντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα όπως τα Tesla Model 3, Renault Zoe και Nissan LEAF κατέγραψαν πτώση στις ταξινομήσεις τους κατά 37%, 47% και 56% αντίστοιχα.

Ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον στοιχείο στα στοιχεία της Jato είναι ο αριθμός των μοντέλων που επηρεάστηκαν από την κρίση. Με τον Απρίλη του 2019 και εκείνον το 2020 να έχουν 433 κοινά μοντέλα, μόλις τα 13 από αυτά σημείωσαν άνοδο στις ταξινομήσεις τους. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και οι Mercedes EQC (409 από 42), Porsche Cayenne Coupe (210 από 68), Skoda Scala (1.673 από 713), BMW X7 (341 από 202), Audi E-Tron (1.307 από 963), Mercedes GLE (1.272 από 1.047), BMW X6 (471 από 405) και Mercedes GLS (195 από 174).

Σε επίπεδο μοντέλων για την Ευρώπη των 23, το VW Golf κατέλαβε την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις συνολικά με 7.810 μονάδες. Στα υβριδικά πρώτη ήρθε η Toyota Corolla με 3.146 ταξινομήσεις, ενώ στα PHEV κυριάρχησε το Volkswagen Passat με 981 ταξινομήσεις, επικρατώντας του Mitsubishi Outlander των 920 μονάδων. Τέλος, πρώτο στα αμιγώς ηλεκτρικά, παρά την μεγάλη κάμψη στις πωλήσεις του ήταν το Tesla Model 3 με 2.278 ταξινομήσεις, με δεύτερο το Renault Zoe με 2.112 μονάδες και τρίτο το Golf με 1.634 μονάδες.

Ακολουθεί αναλυτικά το Top 10 στο σύνολο αλλά και σε κάθε επιμέρους κατηγορία.

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]