Πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD: Επίσημα στη γκάμα

Ξεκίνησε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και τώρα παίρνει την δική του θέση στη γκάμα της Audi. Καλωσήρθες πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD.

Το Audi R8 V10 RWS, όπως ονομαζόταν τότε, παρουσιάστηκε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής το 2018. Με τους φίλους της Audi να το υποδέχονται θερμά η γερμανική εταιρία πήρε το μήνυμα και αποφάσισε να το παρουσιάσει τώρα ως κανονικό μοντέλο παραγωγής και να διευρύνει την γκάμα του supercar της, προσθέτοντας μια έκδοση πιο “αγνή”.

Audi R8 V10 RWD Spyder - Coupe

Το Audi R8 V10 RWD ενσωματώνει στη σχεδίασή του τις αλλαγές που βλέπουμε και στα R8 quattro που το διαφοροποιούν και σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Η γνωστή μάσκα της Audi είναι τώρα φαρδύτερη και πιο στενή και οι εισαγωγές που βρίσκονται κάτω από το καπό έχουν σχεδιαστικές αναφορές στο Audi Sport quattro.

Φαρδύτερες παρουσιάζονται και οι εισαγωγές αέρα εμπρός, το σπόιλερ επίσης, ενώ το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει για την γρίλια των εξαγωγών στο πίσω μέρος. Εκεί παρατηρείται και η μετατόπιση του διαχύτη λίγο ψηλότερα και φυσικά οι μεγάλες οβάλ και μονές απολήξεις των εξατμίσεων.

Audi R8 V10 RWD

Το πισωκίνητο R8 που θα είναι διαθέσιμο σε Coupe και Spyder έκδοση κινείται από τον μεγάλο ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο V της εταιρίας των 5,2 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. αλλά και 540 Nm ροπής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου s Tronic επτά σχέσεων και στην διαχείριση της ισχύος βοηθάει και ένα μηχανικό διαφορικό.

Audi R8 V10 RWD

Οι ζάντες αλουμινίου είναι σφυρήλατες 19 ιντσών εμπρός-πίσω και τα ελαστικά έχουν διάσταση 245/35 και 295/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Με την κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων να παρουσιάζεται στο 40:60 το πιο “αγνό” πισωκίνητο R8 έιναι και ελαφρύτερο έναντι των 4κίνητων εκδόσεων. Το βάρος του Coupe ανέρχεται στα 1.595 κιλά, περίπου 65 λιγότερα έναντι του quattro, ενώ το Spyder έχει απολέσει 55 κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση για συνολικό βάρος 1.695 κιλά.

Αν και πισωκίνητο το R8 V10 RWD δεν… δυσκολεύεται να ξεκινήσει από στάση με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα για το Coupe. Το Spyder χρειάζεται 0,1 δεύτερα επιπλέον για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει στα 318 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει