Πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD: Επίσημα στη γκάμα

Ξεκίνησε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και τώρα παίρνει την δική του θέση στη γκάμα της Audi. Καλωσήρθες πισωκίνητο Audi R8 V10 RWD.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Audi R8 V10 RWS, όπως ονομαζόταν τότε, παρουσιάστηκε ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής το 2018. Με τους φίλους της Audi να το υποδέχονται θερμά η γερμανική εταιρία πήρε το μήνυμα και αποφάσισε να το παρουσιάσει τώρα ως κανονικό μοντέλο παραγωγής και να διευρύνει την γκάμα του supercar της, προσθέτοντας μια έκδοση πιο “αγνή”.

Audi R8 V10 RWD Spyder - Coupe

Το Audi R8 V10 RWD ενσωματώνει στη σχεδίασή του τις αλλαγές που βλέπουμε και στα R8 quattro που το διαφοροποιούν και σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Η γνωστή μάσκα της Audi είναι τώρα φαρδύτερη και πιο στενή και οι εισαγωγές που βρίσκονται κάτω από το καπό έχουν σχεδιαστικές αναφορές στο Audi Sport quattro.


Φαρδύτερες παρουσιάζονται και οι εισαγωγές αέρα εμπρός, το σπόιλερ επίσης, ενώ το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει για την γρίλια των εξαγωγών στο πίσω μέρος. Εκεί παρατηρείται και η μετατόπιση του διαχύτη λίγο ψηλότερα και φυσικά οι μεγάλες οβάλ και μονές απολήξεις των εξατμίσεων.

Audi R8 V10 RWD

Το πισωκίνητο R8 που θα είναι διαθέσιμο σε Coupe και Spyder έκδοση κινείται από τον μεγάλο ατμοσφαιρικό 10κύλινδρο V της εταιρίας των 5,2 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. αλλά και 540 Nm ροπής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου s Tronic επτά σχέσεων και στην διαχείριση της ισχύος βοηθάει και ένα μηχανικό διαφορικό.

Audi R8 V10 RWD

Οι ζάντες αλουμινίου είναι σφυρήλατες 19 ιντσών εμπρός-πίσω και τα ελαστικά έχουν διάσταση 245/35 και 295/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Με την κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων να παρουσιάζεται στο 40:60 το πιο “αγνό” πισωκίνητο R8 έιναι και ελαφρύτερο έναντι των 4κίνητων εκδόσεων. Το βάρος του Coupe ανέρχεται στα 1.595 κιλά, περίπου 65 λιγότερα έναντι του quattro, ενώ το Spyder έχει απολέσει 55 κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση για συνολικό βάρος 1.695 κιλά.

Αν και πισωκίνητο το R8 V10 RWD δεν… δυσκολεύεται να ξεκινήσει από στάση με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα για το Coupe. Το Spyder χρειάζεται 0,1 δεύτερα επιπλέον για την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει στα 318 χλμ./ώρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]