Plug-in εκδόσεις για Range Rover Evoque & Land Rover Discovery Sport

Η Land Rover ανακοίνωσε δύο νεές plug-in εκδόσεις για τα Range Rover Evoque και Discovery Sport με νέο μοτέρ 1,5 λίτρων και ηλεκτρική αυτονομία έως 66 χλμ.

Βρείτε μας στο
Range Rover Evoque Plug-in

Και οι δύο νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα της σειράς Ingenium ο οποίος έχει χωρητικότητα 1.5 λίτρα και αποδίδει 200 ίππους. Το θερμικό μοτέρ που κινεί τους εμπρός τροχούς συνδυάζεται με ηλεκτρικό το οποίο έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα και αποδίδει 109 ίππους. Το κιβώτιο του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι επίσης νέο, αυτόματο 8 σχέσεων. Η συνολική απόδοση ανέρχεται και στις δύο περιπτώσεις στους 309 ίππους και τα 540 Nm ροπής. Κάτω από τα πίσω καθίσματα βρίσκεται η συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 15kWh.

To σύστημα ολοκληρώνεται από μικρή γεννήτρια Belt-integrated Starter Generator (BiSG) για τη φόρτιση της μπαταρίας και την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση με το πεντάλ του φρένου να είναι brake-by-wire αλλά και για την εκκίνηση του μοτέρ εσωτερικής καύσης. Οι μπαταρία των δύο μοντέλων μπορεί να φορτίσει από οικιακή πρίζα σε 6 ώρες και 42 λεπτά (Mode 2), ενώ για ταχύτερη φόρτιση υπάρχει και οικιακός φορτιστής που μπορεί να φορτίσει την μπαταρία στο 80% σε λιγότερο από 90 λεπτά. Από σταθμό φόρτισης 32KW ο χρόνος αυτός πέφτει στα μόλις 30 λεπτά της ώρας.

Στη διάθεση του οδηγού υπάρχει και εφαρμογή για το κινητό του που επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση της κατάστασης της μπαταρίας αλλά και απομακρυσμένο έλεγχο για τη φόρτιση της αλλά και την “προετοιμασία” των SUV πριν από μια διαδρομή -έλεγχος κλιματισμού.

Και για τα δύο μοντέλα της η Land Rover αναφέρει ότι στη διάθεση του οδηγού βρίσκονται τρία διαφορετικά προγράμματα διαχείρισης του τρόπου λειτουργίας του συστήματος: το Hybrid που αποτελεί και τη στάνταρ ρύθμιση και συνδυάζει αυτόματα το θερμικό με το ηλεκτρικό μοτέρ, το EV για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και το SAVE που χρησιμοποιεί περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρώντας τη φόρτιση της μπαταρίας σταθερή. Ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο είναι και φορτιστής 7 kW.

Σύμφωνα με την Land Rover τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,4 δευτερόλεπτα για το Evoque, ενώ για την ίδια διαδικασία το Discovery Sport χρειάζεται 6,6 δεύτερα. Παράλληλα και τα δύο μοντέλα μπορούν να κινηθούν με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά με την αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια να φτάνει για το Evoque έως και τα 66 χλμ. και για το Discovery Sport τα 62 χλμ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr