“Πολεμικές αποζημιώσεις” ζητούν οι παραχωρησιούχοι οδικών αξόνων

Προφανώς και ο περιορισμός της κυκλοφορίας λόγω κορωνοϊού έχει επιφέρει δραστική μείωση στην κίνηση των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Είναι νόμιμο, είναι όμως ηθικό; Αυτό είναι το ερώτημα που μου έρχεται στο μυαλό όταν μαθαίνω πως οι παραχωρησιούχοι των οδικών αξόνων στην χώρα μας ζητούν μέτρα στήριξης και μάλιστα άμεσα, καθώς η κίνηση στους αυτοκινητόδρομους και η διέλευση από τα διόδια έχει μειωθεί δραματικά.

Βέβαια ο πρωθυπουργός της χώρας μας μίλησε για “πόλεμο” και όλοι μας μένουμε σπίτι ακούγοντας τους ειδικούς για το καλό το δικό μας αλλά και του κοινωνικού συνόλου. Πως όμως οι διοικήσεις των εταιρειών, οι οποίες μάλιστα λειτουργούν τα διόδια των αυτοκινητοδρόμων (τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν παύση λειτουργίας λόγω κορωνοϊόυ) ζητούν από την κυβέρνηση να πάρει μέτρα στήριξης άμεσα; Αυτές πως στηρίζουν την κοινωνία; Πως στηρίζουν εμάς τους πολίτες και οδηγούς επιβατικών οχημάτων που πραγματοποιήσαμε το 88% των συναλλαγών σε διόδια το 2018 και επομένως οφείλουν σε εμάς το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων τους που έφτασε τα 820 εκ. ευρώ (570 εκ. ευρώ το 2017).

Σίγουρα, οι μειωμένες διελεύσεις είναι ένα πρόβλημα για τις εταιρείες αυτές, πόσο μάλλον όταν σε κάποια διόδια η μείωση των διελεύσεων φτάνει μέχρι και το 80%. Όμως οι καιροί είναι δύσκολοι και όλοι μας πρέπει να “βάλουμε πλάτη”. Το ίδιο και οι παραχωρησιούχοι των οδικών αξόνων, που θα πρέπει αντί να ζητούν μέτρα στήριξης από το κράτος και να μιλούν για μαύρες τρύπες στον προϋπολογισμό, να κοιτάξουν να πάρουν μέτρα στήριξης για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν τους αυτοκινητοδρόμους.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]