Η Porsche 911 βρίσκεται αισίως στην 8η γενιά της με την κωδική ονομασία 992. Μπορεί οι κορυφαίες εκδόσεις να μην έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά ένα τμήμα έχει τη λύση για όσους δε μπορούν να περιμένουν. Ονομάζεται Porsche Exclusive Manufaktur και μας φέρνει δύο νέα αεροδυναμικά πακέτα.
Video: Ο Μάνος Στεφανής οδηγεί τη νέα Porsche 911 Cabriolet
Το πρώτο πακέτο ονομάζεται SportDesign και η μεγαλύτερη τροποποίηση γίνεται στο πίσω μέρος. Ο προφυλακτήρας έχει αλλάξει, με την πινακίδα να βρίσκεται ψηλότερα και τη θέση της να έχει πάρει μία εσοχή. Στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα μικρό χείλος στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Όσο για το πλαϊνό τμήμα, εκεί τοποθετήθηκαν πλαϊνές ποδιές που μειώνουν αισθητά την απόσταση του αμαξώματος από το οδόστρωμα.
Περνάμε στο δεύτερο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο ονομάζεται Aerokit και διαθέτει όλα τα μέρη του προηγούμενου. Βέβαια, εδώ υπάρχει ένα επιπλέον εξάρτημα που κάνει τη διαφορά. Είναι η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που στηρίζεται σε διπλή βάση και μας θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τη θρυλική Porsche Carrera GT.
Διαβάστε επίσης για τα 5 κορυφαία σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Porsche 911 (992)
Η γερμανική φίρμα αναφέρει ότι τα εξαρτήματα των δύο αεροδυναμικών πακέτων δοκιμάστηκαν σκληρά πριν περάσουν στην παραγωγή. Πιο συγκεκριμένα, έγιναν δοκιμές για 55.000 χιλιόμετρα σε συνθήκες διαφορετικών κλιμάτων, ώστε να αξιολογηθεί η αντοχή τους σε ακραίες καταστάσεις. Επιπλέον, μερικές Porsche 911 (992) με το πακέτο Aerokit δοκιμάστηκαν για 90.000 χιλιόμετρα στο σύνολο στην κυκλική πίστα δοκιμών Nardo.
Τα δύο αεροδυναμικά πακέτα είναι ήδη διαθέσιμα, με το κόστος του SportDesign να αγγίζει τα 4.525€. Βέβαια, για τους λάτρεις της αεροτομής που θα κινηθούν προς το πακέτο Aerokit απαιτούνται επιπλέον 1.200€.