Η Porsche ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το άμεσο μέλλον και το μόνο σίγουρο είναι ότι κατευθύνεται ολοταχώς προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Άλλωστε, οι Γερμανοί ξεκαθάρισαν ότι θα επενδύσουν έως και 10 δισ. ευρώ προκειμένου το 2025 τα μισά αυτοκίνητα στην γκάμα τους να είναι plug-in υβριδικά ή ηλεκτρικά.
Η Taycan είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, τις Turbo S, Turbo και 4S με την τελευταία να προστίθεται στη νεοσύστατη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Porsche τον περασμένο Οκτώβριο. Σε αυτές τις επιλογές θα έρθει να προστεθεί και το μοντέλο που θα ονομάζεται Cross Turismo το οποίο είχαμε δει και ως πρωτότυπη σχεδιαστική μελέτη πριν από δύο χρόνια στο Σαλόνι της Γενεύης με την ονομασία Mission E Cross Turismo.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών θα έχει διαφορετική σχέδιαση στο πίσω μέρος που θα θυμίζει περισσότερο wagon ενώ τα χαρακτηριστικά μαύρα προστατευτικά στους θόλους, σε συνδυαμό με τα ίδιου χρώματος σπόιλερ εμπρός και πίσω, μας υποδεικνύουν μια crossover φιλοσοφία που δεν αποκλείεται να συνεπάγεται και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Η Taycan Cross Turismo, που έχει εντοπιστεί ήδη σε δοκιμές στο δρόμο, αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της προς το τέλος της χρονιάς και θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από το 2021. Φυσικά δεν υπάρχουν στοιχεία σε αυτό το σημείο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, τα οποία δεν αναμένεται να διαφέρουν πολύ από εκείνα της “στάνταρ” Taycan.
Επίσης, έγινε γνωστό ότι μέσα στο 2022 θα παρουσιαστεί η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Porsche Macan, η οποία και αφορά την επόμενη γενιά του SUV της Porsche. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), πάνω στην οποία χτίστηκε και η Taycan. Πρόκειται για πλατφόρμα που εξελίχθηκε από κοινού με την Audi και τη συναντάμε ήδη στο A5 Sportback. Με τη χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι εφικτή η δημιουργία ηλεκτρικών εκδόσεων με κίνηση στον πίσω άξονα ή με την τοποθέτηση κινητήρων μπροστά και στον εμπρός άξονα.
Video: Τα highlights της νέας Porsche 911 Turbo S
Η παραγωγή της Macan θα πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της Λειψίας. Ταυτόχρονα, θα επενδυθούν έως και 600 εκατ. ευρώ στη συγκεκριμένη μονάδα. Έτσι, στο άμεσο μέλλον η Porsche θα παράγει εκεί το σασί και δε θα το προμηθεύεται από εξωτερικούς συνεργάτες. Κάτι τέτοιο συμβαίνει σήμερα για τις Macan και Panamera.