Porsche Panamera: Ανανέωση & νέα κορυφαία έκδοση με 630 ίππους

Με κορυφαία έκδοση τη νέα Turbo S η ανανεωμένη Porsche Panamera παρουσιάστηκε με βελτιώσεις ουσίας σε μοτέρ, ηλεκτρονικά και αναρτήσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 ανανεωμένη Porsche Panamera

Με στόχο την κορυφαία απόδοση στην κατηγορία η Porsche Panamera ανανεώθηκε έχοντας στην κορυφή της πυραμίδας τη νέα και σαφώς ισχυρότερη έκδοση Turbo S που έρχεται για να αντικαταστήσει την Turbo. Οι αναβαθμίσεις για τη γκάμα της Panamera δεν σταματούν εκεί με προσθήκη και νέας υβριδικής έκδοσης και αλλαγές για όλα τα μοντέλα στο αισθητικό κομμάτι, στα ηλεκτρονικά συστήματα, στους κινητήρες, στις αναρτήσεις αλλά και στο εσωτερικό. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η νέα Panamera Turbo S μας απασχόλησε κιόλας πριν από το επίσημο ντεμπούτο της με τους Γερμανούς να την πηγαίνουν στο Nurburgring και να πετυχαίνουν με αυτή ένα νέο και εμφατικό ρεκόρ κατηγορίας στην “Πράσινη Κόλαση”.

Η πιο εμφανής αλλαγή για την Turbo S που λογικά θα είναι αισθητή και στο δρόμο είναι η αύξηση της ισχύος του τετράλιτρου V8 με τα δύο turbos έναντι της Turbo κατά 80 ολόκληρους ίππους, στους 630. Αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή κατά 50 Nm με τη μέγιστη τιμή να ανέρχεται πλέον στα 820 Nm. Με το πρόγραμμα Sport Plus ενεργοποιημένο η νέα ναυαρχίδα των Panamera χρειάζεται μόλις 3,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλ./ από στάση με την τελική της να ανέρχεται στα 315 χλμ./ώρα.


Εκ νέου έχει ρυθμιστεί η αερανάρτηση της Panamera, νέο λογισμικό φέρει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της, Porsche Active Suspension Management (PASM). Διαφορετικές είναι και οι ρυθμίσεις για το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) το οποίο ελέγχει τις αντιστρεπτικές αλλά και για το σύστημα κατανομής της ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus).

Η Porsche αναφέρει πως κάθε μοντέλο της γκάμας φέρει πλέον τις δικές του ξεχωριστές ρυθμίσεις για τα παραπάνω συστήματα, για να ταιριάζουν καλύτερα με την απόδοση και των κινητήρων της εκάστοτε έκδοσης. Σε όλες τις περιπτώσεις το γενικό set up των Panamera τείνει, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία, προς το σπορ, αίσθηση που έχει επιτευχθεί χωρίς να θυσιάζεται εκείνη της προσφερόμενης άνεσης.

Αλλαγές βλέπουμε και για την GTS που παρουσιάζεται επίσης ισχυρότερη έναντι του μοντέλου που θα αντικαταστήσει. Η ισχύς σε αυτή την περίπτωση παρουσιάζεται αυξημένη κατά 20 ίππους με τη μέγιστη ροπή να φτάνει στα 620 NM. Οι μηχανικοί της Porsche “μετέφεραν” την κορύφωση στη καμπύλη απόδοσης πιο κοντά στο όριο περιστροφής του υπετροφοδοτούμενου μοτέρ θέλοντας να προσδώσουν μια αίσθηση πιο κοντά στο τρόπο που δουλεύουν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες. Οι Γερμανοί έχουν φροντίσει και για μια πιο πλούσια ηχητική υπόκρουση από τον μεγάλο V8 χάρη στη νέα σπορ εξάτμιση που αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού και φέρει ασύμμετρα τοποθετημένους σιγαστήρες.

Στα ίδια με τα προηγούμενα επίπεδα παραμένει η απόδοση για τις Panamera και Panamera 4 με τον δίτουρμπο V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων να αποδίδει και στις δύο περιπτώσεις 330 ίππους και 450 Nm ροπής.

Νέα προσθήκη στη γκάμα της Panamera αποτελεί η plug-in υβριδική Panamera 4S E-Hybrid, η οποία σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία όταν κινείται μόνο με το ρεύμα που έχει αποθηκεύσει στις μπαταρίες της. Χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα των 136 ίππων, που ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και συνεργάζεται με τον υπετροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων, η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 560 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 750 Nm. Για την περίσταση η ισχύς το μοτέρ εσωτερικής καύσης φτάνει στους 440 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση στα 2-2,3 λίτρα/100 χλμ. με τη μέση κατανάλωση ρεύματος να ανέρχεται στα 17,4-19,5 kWh.

Δείτε επίσης – Ανανεωμένη Porsche Panamera & νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring

Οι κάτι παραπάνω από δυναμικές επιδόσεις είναι παρούσες και στην υβριδική Panamera που έχει τελική 298 χλμ./ώρα και 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα. Χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας που βρίσκεται πλέον στα 17,9 από 14,1 kWh, που συνδυάζεται με βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού ελέγχου τόσο της μπαταρίας όσο και των προγραμμάτων οδήγησης, η υβριδική Panamera μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 54 χλμ. στο αστικό περιβάλλον και σύμφωνα με το πρότυπο EAER CITY του WLTP.

Στο αισθητικό κομμάτι του αμαξώματος οι αλλαγές είναι μικρές με τις πιο έντονες να αφορούν την κορυφαία Turbo S. Σε αυτή την περίπτωση βλέπουμε έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ακόμη πιο έντονα χαρακτηριστικά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων που φέρουν πλέον στάνταρ το μέχρι πρότινος προαιρετικό προφυλακτήρα (Sport Design). Ανασχεδιασμένη  είναι και η μπάρα που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα με την Porsche να έχει προσθέσει παράλληλα και τρεις νέες σε σχεδίαση ζάντες με διάμετρος στις 20 και 21 ίντσες.

Οι Γερμανοί μας ενημερώνουν ότι από τον αέρα ανανέωσης δεν ξέφυγε ούτε το προηγμένο σύστημα πολυμέσων της Panamera, Porsche Communication Management (PCM), ενώ στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού έχει προστεθεί στο στάνταρ εξοπλισμό και το Lane Keeping Assist που κρατά αυτόματα το αυτοκίνητο στη λωρίδα.

Η ανανεωμένη Porsche Panamera είναι ήδη διαθέσιμη στο κοινό και θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τα μέσα του ερχόμενου Οκτωβρίου.

Μέχρι την πρώτη μας επαφή με την ανανεωμένη Porsche Panamera ας θυμηθούμε την παρουσίαση της υπάρχουσας Turbo S E-Hybrid Sport Turismo που ετοιμάσαμε για εσάς, την οποία και μπορείτε να βρείτε στο κανάλι μας στο Youtube. Μετά από αυτό ακολουθεί και το επίσημο video του ανανεωμένου μοντέλου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]