Porsche Taycan Turbo

Ο Κώστας Στεφανής οδήγησε επί ελληνικού εδάφους την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan Turbo και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.

Μπορεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να προσφέρει μοναδικές επιδόσεις και παράλληλα τα αντίστοιχα συναισθήματα που κατακλύζουν έναν οδηγό όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός κορυφαίου supercar με κινητήρα βενζίνης; Μέχρι πριν να οδηγήσω την Taycan πίστευα πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, όμως οι άνθρωποι στο εργοστάσιο του Zuffenhausen φαίνεται πως πίστεψαν πραγματικά στο πρώτο τους αμιγώς ηλεκτρικό όχημα βάζοντας όλο τους το μεράκι και την τεχνογνωσία. Είναι μία 100% αληθινή Porsche στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, έχει το DNA, την ιστορία, τη γνώση και όσα ακόμα συστατικά χρειάζονται ώστε ακόμα και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μπορεί να είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο. 

Η ιπποδύναμη είναι παραπάνω από εντυπωσιακή. Δεν είναι μόνο οι 625 ίπποι, που κατά τη διαδικασία της εκκίνησης με launch control φτάνουν τους 680 ίππους, αλλά κυρίως ο τρόπος με τον οποίο μεταφέρονται στον δρόμο. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετούνται στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, προσφέροντας μόνιμη τετρακίνηση που σε συνδυασμό με την τεράστια ιπποδύναμη προσφέρουν εξωπραγματικές επιδόσεις. Επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και μέχρι τα 200 χλμ. σε 10,6 δευτερόλεπτα! Με τη στιγμιαία αδράνεια – που υπάρχει σε έναν οποιονδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης – να είναι απούσα, η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι μοναδική. 

Η Porsche Taycan διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: 4S, Turbo και Turbo S. Φυσικά σε έναν ηλεκτροκινητήρα δεν υπάρχει turbo, όμως με αυτό τον τρόπο η Porsche ξεχωρίζει τις εκδόσεις ανάλογα με την ιπποδύναμη, γεφυρώνοντας έτσι το παρόν με το παρελθόν.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, καθώς τα μπροστινά φτερά και τα πίσω φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στην 911, ενώ ο πλαϊνός coupe σχεδιασμός με τις τέσσερις πόρτες θυμίζει Panamera. Φυσικά οι «δεσμοί» αυτοί διατηρούνται και στο εσωτερικό. Ο διακόπτης της μίζας βρίσκεται αριστερά, το ρολόι βρίσκεται στο κέντρο, πάνω από το ταμπλό, ο πίνακας οργάνων, αν και ψηφιακός, βασίζεται στη φιλοσοφία και τη μορφή που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Επίσης από το εσωτερικό απουσιάζουν παντελώς οι διακόπτες, καθώς όλες οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω της αφής από τις οθόνες.

Η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 381-450 χλμ., ενώ σε ταχυφορτιστή 270 KW μπορεί να φορτίσει στο 80% σε 22,5 λεπτά. Oι τιμές για την Taycan 4S ξεκινούν από τα 110.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
H CHANGAN έκανε και επισήμως την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας επί ελληνικού εδάφους τα Deepal S05 και S07, με το δεύτερο να έχει...
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει