Η πτωτική πορεία της ελληνικής αγοράς νέων αυτοκινήτων συνεχίζεται και τον μήνα που ακολούθησε το lockdown, με τις ταξινομήσεις να κινούνται σε χαμηλά επίπεδα για τον Μάιο.
Διαβάστε ακόμη: Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του εσωτερικού του ελληνικού υπεραυτοκινήτου Chaos
Ας δούμε όμως τα νούμερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων), τα οποία αποκαλύπτουν το μέγεθος της πτώσης της αγοράς νέων αυτοκινήτων στην χώρα μας, με την κατάσταση να μοιάζει πλέον μη αναστρέψιμη παρά το γεγονός πως υπολείπονται ακόμη επτά μήνες για το τέλος του έτους.
Το Μάιο λοιπόν ταξινομήθηκαν στην χώρα μας 4.497 νέα αυτοκίνητα, την στιγμή που τον ίδιο μήνα πέρυσι είχαν ταξινομηθεί 13.832 νέα αυτοκίνητα. Η πτώση αυτή είναι της τάξης του 67,5% και όπως είναι λογικό συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά και την συνολική εικόνα της χρονιάς. Μίας χρονιάς κατά την οποία αναμέναμε νέα άνοδο σε σχέση με το προηγούμενο έτος αλλά τελικά, θα πρέπει απλά να δούμε πως θα περιοριστούν οι απώλειες…
Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου του τρέχοντος έτους έκλεισε τελικά με πτώση 46,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Πέρυσι, τους πρώτους πέντε μήνες του έτους είχαν ταξινομηθεί συνολικά 52.424 αυτοκίνητα, ενώ φέτος, ο αριθμός αυτός είναι στα 28.321 αυτοκίνητα.
Μοναδικός κερδισμένος στην ελληνική αγορά νέων αυτοκινήτων αυτή την στιγμή, αν μπορούμε να μιλάμε για κερδισμένο όταν υπάρχει τέτοια πτώση, είναι η κατηγορία των υβριδικών μοντέλων η οποία παρουσιάζει άνοδο 8,4% σε σχέση με πέρυσι και έχει πλέον μερίδιο αγοράς 12,9%.