Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, η Ferrari έχει το ισχυρότερο εμπορικά σήμα και όπως είναι λογικό, όπου και αν τοποθετηθεί αυτό, αυξάνει κατακόρυφα την αξία των προϊόντων. Δεν είναι τυχαίο πως η ιταλική μάρκα μόνο από τα δικαιώματα χρήσης του εμπορικού της σήματος κέρδισε κάτι περισσότερο από μισό δισεκατομμύριο ευρώ.
Δείτε ακόμη: Video – Ο Κώστας Στεφανής οδηγεί την Ferrari F50
Πολλά είναι όμως τα λεφτά που μπαίνουν στα ταμεία της και ανά αυτοκίνητο που πουλάει. Εντάξει, προφανώς και γνωρίζουμε πως η Ferrari δεν είναι μία μάρκα η οποία κατασκευάζει αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως μόλις φέτος ξεπέρασε για πρώτη φορά τις 10.000 πωλήσεις ανά έτος στην ιστορία της, κάνοντας ρεκόρ με 10.131 αυτοκίνητα.
Δείτε επίσης: Πως λειτουργεί το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (+video)
Για να σας δώσουμε να καταλάβετε περίπου τι σημαίνει αυτό, φτάνει να σας πούμε πως η Toyota που είναι από τις κορυφαίες μάρκες σε ρυθμό παραγωγής, πουλά κάθε χρόνο πάνω από 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Πόσα αυτοκίνητα όμως χρειάζεται να πουλήσει η ιαπωνική μάρκα για να βάλει στα ταμεία της όσα βάζει η Ferrari με μία πώληση;
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του Fiat Group World, η Toyota πρέπει να πουλήσει 44 αυτοκίνητα για να βγάλει το κέρδος που βγάζει η Ferrari με μία πώληση. Και αυτό γιατί για ακόμη μία χρονιά η ιταλική μάρκα έχει καταφέρει να βγάζει τα περισσότερα χρήματα ανά πώληση, με το κέρδος της να φτάνει στα 86.369 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Νούμερο ελαφρώς μειωμένο σε σχέση με πέρυσι που ήταν στα 86.801 ευρώ. Φαίνεται πάντως πως πιο κοντά σε κέρδος ανά μοντέλο είναι η BMW, η οποία χρειάζεται να πουλήσει 30 αυτοκίνητα. Στον σχετικό πίνακα μπορείτε να δείτε πόσα αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε μάρκα για να φτάσει το κέρδος μιας Ferrari.