Η Tesla είναι μία… φρέσκια ιστορία στην αυτοκίνηση και παρά το γεγονός πως δεν έχει παρελθόν, κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στην σύγχρονη αυτοκίνηση και να πιάσει παραδοσιακούς κατασκευαστές στον… ύπνο. Ηλεκτροκίνηση, αυτονομία και αυτόνομη οδήγηση την έκαναν πρωτοπόρο σε κατηγορίες τομείς που μέχρι πριν από μερικά χρόνια έμοιαζαν μακρινοί για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Δείτε επίσης: Πόσα λεφτά έβγαλαν VW και Toyota το 2019;
Ακόμη όμως και σήμερα η Tesla παραμένει μία… απόκλιση θα λέγαμε σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές. Και αυτό γιατί λειτουργεί με διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο σε πολλούς τομείς και δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Η εισαγωγή του Tesla Model 3 βοήθησε τη μάρκα να επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της και να αυξήσει τις πωλήσεις μονάδων.
Διαβάστε ακόμη: Το εντυπωσιακό κινέζικο εργοστάσιο της Tesla
Ωστόσο, καθώς είναι ένα φθηνότερο αυτοκίνητο από τα άλλα μοντέλα της, τα έσοδα δεν αυξήθηκαν σε παρόμοια επίπεδα. Η Tesla, όπως και να το κάνουμε είναι ακόμη σε… νεαρή ηλικία και βρίσκεται σε φάση εξέλιξης, δαπανώντας τεράστια κεφάλαια για την ανάπτυξή της.
Αυτό εξηγεί και την επιχειρησιακή ζημία της κατά το 2019 ευρώ, η οποία έφτασε τα 61,6 εκατομμύρια ευρώ, νούμερο αρκετά μειωμένο πάντως σε σχέση με αυτό του 2018 που ήταν στα 346,4 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό λοιπόν στην πράξη σημαίνει πως για κάθε αυτοκίνητο που πουλά η Tesla χάνει 168 ευρώ… την στιγμή που η Ferrari για παράδειγμα από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει βγάζει περισσότερα από 80.000 ευρώ, όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ.