Πόσο κόστισε η αναπαλαίωση της “καλύτερης F50 στον κόσμο”;

Σε κατάσταση κάτι παραπάνω από άριστη, ελέω και του τεράστιου ποσού που ξoδεύτηκε για την αναπαλαίωση της, αυτή η Ferrari F50 ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ferrari F50 πώληση

Η Ferrari F50 ήταν το μοντέλο που πήρε τη θέση της εμβληματικής F40 ως το κορυφαίο στη γκάμα των Ιταλών το 1995 και δημιουργήθηκε με αφορμή του εορτασμούς για τα 50 χρόνια της εταιρίας.

Οι άνθρωποι της Ferrari μέσω και του τότε προέδρου τους Luca di Montezemolo διαφήμιζαν την F50 ως μια Formula 1 για το δρόμο και η αλήθεια δεν ήταν πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Το μοτέρ είχε τις βάσεις του σε κινητήρα F1 της Ferrari, το μονοκόκ πλαίσιο ήταν από ανθρακονήματα, με τον κινητήρα να “δένει” πάνω του στο πίσω μέρος και πάνω σε αυτόν το κιβώτιο αλλά και οι αναρτήσεις. Όπως και στην F1 δηλαδή, με τις αναρτήσεις να είναι επίσης αντίστοιχης φιλοσοφίας. Ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 4,7 λίτρων που απέδιδε 519 ίππους τη στιγμή που το βάρος, πλήρες υγρών, ανερχόταν στα 1.397 κιλά.

Η F50 παρήχθη συνολικά σε 349 αντίτυπα, σε διάστημα δύο ετών και ψάχνει ακόμη να βρει τη θέση της ανάμεσα στις ιταλικές δημιουργίες ως ένα μοντέλο με αδιαμφισβήτητη συλλεκτική αξία αλλά χωρίς το ειδικό βάρος της F40 που προηγήθηκε και της Enzo που ακολούθησε.


Μια F50 αναμένεται πωλείται αυτή τη στιγμή από την Girardo και συγκεκριμένα η 180η από τις 349 που κατασκευάστηκαν. Το ιταλικό υπεραυτοκίνητο έχει αλλάξει μόλις δύο ιδιοκτήτες στα 24 χρόνια του, δεν έχει φύγει ποτέ από την Ιταλία και έχει τύχει μεγάλης προσοχής και από τους δύο. Μάλιστα η Ferrari έχει “επιτάξει” δύο φορές στο παρελθόν τη συγκεκριμένη F50 για να την παρουσιάσει ως μοντέλο επίδειξης σε δύο εκθέσεις.

Για τη σωστή προετοιμασία της F50 πριν από την πώληση της ο νυν ιδιοκτήτης της προχώρησε σε μια πλήρη αναπαλαίωση του ιταλικού υπεραυτοκινήτου, η οποία πραγματοποιήθηκε φυσικά σε επίσημο συνεργάτη της Ferrari στην Ιταλία με το κόστος της να ανέρχεται στα 250.000 ευρώ!

Το ποσό είναι τεράστιο αν σκεφτεί κανείς πως η συγκεκριμένη F50 ήταν ήδη σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Κάτι μας λέει ότι όντως πρέπει να είναι το καλύτερο παράδειγμα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κόσμο, όπως άλλωστε ισχυρίζεται και η εταιρία που θα την δημοπρατήσει, ενώ ο νυν ιδιοκτήτης της δεν πρόκειται να χάσει τα λεφτά του, αφού η αξία της -στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα- υπολογίζεται κοντά στα 2,3 εκατ. ευρώ. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]