20 Χρόνια ΕΥΡΩ: Ας θυμηθούμε πόσο κόστιζαν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα σε δραχμές

Το ευρώ μπήκε στην ζωή μας το 2002 και την άλλαξε. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για την αγορά αυτοκινήτου στην χώρα μας. Πάμε να δούμε λοιπόν τι ίσχυε τότε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το ευρώ έφερε τα πάνω κάτω στην χώρα μας και όσοι έζησαν εκείνη την εποχή, θα θυμούνται κόσμο να κυκλοφορεί με “κομπιουτεράκια” και να κάνει πράξεις για να δει πόσο κοστίζουν αντικείμενα και υπηρεσίες.

Διαβάστε ακόμη: Τα πάντα για την νέα Mercedes GLA, η οποία διατίθεται ήδη και στην χώρα μας

Για τους πρώτους μήνες του 2002, όταν και εγκαταλείψαμε την δραχμή για το ευρώ πολλοί είχαν τιμές και στα δύο νομίσματα προκειμένου να διευκολύνουν την ζωή μας. Τι γινόταν όμως με τα αυτοκίνητα πίσω στο 2002 στην Ελλάδα; Πόσο κόστιζαν τότε σε δραχμές και ευρώ (ισοτιμία 1 ευρώ = 340,75 δραχμές);


Διαβάστε ακόμη: Τι απέγιναν τα φθηνά αυτοκίνητα στην Ελλάδα;

Σίγουρα μία σύγκριση του τότε με το σήμερα δεν μπορεί να είναι δίκαιη και αντικειμενική. Τα αυτοκίνητα από τότε μέχρι τώρα έχουν αλλάξει δραματικά και είναι ανώτερα σε όλους τους τομείς, ενώ και η γκάμα κάθε εταιρείας έχει πλέον πολλές διαφορές. Τα SUV τότε δεν είχαν μπει στην ζωή μας και τα λίγα που υπήρχαν ήταν αποκλειστικά τετρακίνητα. Σήμερα, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά είναι καλύτερα από ποτέ και σίγουρα αυτό κοστίζει. Από την άλλη, αρκετά διαφορετική είναι και η φορολογία των αυτοκινήτων από τότε μέχρι τώρα. Για την ιστορία να θυμίσουμε πως ο βασικός μισθός πίσω στο 2002 ήταν 490 ευρώ (498,86 ευρώ έγινε την 1/2/2002).

Παρόλα αυτά έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε ενδεικτικά πόσο είχαν τότε μοντέλα της ελληνικής αγοράς (σε ευρώ αλλά και σε δραχμές).

Audi
Το 2002 ένα Audi A3 στην βασική, 3θυρη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 των 102 ίππων κόστιζε 6.325.000 δραχμές ή 18.562 ευρώ.

BMW
Η BMW Σειρά 3 στην βασική της έκδοση 316i με τον ατμοσφαιρικό 1.6 λτ. βενζινοκινητήρα 105 ίππων κόστιζε 8.670.000 δραχμές ή 25.443 ευρώ. Από την άλλη η X5 τότε ξεκινούσε από τα 24.800.000 δραχμές ή 72.780 ευρώ με μοτέρ 3.0 λτ. 231 ίππων κάτω από το καπό της.

Fiat
Περνώντας στην Fiat το 2002 το Panda 1.1 4×4 Trekking στην γκάμα της κόστιζε 3.035.000 δραχμές ή 8.907 ευρώ.

Ford
Βλέποντας την γκάμα της Ford πίσω στο 2002 το Fiesta ξεκινούσε από τις 3.748.000 δραχμές ή 10.999,26 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοση με μοτέρ 1.25 λτ. 75 ίππων. Το Focus υπήρχε και τότε στην γκάμα της Ford και ξεκινούσε στην πεντάθυρη έκδοση με τον 1.4 λτ. κινητήρα των 75 ίππων από 4.449.000 δραχμές ή 13.056 ευρώ.

Honda
Το Civic ξεκινούσε από τις 5.557.000 δραχμές ή 16.308 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων. Το HR-V τότε ξεκινούσε από τις 7.814.000 δραχμές ή 22.931 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοσή του με μοτέρ 1.6 λτ. 105 ίππων. Όσον αφορά στο CR-V, αυτό ξεκινούσε από τις 10.900.000 δραχμές ή 31.195 ευρώ.

Hyundai
Tο Atos κόστιζε πίσω στο 2002, 2.528.000 δραχμές ή 7.418 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 λτ. 56 ίππων.

Kia
Το Rio τότε ξεκινούσε από τις 2.898.000 δραχμές ή τα 8.504 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.3 λτ. 75 ίππων. Όσον αφορά το Sportage, αυτό κόστιζε 6.898.000 δραχμές ή 20.243 ευρώ στην πεντάθυρη, 2.0 λτ. έκδοσή του με τους 129 ίππους και ήταν τετρακίνητο.

Mazda
Η τιμή του ιαπωνικού roadster στην χώρα μας το 2002, ξεκινούσε από τα 7.200.000 δραχμές ή 21.130 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 110 ίππων.

Mercedes
Η C 180 με 2λιτρο μοτέρ 129 ίππων, ξεκινούσε το 2002 από τις 12.300.000 δραχμές ή τα 36.097 ευρώ. Η E 200 Kompressor με τον 2.0 λτ. των 163 ίππων ξεκινούσε από τις 15.550.000 δραχμές ή 56.053 ευρώ.

Nissan
Το Micra τότε ξεκινούσε από τις 2.948.000 δραχμές ή τα 8.651 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 60 ίππων. Όσον αφορά στο X-Trail αυτό το 2002 κόστιζε 10.450.000 δραχμές ή 30.667 ευρώ και κάτω από το καπό του είχε μοτέρ 2.0 λτ. 140 ίππων και ήταν τετρακίνητο.

Opel
Πίσω στο 2002 το Corsa στην πεντάθυρη έκδοσή του ξεκινούσε από τις 3.118.00 δραχμές ή τα 8.798 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 58 ίππων. Το Astra από την άλλη, στην πεντάθυρη έκδοσή του, ξεκινούσε από τις 4.565.000 δραχμές ή 13.396 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 90 ίππων.

Peugeot
Το 206 τότε ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.774 ευρώ με μοτέρ 1.1 λτ. 60 ίππων και 5θυρο αμάξωμα.

Renault
Τότε το Renault Clio ξεκινούσε από τις 3.990.000 δραχμές ή 11.445 ευρώ με μοτέρ 1.2 λτ. 76 ίππων και πεντάθυρο αμάξωμα. Όσον αφορά στο Megane, αυτό το 2002 ξεκινούσε από τις 4.780.000 δραχμές ή τα 14.028 ευρώ και είχε κάτω από το καπό του μοτέρ 1.4 98 ίππων.

Seat
Πίσω στο 2002 το Ibiza ξεκινούσε από τις 3.390.000 δραχμές ή 9.948 ευρώ με πεντάθυρο αμάξωμα και μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Το Leon ξεκινούσε από τις 4.690.000 δραχμές ή 13.763 ευρώ, 5θυρο και με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων.

Skoda
Το Fabia το 2002 ξεκινούσε από τις 2.990.000 δραχμές ή 8.775 ευρώ με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων. Όσον αφορά στην Octavia, αυτή το 2002 ξεκινούσε από τις 4.490.000 δραχμές ή τα 13.177 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 75 ίππων. 

Suzuki
Το Ignis το 2002 ξεκινούσε από τις 3.698.000 δραχμές ή 10.853 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.3 λτ. 83 ίππων. Το Swift με μοτέρ 1.0 λτ. 53 ίππων κόστιζε 2.898.000 δραχμές ή 8.505 ευρώ. Το Vitara το 2002 ήταν αποκλειστικά τετρακίνητο και ξεκινούσε από τις 5.148.000 δραχμές ή 15.107 ευρώ με μοτέρ 1.6 λτ. 93 ίππων. Τέλος, το Jimny τότε ήταν 1.3 λτ. με 80 ίππους και κόστιζε 5.348.000 δραχμές ή 15.695 ευρώ.

Toyota
Οι τιμές του Yaris το 2002 ξεκινούσαν από τις 3.278.000 δραχμές ή τα 9.619 ευρώ και εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.0 68 ίππων. Περνώντας στο Corolla, το 2002 η τιμή αφετηρίας ήταν οι 4.305.000 δραχμές ή 12.633 ευρώ με μοτέρ 1.4 λτ. 97 ίππων. Τέλος, το RAV4 ξεκινούσε από τις 10.568.000 δραχμές ή 30.427 ευρώ.

Volkswagen
Τo Polo στην πεντάθυρη έκδοσή του, με μοτέρ 1.0 λτ. 50 ίππων ξεκινούσε το 2002 από τις 3.510.000 δραχμές ή 10.302 ευρώ. Το Golf πίσω στο 2002 ήταν στην βασική του έκδοση 1.4 λτ. με 75 ίππους και κόστιζε 5.114.000 δραχμές ή 15.011 ευρώ. Τέλος, το Passat το 2002 ξεκινούσε στην έκδοση Comfortline 1.6 με 102 ίππους από τις 6.997.000 δραχμές ή 20.537 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]