Πότε θα “τελειώσει” η Audi τους θερμικούς κινητήρες;

Το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης βρίσκεται για την Audi πιο κοντά από ό,τι ίσως θα περίμενε κανείς, σύμφωνα με τελευταίες αναφορές.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi e-tron ηλεκτρικό

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαίνουν σιγά-σιγά για τα καλά στη ζωή μας, σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο τόσο των ίδιων των κατασκευαστών που παρουσιάζουν διαρκώς νέα μοντέλα όσο και των κρατών ανά τον κόσμο που επιθυμούν μια πιο γρήγορη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Τελευταίες αναφορές που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου θέλουν και την Audi να περνά στην επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική φάση της μέσα στα επόμενα 10 με 15 χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Audi A3 Sportback 40 TFSI e στην Ελλάδα

Οι αναφορές για τη γερμανική εταιρία και μέλος του ομίλου Volkswagen μας έρχονται από το εβδομαδιαίο γερμανικό επιχειρηματικό περιοδικό Wirtschaftswoche. Το εν λόγω περιοδικό, σύμφωνα με το Reuters, αναφέρει πως η Audi θα αρχίσει να εξαλείφει σταδιακά τους θερμικούς κινητήρες από την γκάμα της και θα προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις μέσα στα επόμενα 10 με 15 χρόνια το αργότερο.


Διαβάστε επίσης: Το Audi Q5 και ως SQ5 Sportback TDI με 341 ίππους

Σύμφωνα με το Reuters, το Wirtschaftswoche δεν επικαλείται πηγές πάνω στο συγκεκριμένο πλάνο της γερμανικής εταιρίας. Αναφέρει ωστόσο πως ο σχεδιασμός από τη γερμανική εταιρία για την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική φάση της ιστορίας της έχει ήδη ξεκινήσει και ότι τους ερχόμενους μήνες δεν αποκλείεται να ανακοινώσει και καταληκτικές ημερομηνίες για του τέλος των θερμικών κινητήρων από την γκάμα της.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]