Πράσινοι δρόμοι!

Η κλιματική αλλαγή και η επίδρασή της στη ζωή μας δεν αφορά μόνο κατασταλτικά νομοθετικά πλαίσια, αλλά και ενεργές πρωτοβουλίες από start-up εταιρείες

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η ιστορία της ιδιαίτερα επιτυχημένης Startup Autobahn ξεκίνησε στη Στουτγάρδη το 2016 και βασίζεται σε μια πρωτοβουλία της Daimler AG για να βρει έναν καινοτόμο τρόπο σύνδεσης του κόσμου των νεοσύστατων επιχειρήσεων (startups) με τον κόσμο των μεγάλων εταιρειών σε βιομηχανικούς τομείς, όπως είναι η αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Daimler ίδρυσε την πλατφόρμα καινοτομίας μαζί με την εταιρεία υποστήριξης startup Plug and Play, το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης και την ARENA2036, έναν πρωτοποριακό «χώρο» που ενθαρρύνει την ταχεία πρόοδο και εξέλιξη στον χώρο της έρευνας. Η Startup Autobahn εκτελεί δύο τριμηνιαία προγράμματα ετησίως, έκαστο των οποίων ολοκληρώνεται με Expo Day στην οποία παρουσιάζονται δημόσια τα αποτελέσματα του κάθε βήματος που έχει φέρει η έρευνα στο προσκήνιο.

Τι έχει προσφέρει όμως αυτή η startup, σε ποιους τομείς και πώς μπορεί να βοηθήσει πρακτικά τη βιωσιμότητα των νέων μεθόδων, που τα επόμενα χρόνια αναμένεται να αλλάξουν τα πάντα σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι τώρα στην παγκόσμια αυτοκίνηση;


Η πρώτη προσέγγιση των ερευνητών ήταν η ίδια η πόλη της Στουτγάρδης, με στόχο την ανάπτυξη αυτής της εξαιρετικά βιομηχανοποιημένης περιοχής με ακόμη πιο βιώσιμο τρόπο, ώστε να δημιουργηθεί ένα συγκεντρωμένο κέντρο καινοτομίας και εφευρετικού πνεύματος, κάτι που θα ήταν ένα hotspot startup εταιρειών. Η Startup Autobahn στη Στουτγάρδη έχει πλέον αυξηθεί για να καλύψει περισσότερους από 20 εταίρους σε ένα πολύ διαφορετικό φάσμα βιομηχανιών, για παράδειγμα στους τομείς των χημικών, των ηλεκτρονικών και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους η Startup Autobahn έγινε η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή πλατφόρμα καινοτομίας για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις κινητικότητας.

Ωστόσο, οι νεοσύστατες εταιρείες δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο, συνήθως σε σημεία με εξαιρετικά εξειδικευμένα τοπικά πλεονεκτήματα και περιοχές συγκεκριμένης εστίασης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Daimler ξεκίνησε από τότε προγράμματα σε Singapore (2016), Beijing (2017) and Bangalore (2018), όπου σε κάθε περίπτωση εμπλέκονται οι τοπικές εγκαταστάσεις της Daimler. Πρόσθετες προκλήσεις οδήγησαν την Startup Autobahn να δραστηριοποιηθεί στα εργοστάσια της Daimler στο East London (South Africa) και Tuscaloosa (ΗΠΑ) το 2018, εστιάζοντας σε ψηφιοποίηση, παραγωγή και εφοδιαστική.

Από την ίδρυση της πλατφόρμας καινοτομίας Startup Autobahn η Daimler διερεύνησε συνεργασίες με πάνω από 5.000 startups μέσω της πλατφόρμας αυτής. Στο διάστημα αυτό, περισσότερες από 100 νεοσύστατες επιχειρήσεις έχουν πραγματοποιήσει 150 πιλοτικά έργα σε διάφορους τομείς, όπως η πληροφορική και η τεχνητή νοημοσύνη, η παραγωγή ή τα έξυπνα υλικά. Χιλιάδες υπάλληλοι της Daimler, από ένα ευρύ φάσμα ειδικών τμημάτων, συναντήθηκαν με τους νέους επιχειρηματίες και συνεργάστηκαν μαζί τους για να ξεκινήσουν πιλοτικά έργα. Σε αντάλλαγμα δεν έλαβαν μόνο γνώσεις σχετικά με καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και τεχνολογίες, αλλά βίωσαν επίσης τη συχνά αναζωογονητική προσέγγιση της εργασίας από τις εταιρείες startups.

Τι θα αλλάξει;
Η τρέχουσα φάση έρευνας για τον έβδομο γύρο της Startup Autobahn έχει δείξει ότι η Daimler διεξάγει μια προκαταρκτική εξέταση ιδεών από 500 νεοσύστατες επιχειρήσεις παγκοσμίως στους τομείς της προστασίας του κλίματος, της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα και της διατήρησης των πόρων των πόλεων. Περίπου 30 από αυτές έχουν υποβληθεί σε λεπτομερή εξέταση από πολυάριθμους εμπειρογνώμονες και η πραγματική περαιτέρω συνεργασία συμφωνήθηκε μόνο με λίγες επιλεγμένες. Το εύρος του αντικειμένου ποικίλλει, παρέχοντας μια ένδειξη για τον πλούτο των ιδεών που ξεπερνούν τη σκηνή δράσης των startups, για παράδειγμα στους τομείς της αποτελεσματικότητας των πόρων και της προστασίας του κλίματος.

Μια startup, για παράδειγμα, εξάγει το C02 από τον αέρα και το χρησιμοποιεί για να παράγει πολυμερή τα οποία στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μαλακά ή σκληρά αφρώδη υλικά σε καθίσματα αυτοκινήτων. Μια άλλη startup παράγει ντίζελ από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, το οποίο η Daimler θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για να κινεί τους στόλους των οχημάτων της στα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο.
Άλλες ιδέες προϊόντων περιλαμβάνουν: ένα υποκατάστατο δέρματος που βασίζεται σε φυτικές ίνες και χρησιμοποιείται σε εσωτερικούς χώρους οχημάτων, ένα υλικό κατασκευασμένο από λινάρι και ξύλο που αντικαθιστά συμβατικό πλαστικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία πλαισίων των οργάνων των οχημάτων, ενώ ένα υλικό που ονομάζεται «biomix» και προέρχεται από συνδυασμό φυτικού υλικού και μανιταριών, μπορεί να χυθεί σε καλούπια για να σχηματίσουν οι κατασκευαστές αφρώδη στοιχεία με δυνατότητα χρήσης σε ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών στην κατασκευή οχημάτων. Μια άλλη startup εξετάζει ποια μέρη ενός αυτοκινήτου θα μπορούσαν να αφαιρεθούν και ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν ως έπιπλα πριν το αυτοκίνητο διαλυθεί.

Η επόμενη εικοσαετία
Το «Ambition 2039», ως επίσημη έκφραση της στρατηγικής της Mercedes-Benz Cars σε σχέση με την προστασία του κλίματος, είναι η συνοπτική απόδοση κάποιων φιλόδοξων στόχων: κατά τη διάρκεια των επόμενων 20 ετών, προβλέπεται ότι ο στόλος των νέων οχημάτων της Mercedes-Benz θα πρέπει να καταστούν ουδέτερα σε σχέση με το CO2, οπότε ο στόχος είναι ότι πάνω από το 50% των πωληθέντων επιβατικών αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι plug-in υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα μοντέλα ήδη από το 2030. Ένας άλλος στόχος είναι ότι, μέχρι το 2022, η παραγωγή στα ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρείας θα πρέπει να έχει μηδενικό αποτύπωμα ρύπων CO2, ενώ η ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο από την άποψη αυτή. Η αποτελεσματική χρήση των πόρων, για παράδειγμα, είναι επίσης ένα βασικό ζήτημα για τα αυτοκίνητα που θα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]