Η σπανιότητα αυτής της 6C 1750 SS του 1929 προκύπτει και από το γεγονός ότι ήταν ένα από τα αυτοκίνητα του δικτάτορα της Ιταλίας Μπενίτο Μουσολίνι. Ο Μουσολίνι έλαβε αυτό το μοντέλο από την Alfa Romeo στις 13 Ιανουαρίου του 1930, ενώ υπάρχουν φιλμ αλλά και φωτογραφίες από την εποχή που τον δείχνουν να την οδηγεί.
Έπειτα από τον Μουσολίνι, ο οποίος έλαβε μέρος και σε αγώνα με την 6C 1750 SS, το μοντέλο της Alfa Romeo άλλαξε χέρια και το 1937 “μετανάστευσε” στην Ερυθραία που ήταν τότε ιταλική αποικία και ένας δημοφιλής τόπος για την διεξαγωγή αγώνων.
Η 6C 1750 SS παρουσιάστηκε το 1929 στη Ρώμη και βασιζόταν πάνω στην 6C 1500, βελτιώνοντας περαιτέρω τις προσφερόμενες επιδόσεις. Το μοντέλο είχε τελική που ξεπερνούσε τα 150 χλμ./ώρα και πλαισίο σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να “απορροφά” τις κακοτεχνίες των τότε δρόμων. Ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή και επιτυχημένα σπορ-αγωνιστικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής και κατάφερε να κερδίσει πολλούς σημαντικούς αγώνες. Η 6C 1750 SS κατασκευαζόταν από την Alfa Romeo και έπειτα οι αμαξοποιοί της εποχής όπως οι Zagato και Stabilimenti Farina αναλάμβαναν το “κοστούμι” της.
Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η βρετανική εταιρία και σπεσιαλίστας στις αναπαλαιώσεις ιστορικών μοντέλων Thornley Kelham ανακάλυψε ότι κατά την περίοδο που η 6κύλινδρη Ιταλίδα βρισκόταν στην Ερυθραία, δέχτηκε εκτεταμένες τροποποιήσεις στο αμάξωμα της λαμβάνοντας παράλληλα μέρος σε αγώνες, ενώ το αυθεντικό αμάξωμα της είχε κατασκευαστεί από την Stabilimenti Farina. Το πλαίσιο, ο πίσω άξονας αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τα αυθεντικά και ο νέος ιδιοκτήτης αυτής της Alfa θέλει να την δει να αποκαθίσταται στην πρότερη δόξα της.
Τώρα η Thornley Kelham έχει έναν άθλο μπροστά της καθώς θα πρέπει να κατασκευάσει εκ νέου και σχεδόν από την αρχή το αμάξωμα βάσει φωτογραφιών εκείνης της εποχής και με στόχο η 6C 1750 SS να μπορεί να λάβει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να χαρακτηριστεί ως αυθεντικό κλασικό. Θα τα καταφέρει άραγε;