Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που η ιαπωνική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη κινητήρων που καταναλώνουν υδρογόνο για αγωνιστική χρήση. Πλέον, ένα Toyota Corolla με τέτοιου είδους μοτέρ έχει ήδη ολοκληρώσει κάποιους αγώνες και ήδη είναι γνωστές οι πρώτες εντυπώσεις.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται κινητήρας που καταναλώνει από diesel μέχρι… υδρογόνο
Το εικονιζόμενο αγωνιστικό αυτοκίνητο έλαβε μέρος σε αγώνες Τουρισμού με την ομάδα ROOKIE Racing και έπειτα από μία σειρά παραμετροποιήσεων, ο κινητήρας υδρογόνου έφτασε σε επίπεδα απόδοσης βενζινοκινητήρων. Χωρίς η εταιρεία να ανακοινώνει απόλυτες τιμές, γνωστοποίησε ότι υπάρχει μία αύξηση ισχύος κατά 24% συγκριτικά με το παρελθόν, ενώ η ροπή αυξήθηκε κατά 33%.
Πέρα από την απόδοση, οι αγώνες έδειξαν ότι η αυτονομία και ο χρόνος ανεφοδιασμού εξακολουθούν να είναι τα “μεγάλα” εμπόδια. Ως προς την αυτονομία, βέβαια, υπήρξε βελτίωση 20% συγκριτικά με τον προηγούμενο αγώνα, γεγονός που επιτεύχθηκε με επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού υδρογόνου.
Στην περίπτωση του αγωνιστικού Toyota Corolla, αξίζει να τονίσουμε πως το υδρογόνο δεν χρησιμοποιείται για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Αντιθέτως, ψεκάζεται στον θάλαμο, όπως ακριβώς συμβαίνει σε κάθε μοτέρ εσωτερικής καύσης. Μάλιστα, σημαντικό πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι απαιτούνται ελάχιστες διαφορές σε σωληνώσεις και συστήματα έκχυσης, ενώ τα δύο ρεζερβουάρ υδρογόνου έχουν τοποθετηθεί πίσω από το κάθισμα του αυτοκινήτου.