Πρώτη γεύση από το εσωτερικό του Cupra Concept

Η Cupra ετοιμάζει ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα και έδωσε στη δημοσιότητα μια πρώτη εικόνα από το εσωτερικό του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με το σταγονόμετρο μας γνωστοποιεί τις λεπτομέρειες αναφορικά με το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό concept όχημα η Cupra. Μετά την πρώτη εικόνα του αυτοκινήτου, η ισπανική μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα και μια πρώτη εικόνα του εσωτερικού του Cupra Concept.

Αν και η εικόνα αφήνει πολλά… στη φαντασία, είναι φανερό πως η αρχιτεκτονική του ταμπλό είναι προσανατολισμένη στον οδηγό. Όπως αναφέρει η Cupra όμως, στόχος των σχεδιαστών ήταν το εσωτερικό πέραν της ικανοποίησης του οδηγού, να εξασφαλίζει και την άνεση των υπόλοιπων επιβατών. Η ισορροπία αποτελεί λέξη-κλειδί για το Cupra Concept, καθώς το όχημα καλείται από κάθε άποψη, να ισορροπεί μεταξύ των επιδόσεων και της λειτουργικότητας. Άλλωστε, η Cupra αποτελεί την αυτόνομη μάρκα επιδόσεων της Seat, οπότε εστιάζει στο συγκεκριμένο τομέα.

Παράλληλα, η χρήση προηγμένων τεχνολογιών σε κάθε τομέα, βοηθά ώστε το όχημα και κατ’ επέκταση το εσωτερικό του να είναι λειτουργικό τόσο από πλευράς άνεσης όσο και συνδεσιμότητας. Άλλωστε, τον τελευταίο καιρό έχουν μπει στη ζωή μας και νέες έννοιες που αφορούν στην κινητικότητα. Τέτοιες είναι η “προσωπική κινητικότητα” που αφορά στους επιβάτες και η μικροκινητικότητα, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.
Οχήματα όπως το Cupra Concept, βοηθούν την ισπανική μάρκα να εγκαθιδρυθεί στη συνείδηση του κοινού ως μια προηγμένη τεχνολογικά μάρκα, που συνδυάζει επιδόσεις, αποδοτικότητα και προσαρμοστικότητα στο μέγιστο βαθμό.


Η ψηφιακή αποκάλυψη του Cupra Concept αναμένεται να γίνει στις 2 Σεπτεμβρίου. Το παγκόσμιο ντεμπούτο του έχει προγραμματιστεί για το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στις 12-22 Σεπτεμβρίου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]