Ράλι Αργεντινής: Εκδήλωση αισιοδοξίας…

Την εποχή που η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία… ένιωθε «κοινωνικές συμπιέσεις», είτε ως απόρροια κακοδιαχειρίσεων στα οικονομικά της είτε λόγω των εξαντλητικών πολέμων, «ανέβαζε» στην επιφάνεια το μέτρο «άρτος και θεάματα». Που εν ολίγοις διαχρονικά «μεταφράστηκε» σε μία πρακτική που αποσκοπεί στο να μετριαστεί η αγανάκτηση του κόσμου όταν τα πράγματα –οικονομικά κυρίως – δεν πάνε καλά…

Τι σχέση έχει ο πρόλογός μας με τη φωτογραφία, αλλά και το εν γένει ανάγνωσμα; Έχει. Και μεγάλη μάλιστα. Πριν από καμιά δεκαριά χρόνια, όταν η Αργεντινή βρισκόταν ένα βήμα πριν από την απόλυτη οικονομική εξαθλίωση στο σύνολο του πληθυσμού και με 20.000.000 κόσμο να «ζει» αρκετά κάτω από το όριο φτώχειας, το Ράλι Αργεντινής διασώθηκε.

Με τεράστιες θυσίες, ακόμα και από το υστέρημα των κυβερνητικών αλλά και λοιπών φορέων, με ανοχή του τραπεζικού συστήματος και την ουσιαστική βοήθεια από τις όποιες ιδιωτικές εταιρείες δεν είχαν επηρεαστεί από την κρίση σε μεγάλο βαθμό, ο αγώνας δεν σταμάτησε να διοργανώνεται, ακόμα και όταν η κρίση ήταν η δαμόκλειος σπάθη στην καθημερινότητα των Αργεντίνων…

Τα χρόνια πέρασαν και η Αργεντινή μία βγαίνει από την οικονομική στενωπό, μία ξαναβυθίζεται… Μόλις πριν από τον φετινό αγώνα, διαβάζαμε στον Τύπο ότι Αργεντινή και ΔΝΤ βρίσκονται και πάλι σε συζητήσεις για μία νέα από κοινού κατάληξη σε οικονομικό πρόγραμμα διάσωσης…

Εν μέσω αμφισβητήσεων των επενδυτών για τη δυνατότητα της κυβέρνησης να μειώσει το δημοσιονομικό έλλειμμα και να αναχαιτίσει τη λαίλαπα του πληθωρισμού που μαστίζει τη χώρα, αγγίζοντας το 24%, και με το φάντασμα της πτώχευσης του 2001, η κεντρική τράπεζα της Αργεντινής κάνει ό,τι μπορεί για να διασώσει το πέσο.

Την ώρα που οι ειδήσεις αυτές έφταναν σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης, αν χτυπούσες «Argentina» στα ψαχτήρια του διαδικτύου, θα ανακάλυπτες ότι οι Εσθονοί Ott TanakMartin Jarveoja με Toyota Yaris WRC κέρδιζαν τον πέμπτο γύρο του WRC που γινόταν στην πολύπαθη χώρα. Οι ορδές των χιλιάδων θεατών που γέμισαν για μία ακόμα χρονιά τις Ειδικές Διαδρομές στην περιοχή της Cordoba αποτελούν την καλύτερη αιτία για να μην σταματήσει με οποιονδήποτε τρόπο η διεξαγωγή του αγώνα. Όπως μου είχε πει πριν από χρόνια ένας αγαπητός φίλος από την Αργεντινή: «Το ράλι μας αποτελεί εκδήλωση αισιοδοξίας. Στα χρόνια της πτώχευσης, η από κοινού συνάντηση των θεατών στα βουνά μόνο αισιοδοξία ανέδιδε».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα. Δείτε τη νέα του έδρα από το 2026......
Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει και θυμόμαστε ένα προφητικό οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα, εκεί που ο αγώνας έγινε θεσμός στις συνειδήσεις όλων....
Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους στο WRC της επόμενης χρονιάς! Δείτε πότε θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026......
Η Toyota Gazoo Racing ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept! Ένα αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου......
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν