Μετά τις πρώτες δύο, νυχτερινές ειδικές διαδρομές, ο πρώτος αγώνας του θεσμού για το 2019, περνάει στο κυρίως… πιάτο. Ένα πιάτο που περιλαμβάνει τη μακράν μεγαλύτερη αγωνιστική ημέρα του ράλι, καθώς περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Valdrôme – Sigottier, Roussieux – Laborel, Curbans – Piégut), συνολικού μήκους 125,12 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Καθώς η πρόσφυση στο οδόστρωμα είναι ιδιαίτερα ευμετάβλητη, πολλές φορές από στροφή σε στροφή, τα πληρώματα καλούνται να επιδείξουν απόλυτη συγκέντρωση, σε έναν αγώνα που η εμπειρία παίζει πρωταρχικό ρόλο. Υπάρχουν περιπτώσεις που σε μια διαδρομή συναντώνται στεγνή και βρεγμένη άσφαλτος, χιόνι και πάγος, με τον λεγόμενο “black ice”, δηλαδή τον πάγο που δε φαίνεται, να αποτελεί τον μεγαλύτερο φόβο των οδηγών. Η επιλογή ελαστικών είναι πολλές φορές σπαζοκεφαλιά, καθώς συνήθως οι οδηγοί καλούνται να “πουλήσουν” ειδικές διαδρομές, ώστε να βρουν τον ιδανικό συνδυασμό για ολόκληρο το loop. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο παίζουν και τα gravel crews, δηλαδή τα πληρώματα που αναλαμβάνουν να επιβεβαιώσουν τις σημειώσεις, λίγη ώρα πριν το αγωνιστικό πέρασμα.
Το Μόντε κρύβει πάντοτε απρόοπτα, οπότε απομένει αν η δεύτερη ημέρα του αγώνα θα επιβεβαιώσει τον κανόνα για πληρώματα και ομάδες…
Live timing και ενημέρωση για τον αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC