Ράλι Μόντε Κάρλο: Τα πρώτα πυροτεχνήματα

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) ξεκίνησε το απόγευμα από το Πριγκηπάτο του Μονακό, με 2 ειδικές διαδρομές να ανοίγουν την αυλαία και τους Ott Tanak-Martin Jarveoja να αποκτούν το προβάδισμα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η φύση του Μόντε είναι ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς η πρόσφυση στις ειδικές διαδρομές αλλάζει διαρκώς, σε κάποιες περιπτώσεις από στροφή σε στροφή. Για αυτό, τα πληρώματα καλούνται να έχουν πλήρη αυτοσυγκέντρωση, τη στιγμή που μεγάλο μερίδιο στην έκβαση των αποτελεσμάτων έχει η σωστή επιλογή ελαστικών.

Η φετινή εκδοχή δεν αποτελεί εξαίρεση, με τους αγωνιζόμενους να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες του Μόντε με το “καλησπέρα”, καθώς αμέσως μετά την εκκίνηση, αγωνίστηκαν σε δύο ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 41,35 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Τα κύρια στοιχεία της ημέρας


  • Μετά τις 2 πρώτες ειδικές διαδρομές, οι Tanak-Jarveoja (Toyota Yaris WRC) έχουν το προβάδισμα, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην Ε.Δ.1
  • Οι Sebastien Ogier- Julien Ingrassia (Citroen C3 WRC) ακολουθούν στη 2η θέση, ενώ οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC), που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην Ε.Δ.2
  • Οι Kris Meeke-Seb Marshall (Toyota Yaris WRC) ξεκίνησαν δυναμικά πετυχαίνοντας το 2ο χρόνο στην Ε.Δ.1, όμως μετά έχασαν χρόνο από κλατάρισμα
  • Οι Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 WRC) ήταν 4οι στην Ε.Δ.1, όμως στη συνέχεια υποχώρησαν λόγω λανθασμένης επιλογής ελαστικών
  • Η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα ήταν αυτή των Teemu Suninen-Marko Salminen (Ford Fiesta WRC) λόγω εξόδου από το δρόμο
  • Ο αγώνας συνεχίζεται αύριο, με 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 125,12 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Photo: Red Bull Content Pool

Η δράση της ημέρας αναλυτικά…

Η φύση του Μόντε είναι ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς η πρόσφυση στις ειδικές διαδρομές αλλάζει διαρκώς, σε κάποιες περιπτώσεις από στροφή σε στροφή. Για αυτό, τα πληρώματα καλούνται να έχουν πλήρη αυτοσυγκέντρωση, τη στιγμή που μεγάλο μερίδιο στην έκβαση των αποτελεσμάτων έχει η σωστή επιλογή ελαστικών. Η φετινή εκδοχή δεν αποτελεί εξαίρεση, με τους αγωνιζόμενους να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες του Μόντε με το “καλησπέρα”, καθώς αμέσως μετά την εκκίνηση, αγωνίστηκαν σε δύο ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 41,35 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Όσον αφορά στην επιλογή ελαστικών δεν υπήρξαν μεγάλες διαφορές, καθώς τα πληρώματα των Toyota, Citroen και M-Sport Ford προτίμησαν 4 ελαστικά με καρφιά για την εναρκτήρια, παγωμένη διαδρομή. Επιπλέον, πήραν μαζί τους δύο πολύ μαλακά (super softs) ελαστικά για την επόμενη, τα οποία χρησιμοποίησαν σε διάταξη χιαστί, ώστε να μεταφέρουν ομοιόμορφα την πρόσφυση και τα φορτία που ασκούνται στο αυτοκίνητο. Η Hyundai ακολούθησε πιο… extreme στρατηγική, με τον Thierry Neuville να τοποθετεί 4 πολύ μαλακά στην αρχή, ενώ οι Andreas Mikkelsen και Sebastien Loeb επέλεξαν 4 ελαστικά με καρφιά και μία ρεζέρβα, που ήταν ένα ελαστικό χιονιού.

Photo: Red Bull Content Pool

Επιστρέφοντας στο park ferme για ανασυγκρότηση μετά τις δύο εναρκτήριες διαδρομές, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Toyota Yaris WRC) έχουν προβάδισμα 9,1 και 14,3 δευτερολέπτων έναντι των Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Citroen C3 WRC) και Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) αντίστοιχα. Οι Εσθονοί σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική διαδρομή, ενώ είχαν μισό τετ-α-κε στην επόμενη, χωρίς αυτό να τους στοιχίσει την προσωρινή πρωτιά. Οι Γάλλοι 6 φορές Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, ακολούθησαν έναν αναγνωριστικό, για τα δικά τους κορυφαία δεδομένα, ρυθμό, στις πρώτες ειδικές με το νέο τους αυτοκίνητο. Από την πλευρά τους, οι Βέλγοι ρίσκασαν με την επιλογή ελαστικών και μάλλον δε δικαιώθηκαν, καθώς αν και ήταν ταχύτεροι όλων στην Ε.Δ.2, έχασαν πολύ χρόνο στην αρχή.

Στις επόμενες δύο θέσεις φιγουράρουν δύο Φινλανδικά πληρώματα, με τους Esapekka Lappi-Janne Ferm (Citroen C3 WRC) να πραγματοποιούν αξιοπρόσεκτο ξεκίνημα στην καριέρα τους με τη γαλλική ομάδα, ολοκληρώνοντας το πρώτο σκέλος 1,2 δευτερόλεπτα εμπρός από τους Jari Matti Latvala-Miika Anttila (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι ακολούθησαν προσεκτικό ρυθμό για να αποφύγουν τις κακοτοπιές της νύχτας.

Στην 6η θέση βρίσκονται οι Βρετανοί Elfyn Evans-Scott Martin (Ford Fiesta RS WRC) που ακολούθησαν συνετό ρυθμό, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκονται οι Kris Meeke-Sebastian Marshall (Toyota Yaris WRC), στην πρώτη εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο. Οι Βρετανοί που ήταν ταχύτεροι στο πρωινό shakedown, ξεκίνησαν εντυπωσιακά πετυχαίνοντας τον 2ο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, όμως στη συνέχεια υποχώρησαν λόγω κλαταρίσματος εμπρός δεξιά.

Το ντεμπούτο των Sebastien Loeb-Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC) με τη νέα τους ομάδας δεν ήταν ιδανικό, καθώς έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών και έχασαν πολύ χρόνο στη 2η ειδική διαδρομή, ενώ είχαν ξεκινήσει τον αγώνα με τον 4ο χρόνο γενικής. Παρόλα αυτά, οι Γάλλοι βρίσκονται εμπρός από τους Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι ολοκληρώνουν ένα πολύ ανταγωνιστικό γκρουπ πληρωμάτων, καθώς απέχουν μόλις 14,4 δευτερόλεπτα από την 4η θέση της κατάταξης.

Photo: Red Bull Content Pool

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπληρώνουν οι Pontus Tidemand-Ola Floene (Ford Fiesta RS WRC), στο ντεμπούτο του Σουηδού στη “μεγάλη κατηγορία” του WRC, ενώ οι teammates τους στην M-Sport Ford, Φινλανδοί Teemu Suninen-Marko Salminen (Ford Fiesta RS WRC) αποτέλεσαν την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, όταν βγήκαν σε χαντάκι στο 3ο χιλιόμετρο της εναρκτήριας διαδρομής.

Όσον αφορά στο WRC 2 Pro, οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Skoda Fabia R5) ξεκίνησαν με το… αριστερό τη σεζόν, χάνοντας 11 λεπτά από έξοδο που προκάλεσε ζημιά στο αυτοκίνητο, οπότε στην κατηγορία προηγούνται με άνεση οι Βρετανοί Gus Greensmith-Elliot Edmondson (Ford Fiesta R5). Στην κατηγορία των οδηγών του WRC 2, επικεφαλής βρίσκονται οι Γάλλοι Yoann Bonato-Benjamin Boulloud (Citroen C3 R5), ακολουθούμενοι από τους συμπατριώτες τους Nicolas Ciamin-Yannick Roche (VW Polo GTI R5) και τους Βέλγους Gillaume de Mevius-Martin Wydaeghe (Citroen C3 R5).

Το αυριανό σκέλος είναι και το μεγαλύτερο του αγώνα, καθώς περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 125,12 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Θέση Πλήρωμα Αυτοκίνητο Χρόνος
1 Τanak-Jarveoja Toyota Yaris WRC 26′ 33”
2 Ogier-Ingrassia Citroen C3 WRC +9,1”
3 Neuville-Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC +14,3”
4 Lappi-Ferm Citroen C3 WRC +45,2”
5 Latvala-Anttila Toyota Yaris WRC +46,4”
6 Evans-Martin Ford Fiesta RS WRC +48,2”
7 Meeke-Marshall Toyota Yaris WRC +53,8”
8 Loeb-Elena Hyundai i20 Coupe WRC +55,2”
9 Mikkelsen-Jaeger Hyundai i20 Coupe WRC +59,6”
10 Tidemand-Floene Ford Fiesta RS WRC +1:41,1”

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]