Το Renault 5 Turbo ήταν ένα πισωμήχανο μοντέλο που για πολλούς θεωρείται ως το πιο σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο στην ιστορία της γαλλικής εταιρείας. Εννοείται ότι αυτή η λατρεία αποτυπώνεται και σε δημοπρασίες, όπως για παράδειγμα αυτή που μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ. Τι συμβαίνει, όμως, με αυτό το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες; Ώρα να γνωρίσετε το Renault 5 Turbo 3
Διαβάστε επίσης: Πωλείται σπάνιο Renault R5 Turbo 2 με ελάχιστα χιλιόμετρα
Η ιστορία του Renault 5 Turbo ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’80 με την έκδοση Turbo 1, η οποία πωλήθηκε σε μόλις 1.820 μονάδες. Λίγο αργότερα, ακολούθησε το Turbo 2, το οποίο διατέθηκε σε 3.167 αντίτυπα και κάπου εκεί η πορεία του θρύλου σταμάτησε για πάντα. Κάπως έτσι, μία ανεξάρτητη γαλλική εταιρεία που ονομάζεται “Legende Automobiles”, έρχεται να μας δείξει πως θα ήταν ένας σύγχρονος διάδοχος του θρύλου με αρκετά σύγχρονα στοιχεία.
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, λοιπόν, έρχεται να προσθέσει σύγχρονες “πινελιές” σε ένα θρυλικό σχέδιο. Εξωτερικά, τα περισσότερα στοιχεία έρχονται κατευθείαν από το παρελθόν και μοναδική εξαίρεση είναι τα φωτιστικά σώματα που είναι τεχνολογίας LED. Από εκεί και πέρα, η σχεδίαση παραμένει ως είχε, με τα διευρυμένα πίσω φτερά και τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πίσω μέρος. Στοιχεία που δεν περνούν απαρατήρητα είναι οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 16 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, ο διαχύτης που “φιλοξενεί” την διπλή απόληξη της εξάτμισης και οι κόκκινες λεπτομέρειες.
Στο εσωτερικό η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική, αφού πίσω από το τιμόνι πλέον συναντάμε μία σύγχρονη, ψηφιακή οθόνη, αντί για τον πίνακα οργάνων. Το τιμόνι είναι απλό σχεδιαστικά και, πέρα από τις δύο ακτίνες, φέρει και την κλασσική “αγωνιστική” λωρίδα. Ασφαλώς, αυτά που “κλέβουν” την παράσταση στην καμπίνα του Renault Turbo 3 είναι τα αγωνιστικά καθίσματα με τις ζώνες τεσσάρων σημείων και το roll cage που δημιουργεί ένα άκρως πολεμικό κλίμα.
Τέλος, από ένα τόσο όμορφο project δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι μηχανικές αλλαγές. Έτσι, η Legende Automobiles έχει τοποθετήσει turbo κινητήρα με τέσσερις κυλίνδρους και απόδοση 400 ίππων, με την κίνηση να περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω σειριακού σασμάν.
Για την ώρα δεν έχει γίνει σαφές πόσα μοντέλα θα κατασκευάσει η εταιρεία Legende Automobiles. Περισσότερες πληροφορίες για το αυτοκίνητο μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της.