Renault Arkana: Οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους το γαλλικό coupe SUV (+Τιμές)

Το ολοκαίνουργιο Renault Arkana βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και εμείς είχαμε την πρώτη επαφή μαζί του στο ελληνικό οδικό δίκτυο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renautl Arkana

Γιατί Arkana;
Η αρχική σκέψη για την δημιουργία του Arkana από την Renault, ήταν η διείσδυση στην ρωσική αγορά, εξ ου και η ανατολικής προέλευσης ονομασία που ηχητικά είναι ιδιαίτερα ευήκοη στην αχανή χώρα.

Η ιδέα, οι βλέψεις
Η Renault με ιστορία δεκαετιών στο ενεργητικό της και με γνώμονα ότι αφουγκράζεται τις ανάγκες των αγοραστών αυτοκινήτων, είδε «στο βάθος» ότι -ανεξάρτητα από εξηλεκτρισμούς κλπ, κλπ- η αγορά φλερτάρει με τα coupe σχήματα χωρίς όμως να βγάζει από τις επιλογές της τα SUV. Οπότε προχώρησε στην δημιουργία του πρώτου της coupe SUV με την γενικότερη ονομασία CUV, ήτοι Crossover/Coupe Utility Vehicle ή Compact Coupé Crossover… Τέλος πάντων, όπως και να είναι η ονομασία του, με το που θα δει κάποιος το Arkana αδιαφορώντας για τον ονομαστικό του προσδιορισμό, θα καταλάβει αν είναι αυτό που ψάχνει και τι του προσφέρει. Απλά πράγματα.

Από εκεί και μετά, αυτό που θα τον απασχολήσει είναι η ποιότητα κατασκευής και οι χώροι. Και αν οι δεύτεροι είναι δεδομένοι, η ποιότητα κατασκευής είναι αυτή που έχει ανέβει σε τέτοιον βαθμό, που η Renault έχει βλέψεις όχι μόνο στην C κατηγορία γενικώς, αλλά να τραβήξει κόσμο από τα αντίστοιχα οχήματα πολυτελείας. Για αυτό και κατά την διάρκεια της παρουσίασης ακούσαμε αρκετές φορές την φράση «είσοδος στην premium κατηγορία».


Τι μας έκανε εντύπωση
Το νέο Arkana διαθέτει μία δική του δυναμική εμφάνιση που το διαπιστώνεις από την πρώτη ματιά. Και σκέφτεσαι, ότι, δεν μπορεί, θα έχει πολλούς χώρους. Και σωστά σκέφτεστε. Γιατί το Arkana και δείχνει και είναι μεγάλο. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 mm, μόλις ένα εκατοστό πιο «κοντό» από Dacia Duster, μετρ του είδους στο offroad), με δυναμικές γραμμές στο προφίλ και φαρδείς ώμους, το Arkana ταιριάζει τέλεια με τον κόσμο των SUV.

Οι εμπρός και πίσω ποδιές και τα προστατευτικά φρύδια στα φτερά τονίζουν ακόμα περισσότερο τη SUV εμφάνιση, ενώ η κεκλιμένη γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων, δημιουργούν μία εντυπωσιακή αισθητική που τονίζεται και από το νεύρο που διατρέχει όλη την πλευρά μέχρι τα πίσω παράθυρα.

Τα full LED φωτιστικά σώματα εμπρός διαθέτουν την υπογραφή σχήματος «C» που χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα της Renault, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα αξιοποιούν και αυτά την υπογραφή «C» με μία λωρίδα που διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και ενώνει νοητά τα δύο φωτιστικά σώματα, δίνοντας έμφαση στο πλάτος του αυτοκινήτου.

Προφανώς, το μέγεθος του αυτοκινήτου το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο. Το αμάξωμα πατά σε τροχούς μεγάλης διαμέτρου 690mm, το μήκος του φτάνει τα 4,568μ., το ύψος το 1,571μ. και το μεταξόνιο είναι 2,720μ. Οι συνολικές διαστάσεις του, οι διακοσμητικές λεπτομέρειες χρωμίου, όπως στα πλαίσια των παραθύρων, στα προστατευτικά των θυρών, και τα σκούρα εμπρός φρύδια των φτερών, τονίζουν ακόμα περισσότερο το κύρος της κατασκευής.

Στο εσωτερικό το νέο Arkana εφοδιάζεται με ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει μία έγχρωμη οθόνη 4.2, 7, ή 10.2 ιντσών (ανάλογα την έκδοση), προσφέροντας μία πλήρως εξατομικευμένη, εμπειρία οδήγησης. Την εικόνα συμπληρώνει η κεντρική οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών, η οποία προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες επιφάνειες θέασης στην κατηγορία. Παράλληλα η κεντρική κονσόλα προσφέρει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και διαθέτει σύστημα ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone, πλευρικές θήκες και ένα δίχτυ από την πλευρά του συνοδηγού. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με δυνατότητα Auto Hold στις πλουσιότερες εκδόσεις. Επίσης, οι πλουσιότερες εκδόσεις διαθέτουν μια μεγάλη κάθετη οθόνη αφής 9,3 ιντσών για high-tech αίσθηση. Να σημειώσουμε εδώ ότι η υβριδική έκδοση E-TECH του νέου Arkana μπορεί να εφοδιαστεί με κιβώτιο τύπου e-shifter (χωρίς μηχανική λειτουργία με ντίζες).

Εκτός από την λειτουργία ασύρματης φόρτισης, το νέο Renault Arkana διαθέτει επίσης και τέσσερεις θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω), για σύνδεση με ηλεκτρονικές συσκευές. Οι θήκες στις πόρτες μπορούν να χωρέσουν μπουκάλια 1,5 λίτρου, ενώ η συνολική χωρητικότητα μικροχώρων στο εσωτερικό της καμπίνας είναι κάτι παραπάνω από 26 λίτρα.

Το νέο Arkana προσφέρει ένα μοναδικό επίπεδο ευρυχωρίας, ειδικά στους πίσω επιβάτες που απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους έως 211 mm – τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του. Ο χώρος των 305 mm για τα πόδια, αποτελεί επίσης σημείο αναφοράς, ενώ η απόσταση των 860 mm είναι αξιοσημείωτη για μοντέλο με σπορ χαρακτήρα, όπως μας ενημερώνει η γαλλική εταιρεία.

Και φτάνουμε στο ζητούμενο: το νέο Renault Arkana έχει χώρο αποσκευών 513 λίτρων με ρεζέρβα παρακαλώ (480 λίτρα για την έκδοση E-Tech Hybrid με κιτ επισκευής ελαστικού). Διαθέτει επίσης ένα υπερυψωμένο δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί στη χαμηλή θέση και να αυξήσει τη χωρητικότητα ή στην ανώτερη θέση για να φιλοξενήσει πιο ογκώδεις αποσκευές. Σε αυτήν τη διαμόρφωση, το πίσω κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί ασύμμετρα (2/3 – 1/3) ώστε να αποκαλυφθεί ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.

Κινητήρες
Ακολουθώντας τα βήματα των Clio, Captur και Mégane, η Renault εφαρμόζει την ίδια στρατηγική και στο νέο Arkana, ενσωματώνοντας την πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία E-Tech.

Η υβριδική τεχνολογία E-Tech βασίζεται σε μία πρωτοποριακή τεχνολογική σχεδίαση που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία της Renault από τους αγώνες της F1, ειδικότερα στον τομέα της ανάκτησης ενεργείας. Ο κινητήρας E-Tech Hybrid βασίζεται σε εν σειρά και παράλληλη αρχιτεκτονική, εξασφαλίζοντας όλους τους συνδυασμούς μεταξύ των διαφόρων κινητήρων και επιτυγχάνοντας την καλύτερη διαχείριση των εκπομπών CO2.

Ο κινητήρας E-Tech Hybrid των 145 ίππων περιλαμβάνει έναν 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. νέας γενιάς. Είναι εξοπλισμένος με φίλτρο μικροσωματιδίων για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Η ισχύς του είναι 69 kW (91 hp), ενώ συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν 36 kW και έναν 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator).

Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο επαναστατικός συνδυασμός των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτή η αρχιτεκτονική, επίσης, εξασφαλίζει τη βέλτιστη οικονομία, ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που έχει αποκτήσει η Renault στους αγώνες της Formula 1.

Το νέο Arkana είναι επίσης διαθέσιμο στην έκδοση micro-hybrid, που βασίζεται στον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 TCe. Η micro-hybrid τεχνολογία υλοποιείται μέσω της προσθήκης ενός συστήματος εναλλάκτη, σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.

Τέλος, στην έκδοση 1.3 TCe 140 micro-hybrid, το νέο Arkana αποδίδει μέγιστη ροπή 260Nm από τις 1.750 έως τις 3.500 σ.α.λ..

Στον δρόμο/Χρηστικά δεδομένα
Το νέο Arkana χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα CMF-B, η οποία το καθιστά ευέλικτο και άνετο στην πόλη και δυναμικό στον ανοιχτό δρόμο. Σύμφωνα με την Renault h ασφαλής οδική συμπεριφορά του νέου Arkana οφείλεται στη σχεδίαση του πίσω άξονα που προσφέρει μεγάλη σταθερότητα στις γρήγορες καμπές.

Το νέο Arkana εξοπλίζεται με σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για ασφαλέστερη οδήγηση, κάτι που αποδεικνύεται και από την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών που απέσπασε το μοντέλο στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP.

Μεταξύ αυτών και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα. Αυτά τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες – Οδήγηση, Στάθμευση και Ασφάλεια – και όλα μαζί εντάσσονται στην παλέτα συστημάτων Renault Easy Drive.

Να σημειώσουμε εδώ ότι στην κάμερα οπισθοπορείας μπορούν να προστεθούν και 4 ακόμα κάμερες, που προσφέρουν εικόνα του αυτοκινήτου από ψηλά εμφανίζοντας όλα τα εμπόδια γύρω από αυτό. Η κάμερα 3600 είναι απλή στη χρήση της και ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν. Το σύστημα εμφανίζει δύο εικόνες: μπροστά ή πίσω από το αυτοκίνητο ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο και την επιλογή μεταξύ εικόνας 3600, ή κάνοντας zoom από την κάμερα στην πλευρά του συνοδηγού.

Επίσης, χάρη στο οικοσύστημα Renault Easy Connect, το νέο Arkana είναι πλήρως δικτυωμένο, μέσω της εφαρμογής MY Renault και του νέου συστήματος πολυμέσων Renault Easy Link. Το σύστημα παρέχει μόνιμη δικτύωση 4G και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρονται από συνεργάτες όπως η Google (εύρεση διευθύνσεων) και η TomTom (πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και περιοχές κινδύνου), ενώ η τεχνολογία Renault MultiSense δίνει στον οδηγό την ευκαιρία να εξατομικεύσει την προσωπική του εμπειρία οδήγησης ανάλογα με τη διάθεσή του.

Πότε θα το δούμε;
Το νέο Renault Arkana είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες ενώ η άφιξή του στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές 2022.

Και από τιμές;
Η τιμή εκκίνησης για την γκάμα του Renault Arkana αρχίζει από τις 25.290 ευρώ για την έκδοση 1.3 TCe 140hp Expression EDC MHEV. Αναλυτικά και ανά εκδόσεις οι τιμές ορίζονται ως εξής: 1.3 TCe 140hp Expression Plus EDC Hybrid MHEV 25.590 ευρώ, 1.3 TCe 140hp Dynamic EDC Hybrid MHEV 27.790 ευρώ, Hybrid E-TECH 145hp Expression 29.390 ευρώ και Hybrid E-TECH 145hp Dynamic 31.890 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]