Renault Austral: 4Control και Multi-Sense κάνουν τη διαφορά

Το νέο Renault Austral συνδυάζει τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες 4Control Advanced και Multi-Sense που αποτελούν το επιστέγασμα 10ετούς εξέλιξης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Τιμές Renault Austral

Τα συστήματα 4Control Advanced και Multi-Sense, αποτελούν την πιο εξελιγμένη εκδοχή των ομώνυμων τεχνολογιών της Renault, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο νέο Austral, έχοντας βελτιστοποιηθεί και υποστεί τις πλέον εξελιγμένες ρυθμίσεις ακριβείας. Ας μάθουμε περισσότερα γι’ αυτά με τη βοήθεια των Γάλλων.

Διαβάστε επίσης – Renault 5: 51 χρόνια ζωής… (+video)

4Control: Renault vs. Porsche
Το φθινόπωρο του 2007 η Renault παρουσίασε την τεχνολογία 4WD Active Drive, η οποία λίγους μήνες αργότερα, το 2008, υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από το Laguna GT, αλλάζοντας το όνομά του σε 4Control. Η ιδέα ήταν ότι η τετραδιεύθυνση μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο περισσότερο ασφαλές, ευέλικτο και να του εξασφαλίσει την ίδια δυναμική συμπεριφορά με ένα σπορ μοντέλο.


Με τους πίσω τροχούς να μπορούν να γυρίζουν έως και 3,5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς σε χαμηλή ταχύτητα, το 4Control εξασφάλιζε στο Laguna GT την ευελιξία ενός αυτοκινήτου πόλης, σύμφωνα με τη Renault.

Διαβάστε επίσης – Νέο Renault Espace: Προ των πυλών με αλλαγή κατηγορίας

Χάρη στη μέγιστη γωνία στρέψης των 1,9 μοιρών προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, το σύστημα προσέφερε εξαιρετικές δυνατότητες χειρισμού και στις υψηλές ταχύτητες. Στην πραγματικότητα, το σύστημα βοήθησε το Laguna να κάνει καλύτερη επίδοση ακόμα και από την Porsche Boxster στο περίφημο τεστ ταράνδου (elk test).

Το 2015, η 2η γενιά 4Control που παρουσιάστηκε στα Espace, Talisman και Megane GT συνδυάστηκε με μια άλλη καινοτομία της Renault: το σύστημα Multi-Sense.

Η τεχνολογία Mutli-Sense διαφοροποιεί την οδική συμπεριφορά και η απόκριση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τρεις βασικούς τρόπους λειτουργίας, τους Sport, Eco και Neutral. Το Mutli-Sense αλλάζει την απόκριση του υδραυλικού τιμονιού, το δυναμικό έλεγχο οδήγησης και την απόκριση τόσο του κινητήρα όσο και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Για παράδειγμα, στη λειτουργία Sport, το τιμόνι “σφίγγει” περισσότερο, ενώ ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων ανταποκρίνονται πιο γρήγορα στις εντολές του οδηγού. Όσον αφορά το περιβάλλον στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το Multi-Sense αλλάζει τα χρώματα και τον φωτισμό στο εσωτερικό της καμπίνας και, ανάλογα με το μοντέλο, μπορεί να αλλάξει ακόμη και τον ήχο του κινητήρα.

Ένα χειριστήριο για τα πάντα
Χρησιμοποιώντας το κουμπί Mutli-Sense που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στους τρεις βασικούς τρόπους οδήγησης του συστήματος OpenR Link: Sport, Eco και Neutral. Κάθε λειτουργία διαθέτει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις βελτιστοποιημένες από τους μηχανικούς της Renault για καλύτερη αίσθηση. Αυτή η λειτουργία είναι ίδια με αυτή που είχε ήδη η προηγούμενη γενιά.

Όμως, πλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να αυξήσει ή να μειώσει την ένταση της αίσθησης που συνοδεύει τις βασικές ρυθμίσεις και να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας απλά το ολοκαίνουργιο, βαθμονομημένο από 1-13, χειριστήριο που βρίσκεται στην οθόνη αφής του συστήματος multimedia OpenR. Είναι ακριβώς σαν να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου.

Οι αλλαγές στον κύκλο στροφής, όπου καθορίζεται και ο βαθμός ευελιξίας του νέου Austral, εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις που γίνονται στο επίπεδο έντασης. Με το 4Control Advanced, οι πίσω τροχοί έχουν επίσης βελτιωθεί για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα σειρά ρυθμίσεων, ενώ συμμετέχουν πλέον σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, παίρνοντας γωνίες έως και πέντε μοίρες.

Η μιάμιση επιπλέον μοίρα σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, σημαίνει ότι ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί σε μόλις 10,1 μέτρα. Κανένα άλλο SUV στην κατηγορία του Austral δεν έχει τόσο καλή συμπεριφορά στη δυναμική οδήγηση με υψηλή ταχύτητα, και τόσο εύκολο στο χειρισμό με χαμηλή ταχύτητα.

Οι μεταλύτερες γωνίες που μπορούν να λάβουν οι πίσω τροχοί ωφείλονται σε δύο μηχανολογικές καινοτομίες που εξέλιξε εσωτερικά η Renault. Ο ολοκαίνουργιος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων της πλατφόρμας CMF-C/D καθιστά δυνατό τον έλεγχο της διαδρομής και της ευθυγράμμισης των τροχών του αυτοκινήτου.

Ο άξονας ελέγχεται ιδανικά όταν συνδυάζεται με τη δεύτερη μηχανολογική καινοτομία για τους Γάλλους που είναι ο νέος ενεργοποιητής διπλής εξόδου. Ο νέος ενεργοποιητής αντικαθιστά τις κλασικές αντιστρεπτικές ράβδους που χρησιμοποιήθηκαν παλιότερα στα Laguna GT και Talisman.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.