Ειδικότερα, η νέα συνεργασία του ομίλου της Renault με την Airbus αφορά στην προώθηση εξελιγμένων τεχνολογιών που σχετίζονται με τα συστήματα μπαταριών επόμενης γενιάς, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν και από την Airbus στα μελλοντικά υβριδικά-ηλεκτρικά αεροσκάφη της.
Διαβάστε επίσης – Renault 4ever Trophy: Το Renault 4 επιστρέφει ως SUV
Ως μέρος αυτής της συνεργασίας, οι ομάδες μηχανικών της Airbus και του Renault Group θα ενώσουν τις δυνάμεις σε θέματα τεχνολογιών που σχετίζονται με την αποθήκευση ενέργειας, η οποία παραμένει ένα από τα κύρια εμπόδια για την εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων με μεγάλη αυτονομία, ακόμη περισσότερο στον κλάδο τον αερομεταφορών.
Το σύμφωνο συνεργασίας θα καλύπτει κυρίως τεχνολογικές καινοτομίες που σχετίζονται με τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης ενέργειας και τον περιορισμό του βάρους των μπαταριών, ενώ θα αναζητήσει τις καλύτερες μεθόδους για τη μετάβαση από τις τρέχουσες χημικές ενώσεις ενεργειακών κυψελών (προηγμένα συστήματα ιόντων λιθίου), σε τεχνολογίες στέρεου τύπου (solid state), που θα μπορούσαν να διπλασιάσουν την ενεργειακή χωρητικότητα μίας μπαταρίας, με χρονικό ορίζοντα το 2030.
Διαβάστε επίσης: Ντεμπούτο για το ηλεκτρικό επαγγελματικό Renault E-Tech Electric
Η κοινή προσπάθεια θα περιλαμβάνει επίσης και τη αξιολόγηση του πλήρους κύκλου ζωής των μελλοντικών μπαταριών, από την παραγωγή έως την ανακύκλωση, προκειμένου να προετοιμαστεί η εκβιομηχάνιση αυτής της διαδικασίας για τις μπαταρίες του μέλλοντος, ενώ θα αξιολογηθεί το αποτύπωμα άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο της ζωής τους.
“Για πρώτη φορά, δύο ηγέτιδες δυνάμεις της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, από διαφορετικούς κλάδους, μοιράζονται τις τεχνολογικές τους γνώσεις, με στόχο να διαμορφώσουν το μέλλον των υβριδικών-ηλεκτρικών αεροσκαφών. Η αεροπορία είναι ένας εξαιρετικά απαιτητικός τομέας τόσο από άποψη ασφαλείας όσο και κατανάλωσης ενέργειας, όπως, άλλωστε, και η αυτοκινητοβιομηχανία.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Gilles Le Borgne, εκτελεστικός αντιπρόεδρος, υπεύθυνος του τομέα μηχανολογίας του Renault Group.
“Η επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050, είναι μια μοναδική πρόκληση που απαιτεί συνεργασία σε όλους τους τομείς, ξεκινώντας από σήμερα. Συνδυάζοντας την εμπειρία του Renault Group στα ηλεκτρικά οχήματα, με το δικό μας ιστορικό σε δοκιμαστικές πτήσεις με ηλεκτρική ενέργεια, θα μας δοθεί η δυνατότητα να επιταχύνουμε την ανάπτυξη ανατρεπτικών τεχνολογιών που απαιτούνται για τη σχεδίαση υβριδικών αεροσκαφών, από το 2030 και μετά.”, δήλωσε από την πλευρά της Airbus η τεχνική διευθύντρια της γαλλικής εταιρείας, Sabine Klauke.