Renault: Ο λόγος που την “κρατά” στη Ρωσία

Ένας-ένας, οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας τα "μαζεύουν" από την Ρωσία! Κάτι τέτοιο, όμως, δεν ισχύει για την Renault και υπάρχει λόγος...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Ρωσία

Στα πλαίσια των κυρώσεων απέναντι στη Ρωσία, οι μεγαλύτερες εταιρείες από τον κόσμο της αυτοκίνησης ήδη έχουν σταματήσει την εισαγωγή αυτοκινήτων. Η Stellantis έχει αναστείλει την λειτουργία εργοστασίων, ομοίως και άλλες εταιρείες ανεξαρτήτου προέλευσης. Υπάρχει μία ευρωπαϊκή εταιρεία, όμως, που το να τηρήσει τις κυρώσεις απέναντι στην Ρωσία δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση. Ο λόγος για την Renault, κάτω από την “ομπρέλα” της οποίας βρίσκεται η ρωσική AvtoVAZ, με την τελευταία να κατασκευάζει τα Lada.

Διαβάστε επίσης: Όταν η τιμή βενζίνης ξεπέρασε για πρώτη φορά το 1,00 ευρώ

Είναι εύκολα αντιληπτό, λοιπόν, ότι η σύνδεση της Renault με την ρωσική οικονομία μόνο επιφανειακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Αναλυτικότερα, η γαλλική εταιρεία διατηρεί αυτή τη στιγμή το 68% των μετοχών της AvtoVAZ. H ρωσική εταιρεία χρονολογείται από την εποχή της σοβιετικής ένωσης και φέρνει στα ταμεία της Renault περίπου το 10% των συνολικών εσόδων.


Πέρα, όμως, από την AvtoVAZ, η καθολική υιοθέτηση των κυρώσεων απέναντι στη Ρωσία θα ήταν καταστροφική για τον όμιλο, μιας και στα εργοστάσια επί ρωσικού εδάφους εργάζεται προσωπικό 40.000 ατόμων.

Η Renault εξάγει περίπου το 30% του συνόλου των αυτοκινήτων της στη ρωσική αγορά και απορροφά από την συγκεκριμένη αγορά το 12% των κερδών της, ενώ το προσωπικό της σε μονάδες της συγκεκριμένης χώρας φτάνει τα 40.000 άτομα. Τέλος, στο παρελθόν είχε γίνει επένδυση ύψους 1 δισ. ευρώ από την Renault στη συγκεκριμένη αγορά, συνεπώς μία φυγή από την Ρωσία θα αποτελούσε τεράστια οικονομική “πληγή”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.