Renault Sport: Οι κορυφαίες στιγμές στην ιστορία των Γάλλων!

Renault Clio Williams, Clio V6, σκληροπυρηνικά Megane που "σάρωσαν" την πίστα του Nurburgring. Ένα ταξίδι στην ιστορία του τμήματος Renault Sport...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Clio Williams

Αναπόσπαστο κομμάτι στην μακρά ιστορία της γαλλικής εταιρείας είναι το τμήμα Renault Sport, το οποίο μας χάρισε ειδικές εκδόσεις που ενθουσίασαν το κοινό και εκτόξευσαν την φήμη της εταιρείας στους “κύκλους” των οπαδών της ταχύτητας. Από τον Μάιο του 2021, η Renault Sport έχει μετονομαστεί σε  Alpine Cars. Πάμε να θυμηθούμε κάποια μοντέλα του εν λόγω τμήματος που ξεχώρισαν.

 

Εννοείται πως δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με κάτι άλλο πλην του θρυλικού Renault Clio Williams. Η αιτία της δημιουργίας ήταν η νίκης της Renault-Williams στο πρωτάθλημα του 1992, τόσο σε πρωτάθλημα κατασκευαστών, όσο και οδηγών με τον Nigel Mansell. Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε ολοκληρωτικά από το τμήμα Renault Sport και χρησιμοποιήθηκε ταυτόχρονα ως homologation special για το Group A. Αρχικά, είχε αποφασιστεί να κατασκευαστούν μόλις 3.800 αντίτυπα, όλα στο μπλε χρώμα με κωδικό «449 Sports Blue» και χρυσές ζάντες της Speedline. Ωστόσο, η μεγάλη εμπορική επιτυχία του Renault Clio Williams οδήγησε στην παραγωγή μερικών ακόμα, ελαφρώς διαφοροποιημένων μοντέλων. Οι Γάλλοι τα ονόμασαν Williams 2 και Williams 3. Έτσι, συνολικά η παραγωγή ξεπέρασε οριακά τα 12.000 αντίτυπα.


Ένα δεύτερο μοντέλο που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του, ήταν το εντυπωσιακό Renault Clio V6. O κινητήρας με τους 230 ίππους, η κίνηση στο πίσω μέρος και τα “πρησμένα” φτερά, προκαλούσαν από μόνα τους ταχυπαλμία! Έκτοτε αυτό το Clio έχει γίνει ένα πολυπόθητο συλλεκτικό αντικείμενο, που αλλάζει χέρια για τιμές που ξεπερνούν τις 100.000€!

Megane RS: Τα ρεκόρ στο Nurburgring
Αφήνουμε τα δύο Clio και πάμε στο Megane, ένα μοντέλο που λατρεύτηκε στην RS “πολιτική” του έκδοση, αλλά απέδειξε τις ικανότητές του σε αγωνιστικό επίπεδο. “Η πίστα του Nurburgring ήταν το τέλειο περιβάλλον για δοκιμές, καθώς περιλαμβάνει κάθε τύπο στροφής, αργές, μεσαίες και εξαιρετικά γρήγορες, ενώ καθίσταται εξαντλητικό για το σύνολο μετάδοση-κινητήρας-αμάξωμα. Εκεί πραγματοποιήσαμε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών αντοχής πετυχαίνοντας πολλά νέα ρεκόρ για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο!”. Το πρώτο σημειώθηκε από τον Vincent Bayle το 2008, στο τιμόνι ενός R26R. Ακολούθησαν άλλα τρία ρεκόρ, το 2011 με το Mégane Trophy 3ης γενιάς, το 2014 με το Mégane Trophy-R 3ης γενιάς και το 2019 με το Mégane Trophy-R 4ης γενιάς.

 

Renault Mégane R.S. Ultime: Το “κύκνειο άσμα”
Το νέο Renault Megane R.S. Ultime είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς Megane R.S. αλλά και το τελευταίο με το λογότυπο της Renault Sport με την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας να αναλαμβάνει να συνεχίσει η Alpine. Η τελευταία έκδοση του σπορ hatchback της γαλλικής εταιρείας βασίζεται στο Megane R.S. και κινείται από τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 300 ίππων και 420 Nm, ο οποίος συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων EDC. Η ροπή που φτάνει στους εμπρός τροχούς ελέγχεται από μηχανικό διαφορικό Torsen, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα. Πατώντας εδώ μπορείτε να γνωρίσετε κάθε λεπτομέρεια του εν λόγω μοντέλου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.