RG Nathalie, το 1ο ηλεκτρικό με κυψέλες μεθανόλης

Nathalie ονομάζεται το 1ο ηλεκτρικό στον κόσμο που χρησιμοποιεί κυψέλες μεθανόλης για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και φορτίζει χωρίς πρίζα ακόμη και όταν κοιμάστε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 RG Nathalie Robert Gumbert

Το RG Nathalie της Roland Gumpert, εταιρίας που ανήκει στην κινέζικη Aiways, συγκαταλάγεται στη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Φέρνει στην παραγωγή και μια πρωτιά αφού είναι το μοναδικό που χρησιμοποιεί ενεργειακές κυψέλες μεθανόλης για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αντικαθιστώντας επί της ουσίας τις κυψέλες υδρογόνου. Το Roland Gumpert ειναι ομολογουμένως ένα περίεργο όνομα για κατασκευαστή όπως και ο άνθρωπος που το φέρει και “κρύβεται” πίσω από το Nathalie, με τον Γερμανό να έχει διατελέσει στο παρελθόν και επικεφαλής της Audi Sport. Παρεπιπτόντως το όνομα δόθηκε προς τιμή της κόρης του Gumpert.

Στα πλεονεκτήματα τον κυψελών μεθανόλης συγκαταλέγεται ο μικρότερος χρόνος ανεφοδιασμού του Nathalie, (ή… Ναταλίας αν προτιμάτε) που χρειάζεται μόλις τρία λεπτά για να γεμίσει το ρεζερβουάρ αλλά και ο μικρότερος όγκος και πολυπλοκότητα που απαιτεί ένα ρεζερβουάρ για μεθανόλη σε σχέση με ένα ρεζερβουάρ για υδρογόνο.

Το αρνητικό είναι πως το Nathalie εκπέμπει ρύπους και συγκεκριμένα Οξείδιο του αζώτου -σε αμελητέες ποσότητες κατά την εταιρία- και διοξείδιο του άνθρακα, για την παραγωγή ρεύματος μέσω της ηλεκτρόλυσης. Η εταιρία ισχυρίζεται πως επειδή απαιτείται CO2 και για τη δημιουργία μεθανόλης το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη χρήση του Nathalie είναι μηδενικό.


Το ηλεκτρικό 4κίνητο coupe παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πριν από περίπου δύο χρόνια στο Σαλόνι του Πεκίνου και δεν ξεχωρίζει μόνο λόγω των κυψελών του των 15 KW. Φέρει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες έναν για κάθε τροχό αλλά και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων για κάθε άξονα με την δεύτερη σχέση να επιλέγεται όταν η ταχύτητα κίνησης ξεπερνά τα 160 χλμ./ώρα. Τα δύο κιβώτια συγχρονίζουν φυσικά τη λειτουργία τους υπό την επίβλεψη σχετικής ηλεκτρονικής μονάδας και το RG Nathalie των 544 ίππων προσφέρει αξιοζήλευτες επιδόσεις που θυμίζουν υπεραυτοκίνητο: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και τελική 306 χλμ./ώρα. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η αυτονομία του που αγγίζει τα 815 χλμ. χάρη στο ρεζερβουάρ μεθανόλης των 65 λίτρων που μπορεί να παράγει συνολικά 178 kWh -μαζί με τηχωρητικότητα των μπαταριών. Οι μπαταρίες του μάλιστα φορτίζουν ακόμη και όταν δεν βρίσκεται σε λειτουργία αρκεί να υπάρχει καύσιμο στο ρεζερβουάρ.

Το Nathalie θα παραχθεί σε 500 μονάδες με τιμή που ανέρχεται στα 407.000 ευρώ προ φόρων.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]