Η Toyota είναι μία εταιρεία που το προηγούμενο διάστημα επιδίωξε να πείσει πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ο μονόδρομος για το μέλλον της αυτοκίνησης. Σε πρόσφατη συνεδρία τεχνολογικής ενημέρωσης, ωστόσο, “άνοιξε” όλα της τα χαρτιά και απέδειξε ότι είναι κάτι παραπάνω από προετοιμασμένη για το ηλεκτρικό μέλλον. Πάμε να δούμε τι ετοιμάζει!
Το χρονοδιάγραμμά της αναφέρει ότι μέχρι το 2026 θα έχει αποκαλύψει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα έχει διπλάσια αυτονομία από αυτή του Toyota bZ4x. Αυτό πρακτικά μεταφράζεται σε μία αυτονομία που θα αγγίζει τα 1.200 χλμ. Επίσης, σημαντικό είναι ότι η ταχυφόρτιση από το 10 έως το 80% θα ολοκληρώνεται σε 20 λεπτά αντί των 30′, ενώ το κόστος της μπαταρίας θα μειωθεί κατά 20%.
Τα θετικά νέα δεν τελειώνουν εδώ, αφού λίγο αργότερα θα διαθέσει στην αγορά τη νέα τεχνολογία “διπολικής μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου” (bipolar lithium iron phosphate). To μεγαλύτερο πλεονέκτημα μπαταριών αυτής της τεχνολογίας είναι η μείωση του κόστους παραγωγής κατά 40%. Μέχρι το 2028, οι μπαταρίες solid state θα περάσουν σε μοντέλα της Toyota, εξασφαλίζοντας αύξηση της αυτονομίας κατά 20%. Αυτό μεταφράζεται σύμφωνα με την Toyota σε τιμές της τάξης των 1.200 χλμ.
Βέβαια, αναφορές δεν έγιναν μόνο στις τεχνολογίες μπαταριών. Η ιαπωνική εταιρεία το επόμενο διάστημα θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική συμπεριφορά των μοντέλων της, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται σε αυτοκίνητα παραγωγής του μέλλοντος κάτω από το 0,20.