Είναι θέμα χρόνου τα υβριδικά αυτοκίνητα να κερδίσουν την κορυφή της ελληνικής αγοράς, μιας και κάθε μήνα αυξάνονται ραγδαία. Κάτι τέτοιο είδαμε και στο πρώτο τετράμηνο του 2024, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα Plug-In υβριδικά που παραμένουν σχεδόν στάσιμα. Πάμε να δούμε τα αναλυτικά στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.
Δείτε επίσης: Το B-SUV με επιτόκιο 0,99% και 8ετή εγγύηση – Περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων
Στην πρώτη θέση εξακολουθούν να βρίσκονται τα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, με το μερίδιό τους να αγγίζει το 41,7% στους πρώτους τέσσερις μήνες. Μπορεί να είναι στην πρώτη θέση, αλλά καταγράφουν πτώση κατά 3%. Ακριβώς το αντίθετο ισχύει για την δεύτερη κατηγορία που είναι τα υβριδικά. Το μερίδιο τους έφτασε στο 36,3% στο τετράμηνο, αλλά κατέγραψαν ταυτόχρονα και την μεγαλύτερη αύξηση που άγγιξε το 8,6%.
Πίσω από τα υβριδικά βρίσκονται τα πετρελαιοκίνητα, τα οποία χάνουν συνεχώς έδαφος. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει απαραίτητα γιατί το κοινό “γυρνά” την πλάτη, αλλά γιατί πολλά μοντέλα δεν προσφέρονται πλέον με μοτέρ πετρελαίου. Όπως και να ‘χει, τα diesel είχαν μερίδιο αγοράς 10,3%, μειωμένο κατά 5,2% συγκριτικά με το πρώτο τετράμηνο του 2024.
Στάσιμα τα ηλεκτρικά και Plug-In υβριδικά
Μπορεί τα υβριδικά αυτοκίνητα να “καλπάζουν” στην Ελλάδα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα ηλεκτρικά και τα Plug-In υβριδικά. Στο πρώτο τετράμηνο, το μερίδιό τους άγγιξε το 10%, όταν πέρυσι στο ίδιο διάστημα ήταν 9,2%. Αυτό σημαίνει ότι κέρδισαν λιγότερο από 1% του συνόλου της αγοράς.
Πηγή: ΣΕΑΑ