Σε λειτουργία το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε

Σε λειτουργία τέθηκε το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή

Το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε. ξεκίνησε και επισήμως τη λειτουργία του, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, κ. Ιωάννη Ξιφαρά, καθώς και της Διοίκησης της Εταιρείας, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της.

Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα εκσυγχρονισμού της Ο.ΣΥ. Α.Ε., η οποία αναδιαρθρώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον τομέα των Οδικών Συγκοινωνιών.

Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του μετά την επίσημη έναρξη εργασιών ο κ. Καραμανλής, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα. Επίσης λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες. Επομένως η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών σημαίνει: Ακόμα περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο. Εκσυγχρονισμός του στόλου. Ασφάλεια στις μετακινήσεις.

«Σε αυτά τα δύο χρόνια έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι το 2019 οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών βρισκόντουσαν στην κυριολεξία υπό κατάρρευση.

«Μεθοδικά και βήμα – βήμα, με ένα σχέδιο πολύ συγκεκριμένο, προσπαθήσαμε να ανατάξουμε αυτό το οποίο λέμε, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα», σημείωσε, αναφέροντας ότι έγιναν προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια και ενισχύθηκε ο στόλος των αστικών λεωφορείων.

«Ήδη σήμερα κυκλοφορούν 500 περισσότερα λεωφορεία, είτε με το leasing, είτε με τα ΚΤΕΛ, στο δίκτυο της ΟΣΥ», πρόσθεσε.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αφού έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά στο επόμενο βήμα, με την προμήθεια λεωφορείων, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά και CNG.

«Αυτό θα προικίσει την ΟΣΥ για να κοιτάξει το μέλλον με αισιοδοξία και δείχνει και αποδεικνύει και στους εργαζομένους ότι πιστεύουμε πραγματικά σε αυτό που λέμε, δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών», εκτίμησε ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας επίσης ότι υπάρχει συνεργασία, όπου χρειάζεται, με τον ιδιωτικό τομέα, έτσι ώστε το επιβατικό κοινό να απολαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κλείνοντας ευχαρίστησε τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την προσφορά τους στη λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, αλλά και γιατί όπως τόνισε «έβαλαν πλάτη» κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σημείωσε ότι η Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν από τις λίγες πόλεις στην Ευρώπη, στις οποίες σε καιρό πανδημίας και ενώ η ζήτηση για συγκοινωνίες μειώνονταν, αυξήθηκε η προσφορά. Και τόνισε: Αυξή«σαμε τα λεωφορεία, αυξήσαμε τους συρμούς σε μία πολύ δύσκολη φάση και αυτό δείχνει ότι όταν μπορούμε να συνεργαζόμαστε όλοι μαζί, το δημόσιο, ο ιδιωτικό τομέας, οι εργαζόμενοι, τελικά κερδισμένοι βγαίνουνε αυτοί που όλοι πρέπει να τους έχουμε πάντα στην πρώτη γραμμή, το επιβατικό κοινό και οι πολίτες».

Τη σπουδαιότητα του έργου, που προσδίδει υπεραξία στη λειτουργία της Ο.ΣΥ. Α.Ε., επισήμανε και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.

«Με τη Δημιουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, η Ο.ΣΥ. αποκτά τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει γρήγορα και με λιγότερο κόστος τις βλάβες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση.

Οι έμπειροι και ικανοί τεχνίτες των Οδικών Συγκοινωνιών θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οχημάτων για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Είναι, επίσης, εντυπωσιακό ότι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα, αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά.

Η προσπάθεια αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών του Υπουργού, Κώστα Καραμανλή, αλλά και της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, κεφαλοποιείται προς όφελος της κοινωνίας και αυτό οι πολίτες το αντιλαμβάνονται», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς επεσήμανε «τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει την τελευταία διετία, όχι μόνο οι Διοικήσεις των οργανισμών, αλλά και οι τεχνίτες, οι οποίοι έβαλαν και βάζουν πλάτη για να αυξηθεί το συγκοινωνιακό έργο».

Η εκδήλωση έγινε παρουσία της Διοίκησης του ΟΑΣΑ, των Γενικών Διευθυντών και των Διευθυντών της ΟΣΥ και των προέδρων των Συνδικάτων των Εργαζομένων.

«Ο ψηφιακός ανασχηματισμός της ΟΣΥ με την αλλαγή της παραγωγικής διαδικασίας στη συντήρηση εκσυγχρονίζει την Ο.ΣΥ. στις πλέον Σύγχρονες Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. κ. Στέφανος Αγιάσογλου.

Τι είναι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών
Η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ακολουθεί τη διεθνή πρακτική στον τομέα των μεταφορών, είναι σύγχρονα εξοπλισμένο και με τους πολύ έμπειρους τεχνίτες που διαθέτει η Εταιρεία, αυξάνει την παραγωγή. Ταυτόχρονα, μειώνει το κόστος των επισκευών, δίνει τέλος στον κατακερματισμό της εργασίας και μειώνει τον χρόνο αποκατάστασης βλαβών, καθώς μέχρι σήμερα θα έπρεπε να λύνονται οι κινητήρες και να στέλνονται στην κεντρική επισκευαστική ζώνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε λιγότερο από έναν μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία. Γεγονός αδύνατο με την μέχρι τώρα λειτουργία της επισκευής.

Η συγκέντρωση των εργασιών επισκευής έχει σημαντικά οφέλη όπως:

Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν.
Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
Αύξηση της παραγωγής
Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών
Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.
Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών)
Συμπερασματικά, περισσότερα λειτουργικά λεωφορεία στην κυκλοφορία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

ΠΗΓΗ: Υπουργείο Μεταφορών

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Μια θρυλική διαδρομή που στο άκουσμά της και μόνο... φοβίζει! Ώρα για μία "πτήση" με εντυπωσιακά πλάνα από το κανάλι Up Stories......
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....
Ο Σπύρος-Μάριος Φουρθιώτης συμμετείχε στο πρωτάθλημα BMU ταχύτητας μοτοσυκλετών και μάλιστα με μια μοτοσυκλέτα 600 κυβικών και κατάφερε να στεφτεί πρωταθλητής, όντας μάλιστα ο νεότερος...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Geely Experience Store εγκαίνια 2025 Ελλάδα

Tο πρώτο Geely Experience Store στην Ελλάδα – Πού βρίσκεται

DFSK E5

Το υβριδικό SUV με αυτονομία έως 1.200 χλμ. και 686 λτ. πορτμπαγκάζ – Από 32.500 ευρώ

GNTM Omoda and Jaecoo

Τα… μοντέλα που έκλεψαν την παράσταση από τα μοντέλα! – Πού εμφανίστηκαν