Η ανοδική πορεία του 2018 -όταν η Seat πούλησε 517.600 αυτοκίνητα, αριθμό που συνιστά ρεκόρ στην ιστορία της,- δείχνει να συνεχίζεται και στις αρχές του 2019. Αυτό αποδεικνύουν οι ταξινομήσεις οχημάτων της μάρκας κατά τον Ιανουάριο σε παγκόσμιο επίπεδο, που έφτασαν στις 44.500 και αποτελούν επίσης ρεκόρ, για το συγκεκριμένο μήνα. Αυτός ο αριθμός, συνιστά αύξηση πωλήσεων κατά 14,2% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του προηγούμενου έτους, όταν είχαν πουληθεί 38.900 οχήματα.
Κύρια αγορά για τη Seat παραμένει η ευρωπαϊκή, με την Ισπανία να έχει προφανώς τη μερίδα του λέοντος σε επίπεδο πωλήσεων. Επιπλέον, όπως ανακοίνωσε η ισπανική μάρκα, κατά τον Ιανουάριο σημειώθηκε ποσοστιαία αύξηση ταξινομήσεων άνω του 10% σε 7 σημαντικές αγορές της Ευρώπης (Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και Πορτογαλία), ενώ η εταιρεία είχε σημαντική δραστηριότητα στο Μεξικό και την Αλγερία.
Σημαντικό μερίδιο στη συνέχιση της αυξητικής τάσης έχει η νέα μάρκα Cupra και συγκεκριμένα το ολοκαίνουργιο Cupra Ateca, που πρόσφερε τριπλασιασμό των πωλήσεων Ιανουαρίου. Τέλος, οι άνθρωποι της Seat θεωρούν πως το νέο SUV της μάρκας, Seat Tarraco, θα βοηθήσει περαιτέρω στην άνοδο των πωλήσεων έως το τέλος της χρονιάς.
“Η αύξηση πωλήσεων τον Ιανουάριο μας κάνει αισιόδοξους για την πρόοδο των πωλήσεων της SEAT καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019“, δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του τμήματος πωλήσεων και marketing της Seat και CEO της Cupra, Wayne Griffiths. “Έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στους τέσσερις πυλώνες της μάρκας (Ibiza, Arona, Leon και Ateca) και στην ένταξη του Tarraco στην γκάμα, που θα μας δώσει τη δυνατότητα για επιπλέον πωλήσεις το 2019. Η συμβολή της CUPRA και πιο συγκεκριμένα του CUPRA Ateca, θα αποτελέσει επίσης βασικό μοχλό ανάπτυξης αυτής της χρονιάς.“